Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Είναι γεγονός: Διεξήχθη το πρώτο δρομολόγιο με ηλεκτροκίνητο τρένο από τον Πειραιά στο Λιανοκλάδι

Πραγματικότητα αποτελεί πλέον η ηλεκτροκίνηση στον ελληνικό σιδηρόδρομο, καθώς διεξήχθη το πρώτο δρομολόγιο με ηλεκτροκίνητο τρένο από τον Πειραιά στο σταθμό του Λιανοκλαδίου.
Επιβάτες του τρένου ήταν
ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Θάνος Βούρδας, ο πρόεδρος του ΟΣΕ Γιώργος Κακουλάκης, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοχάρης, καθώς και επιτελικά στελέχη του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ.

Στην ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία επέβαινε και κλιμάκιο της ΕΕ που είναι αρμόδιο και υπεύθυνο για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών, με επικεφαλής τον Mathieu Grosch.

«Βρήκαμε ανθρώπους να πονάνε πραγματικά αυτό που κάνουν, με συνέπεια το έργο να ολοκληρώνεται στην ώρα του» υπογράμμισε ο κ. Grosch, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Σημείωσε μάλιστα ότι ο ρόλος της ομάδας του είναι να ελέγχει την υλοποίηση των έργων και την απορρόφηση των πόρων, τονίζοντας πως «σε αυτό το έργο η Ελλάδα δεν έχασε ούτε ευρώ».

Εξέφρασε, δε, την πίστη του ότι και τα άλλα έργα που έχουν προγραμματιστεί, αν εκτελεστούν με τις ίδιες συνθήκες, θα ολοκληρωθούν χωρίς καθυστερήσεις.
Ο κ. Βούρδας από την πλευρά του ευχαρίστησε τα στελέχη του υπουργείου, της ΕΡΓΟΣΕ, αλλά και της κοινοπραξίας που εκτέλεσε το έργο

Σημείωσε δε ότι «Από το 2015 και μετά, έγιναν άλματα για να φτάσουμε σήμερα, ένα όνειρο δεκαετιών να γίνεται πραγματικότητα. Να φτάσει ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία από τον Πειραιά στο Λιανοκλάδι».

Απευθυνόμενος στα στελέχη των Οργανισμών είπε ότι «Έχουμε πολύ δουλειά ακόμη μέχρι το τέλος του 2018 για την ολοκλήρωση όλων των έργων. Άλλωστε αυτό θα είναι το πρόκριμα για νέα έργα».

Κάλεσε όλα τα στελέχη «να δουλέψουν με το ίδιο πείσμα, όπως για την επίτευξη αυτού του στόχου».

Υπογράμμισε ότι το επόμενο διάστημα, μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών, η γραμμή θα παραδοθεί προς χρήση, ενώ απευθυνόμενος προς την πλευρά του ΟΣΕ δήλωσε «Κύριε πρόεδρε του ΟΣΕ να ενημερώσετε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι από την επόμενη εβδομάδα μπορεί να δρομολογήσει τρένα».

Σημειώνεται ότι το κλιμάκιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενημερώθηκε σε κάθε βήμα των κατασκευών, ενώ ακολούθως, τα μέλη του μετέβησαν στην περιοχή του Δομοκού, όπου κατασκευάζεται η λεγόμενη «Γέφυρα 26», η οποία βρίσκεται στο τέλος των εργασιών και αποτελεί πρότυπο έργο τουλάχιστον σε ευρωπαϊκό επίπεδο και για την κατασκευή της, αλλά και συνολικότερα για τον χαρακτήρα της.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου