Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Έπειτα από μια διαδικασία ΠΑΡΩΔΙΑ, το ΤΑΙΠΕΔ ολοκλήρωσε το προμελετημένο ΕΓΚΛΗΜΑ παραχώρησης της ΕΕΣΣΤΥ στην Ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Διαδικασία παρωδία καθ' ότι για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ, υπήρξε,
από το 2016 μια και μοναδική προσφορά από την Ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αντί να κηρυχθεί ΑΓΟΝΟΣ ο διαγωνισμός το Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ προχωρούσε μέχρι και την κατακύρωση σε επαναλαμβανόμενες παρατάσεις για το άνοιγμα της προσφοράς...
Εάν αναλογιστούμε τη διαδικασία που ακολουθήθηκε με την παραχώρηση του Αεροδρομίου ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και την αποδοχή, από πλευράς ΤΑΙΠΕΔ, του αρχικού τιμήματος των 600εκ € ως την συμφερότερη, η οποία τελικά κατέληξε στο 1,35δις €, τότε όλοι μπορούμε ν’ αντιληφθούμε το ρόλο των ακριβοπληρωμένων μελών του Δ.Σ. ο οποίος αν μη τι άλλο παραπέμπει σε ρόλο μεσίτη REAL ESTATE.
Όλα αυτά φυσικά πραγματοποιούνται με τη βούλα της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, η οποία σε συνέχεια των προηγούμενων, υλοποιεί τις εγκληματικές πολιτικές των μνημονίων και των συμφωνημένων μέτρων στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ο Σιδηρόδρομος.
Είμαστε λοιπόν, ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης και της ΕΕΣΣΤΥ, έπειτα από αυτήν της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, (αναμένοντας τη μεταβίβαση των μετοχών της εταιρείας) και ο Αρμόδιος υπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε, μια εβδομάδα πριν το άνοιγμα της δεσμευτικής προσφοράς, με έγγραφό του, τη διενέργεια μετατάξεων, από την προς ιδιωτικοποίηση εταιρεία προς τον ΟΣΕ!!!
Το σχέδιο τους προφανές...
Ελάφρυνση του κόστους λειτουργίας της ΕΕΣΣΤΥ και δημιουργία στρατιάς ομήρων στον ΟΣΕ ο οποίος καθίσταται "Αποθήκη ψυχών" μιας και όσοι επιλέξουν τη μετάταξη θα τοποθετηθούν σε προσωποπαγείς θέσεις και άρα εκτός Οργανογράμματος…
Η μη αποδοχή όμως του σχεδίου "ψυγείου" από τους Τεχνίτες - ελάχιστοι έκαναν αίτηση μετάταξης μέχρι την οριζόμενη προθεσμία - οδήγησε το ΥΜΕ σε έκδοση εγκυκλίου για την παράταση υποβολής αιτήσεων και στη λειτουργία μηχανισμού πειθούς από συγκεκριμένη συνδικαλιστική παράταξη, τα "στελέχη" της οποίας πιέζουν και τάζουν στους συναδέλφους τάχα για να τους προφυλάξουν...
Να τους προφυλάξουν από τι άραγε; Τι γνωρίζουν οι … “συνδικαλιστές” της κυβερνητικής παράταξης που δεν γνωρίζουν οι Σιδηροδρομικοί;
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Βρισκόμαστε στο ΤΕΛΟΣ μιας εποχής και στο ξεκίνημα μιας άλλης...
Oι Σιδηροδρομικοί και τα συνδικάτα στο Σιδηρόδρομο αγωνιστήκαμε για να συνεχίσει να υπάρχει και στη χώρα μας ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη.
Δυστυχώς, οι πολιτικές ηγεσίες οι οποίες διαχρονικά απαξίωσαν τον Οργανισμό με την σκόπιμη καθυστέρηση ολοκλήρωσης των έργων υποδομής, με την αγορά τροχαίου υλικού το οποίο σάπιζε επί χρόνια στις Ρεμίζες, με τις μετατάξεις 2.000 και πλέον εξειδικευμένου προσωπικού, με την κατάργηση σχεδόν του μισού δικτύου, οδήγησαν το οικολογικότερο και ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο, στο μαρασμό και τους χιλιάδες εργαζόμενους του στην απαξίωση και ανασφάλεια..
Προφανώς οι εργαζόμενοι και τα συνδικάτα δεν μπορεί να μπουν στην κρεατομηχανή των ευθυνών για όλα τα παραπάνω. Οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο και θα έπρεπε να αποδοθούν και δικαστικά.
Από την εποχή που βρίσκεται πια στο τέλος της, μιας και οι περισσότεροι από εμάς διανύουμε 30 - 35 χρόνια σιδηροδρομικής πορείας, έχουμε να θυμόμαστε τις ιδεολογικές συγκρούσεις, τις συνδικαλιστικές εντάσεις, την αλληλεγγύη που επιδεικνύαμε και κυρίως την δημιουργική πορεία των Μηχανεργοστασίων - και όχι μόνο - με τη μοναδική τεχνογνωσία που είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε και που αποτελεί το πιο ισχυρό όπλο στην φαρέτρα μας και που προσπαθούν να το απομειώσουν…
Πολλοί από εμάς, θα ήμασταν απόμαχοι της εργασίας, εάν τον Αύγουστο του 2015 με την ψήφιση του 3ου μνημονίου δεν καταργούσαν την 35ετία, ενώ σήμερα καλούμαστε να προσαρμοστούμε στο περιβάλλον της ιδιωτικοποίησης και το κυριότερο να βιώσουμε το αίσθημα ανασφάλειας, που πολλές φορές καλλιεργείται από τα γνωστά κέντρα και τα ακόμη πιο γνωστά παπαγαλάκια και παράκεντρα του συστήματος.
Μέσα σ’ ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, έπειτα από οκτώ χρόνια μνημονίων, είμαστε όλοι πιο ώριμοι και αυτές τις αλλαγές που έρχονται, μπορούμε να τις διαχειριστούμε με επιτυχία ΜΟΝΟ εάν είμαστε ΕΝΩΜΕΝΟΙ...
Αυτό είναι το μεγάλο ζητούμενο σήμερα...Η ενότητα!!!
Μόνο η ενότητα των Επαγγελματιών Σιδηροδρομικών μπορεί να δώσει απαντήσεις και λύσεις στα ζητήματα που προκύπτουν.
Οι Σιδηροδρομικοί, τα Σωματεία και η Ομοσπονδία, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να πετύχουμε το μέγιστο θετικό αποτέλεσμα για όλους….
Κάθε διαφορετική προσπάθεια, δεν υπηρετεί τον κοινό στόχο που οφείλουμε όλοι να έχουμε.
Κάθε μεμονωμένη κίνηση και κάθε "ιδέα" που πέφτει στο τραπέζι του εσωτερικού διαλόγου του κινήματος, οφείλουμε να την αναλύουμε και να την συζητούμε διεξοδικά, χωρίς εγωισμούς και χωρίς κομματικές παρωπίδες, αρκεί να υπηρετεί το συλλογικό καλό και όχι το ατομικό.
Η αναδιάρθρωση του Σιδηροδρόμου λόγω των ιδιωτικοποιήσεων και κυρίως η ιδιωτικοποίηση της τεχνικής βάσης (ΕΕΣΣΤΥ) είναι ένα σοβαρό ζήτημα που πρέπει να απασχολήσει και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού μιας και το Κρατικό μονοπώλιο στο επισκευαστικό έργο, καθίσταται ιδιωτικό.
Η εταιρική όμως αναδιάρθρωση δεν μπορεί και δεν πρέπει να σημαίνει κατ΄ ανάγκη και αναδιάρθρωση του κινήματος, η οποία αν πραγματοποιηθεί κατά την άποψή μας στο άμεσο μέλλον, θα αποβεί μοιραία για τα Σιδηροδρομικά συνδικάτα.
Μοναδικός στόχος της Ομοσπονδίας σήμερα πρέπει να είναι η υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας με τις οποίες θα διασφαλίζεται ΟΛΟ το προσωπικό της ΕΕΣΣΤΥ και του ΟΣΕ.
Υπάρχει χρόνος, υπάρχει βούληση, υπάρχει ΕΝΟΤΗΤΑ στην πλειοψηφία των Σωματείων…
Η Π.Ο.Σ. έχει εξουσιοδοτηθεί να προχωρήσει και πρέπει να προχωρήσει, έχοντας ιστορική ευθύνη για την κατάληξη των διαπραγματεύσεων…
Κανείς εργαζόμενος δεν πρέπει να εφησυχάζει.
Κανείς όμως δεν πρέπει και να τρομάζει …
Κλείστε τ’ αυτιά σας στα παπαγαλάκια..
ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ..
ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ…
ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ…
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς.
ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου