Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

"Διαμάχη" και για τον Ν. 3891 στην ημερίδα της ΡΑΣ

Μια διαμάχη που δεν πέρασε απαρατήρητη απο τους παρευρισκόμενους είχαμε χτες στην ημερίδα της ΡΑΣ γύρω απο τον Νόμο 3891 και τα αποτελέσματα του στον σιδηρόδρομο. Στην ημερίδα το παρόν έδωσαν 
σύσωμες οι Διοικήσεις των Οργανισμών στον σιδηρόδρομο και στην ομιλία του ο Δ/νων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Θεοχάρης χαρακτήρισε ως τουλάχιστο "ανόητο" Νόμο τον 3891, ο οποίος αποδυνάμωσε τον Οργανισμό και με μαθηματική ακρίβεια οδηγούσε στην απαξίωση του.
Με τον Νόμο αυτό ο ΟΣΕ εκχώρησε μέρος των δραστηριοτήτων του, απώλεσε ακίνητη περιουσία ενώ σχεδόν του απαγορευόταν να έχει οποιαδήποτε εμπορική δραστηριότητα είπε μεταξύ άλλων ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ , θυμίζοντας και την αποψίλωση σε στελεχιακό δυναμικό με τις χιλιάδες μετατάξεις σιδηροδρομικών.
Ωστόσο η τοποθέτηση του Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΣΕ, προκάλεσε τοποθέτηση του κ. Σχίζα, Δ/ντος Συμβούλου της ΓΑΙΑ -ΟΣΕ ο οποίος είπε ότι δεν θα πρέπει να αφορίζουμε συνεχώς τον 3891 καθώς κανείς δεν θα πρέπει να ξεχνά ότι οδήγησε και στην διαγραφή χρεών ύψους 14 δισεκατομυρίων Ευρώ για τον σιδηρόδρομο και κανείς δεν θα ήθελε να ξαναζήσει μια παρόμοια κατάσταση.
Η "διαμάχη" αυτή  έδωσε και την "πάσα" στην Πρόεδρο της ΡΑΣ  κ. Τσιαπαρίκου , μετά την μεγάλη επιτυχία της ημερίδας, να δηλώσει πως η Ρυθμιστική Αρχή βλέποντας το μεγάλον ενδιαφέρον για τέτοιες εκδηλώσεις και αντιλαμβανόμενη τις πολλές και διαφορετικές απόψεις για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, θα αναλάβει στο μέλλον μια πρωτοβουλία για την διοργάνωση συνεδρίασης για την συζήτηση αυτών των θεμάτων.
Στην χτεσινή ημερίδα άλλωστε το παρόν έδωσαν και κορυφαία στελέχη που υπηρέτησαν τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο απο καίριες θέσεις ευθύνης.

Είμαστε βέβαοι ότι η πετυχημένη ημερίδα της ΡΑΣ, θα δώσει το έναυσμα για την διοργάνωση παρόμοιων εκδηλώσεων.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου