Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Δίκτυο Σιδηροδρομικών Σ.Σ . Λαρισαικός : Ποιον τελικά εξυπηρετούν;

Ποιον,τελικά, εξυπηρετούν οι ενέργειες της πλειοψηφίας; 
Συναδέλφισσες – φοι
Την ώρα που  η συρρίκνωση του  ΟΣΕ μετά από δεκαετίες απαξίωσης είναι παραδεκτό γεγονός ακόμα και από τους πλέον
κακοπροαίρετους παρατηρητές, την ώρα που τα χρέη που του φόρτωσαν οι πολιτικές δυνάμεις του χτες διαγράφηκαν με απόφαση της Ε.Ε. το 2017 έπειτα από ενέργειες της σημερινής πολιτικής ηγεσίας, την ώρα που τα έργα υποδομής επιτέλους ολοκληρώνονται και οι διαθέσιμοι πόροι αξιοποιούνται πλήρως προς όφελος του κοινωνικού συνόλου και όχι προς όφελος των Εθνικών εργολάβων και προμηθευτών, συγκεκριμένες δυνάμεις που είτε με την σιωπή, είτε με την συναίνεση τους συνέβαλαν στην απαξίωση του Οργανισμού και στα σχέδια διάλυσης του, επανέρχονται στο προσκήνιο, κουνώντας το δάχτυλο – αλήθεια σε ποιους;
Σε όσους τα τελευταία χρόνια δίνουν τον αγώνα, για να επαναφέρουν τον Οργανισμό και τον σιδηρόδρομο στην θέση που του αξίζει; 

Τους ενημερώνουμε ότι δεν θα κάνουμε βήμα πίσω ,από την θέση μας για Ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο, από την καθημερινή μας προσπάθεια μας  να βρεί το πολύπαθο μέσο την θέση που του αξίζει στην Ελληνική Κοινωνία και Οικονομία. Σκοπός και στόχος μας εν τοις πράγμασι  είναι να συμβάλουμε στην προσπάθεια για έναν Κραταιό   Δημόσιο Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής με διευρυμένες αρμοδιότητες- όπως και σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες- που θα αξιοποιεί ΟΛΕΣ τις ευκαιρίες που του δίνονται, ακόμα και αυτήν για την παροχή συγκοινωνιακού έργου, που οι δυνάμεις του χτες παρουσιάζαν ως αδύνατη προοπτική, μερικά χρόνια πριν. 
Η πρόσφατη πράξη της παραχώρησης της αποκλειστικής διαχείρισης, αξιοποίησης και εμπορικής εκμετάλλευσης του Θριασίου στον ΟΣΕ, φαίνεται πως στεναχώρησε σφόδρα όσους απεργάζονταν σχέδια, χρόνια τώρα και μέχρι το 2015, που ήθελαν τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων παρατηρητή και φτωχό – απαξιωμένο συγγενή που θα εξυπηρετεί απολειστικά  τους σχεδιασμούς πολυεθνικών κολοσσών. Φαίνεται  όμως ξεκάθαρα ότι στεναχώρησε και τους συνδικαλιστικούς τους  εταίρους, όσους δηλαδή επι δεκαετίες στήριζαν την πολιτική απαξίωσης του ΟΣΕ, στην λογική της  κλειστής παρέας –κύκλου συμφερόντων. 
Και όταν χαλάνε οι «μεγάλες δουλειές» και σχεδιασμοί χρόνων , προς όφελος του ΟΣΕ και του δημόσιου συμφέροντος ,  είναι λογικό να υπάρχει φανερός εκνευρισμός σε παράγοντες που είχαν ονειρευτεί διαφορετικά τον ρόλο τους.
Η κριτική για τους φύλακες διαβάσεων που πρόσφατα προσλήφθηκαν στον ΟΣΕ από την πλειοψηφία του Σ.Σ. Λαρισαικός, αδικεί το Σωματείο μας, τουλάχιστο. Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι υποκρύπτει σκοπιμότητες, αν και η πρόσφατη επερώτηση Βουλευτή του ….ΠΑΣΟΚ, για το θέμα, αποκαλύπτει το παρασκήνιο στον σιδηροδρομικό κόσμο. Όσα χρόνια υποπτευόμαστε, τα βλέπουμε να εξελίσσονται μπροστά στα μάτια μας! 
Αλήθεια, ο κ. Μανιάτης ως βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, θα απολογηθεί για τις εκατοντάδες εργολαβίες που χρέωσε η παράταξη του, στον Οργανισμό, ιδιαίτερα μετά τις μετατάξεις του 2010 και την εκδίωξη χιλιάδων σιδηροδρομικών, για την «δήθεν» εξυγίανση του ΟΣΕ ; Θα απολογηθεί κάποτε για το κλείσιμο της Πελοποννήσου,  που ο ίδιος ψήφισε το 2010 και σήμερα κλαίει υποκριτικά για αυτό, την καταστροφή των ΑΣΙΔ μέχρι το 2014 στο μεγαλύτερο μέρος του μετρικού δικτύου, για το τροχαίο υλικό που παροπλίστηκε ή δεν πληρούσε τις προδιαγραφές, για τα σκάνδαλα του σκραπ, για τα δισεκατομμύρια χρηματοδοτήσεων που ξοδεύτηκαν τα τελευταία 40 χρόνια για να ικανοποιούνται οι «Εθνικοί Εργολάβοι» και το σύστημα εγχώριας διαπλοκής, χωρίς μάλιστα να παραδώσουν ΕΝΑ έργο υποδομής ; Ας του θυμίσουμε απλά ότι η ηλεκτροκίνηση στην Αθήνα έφτασε… το καλοκαίρι του 2017 και αν ο ίδιος και η παράταξη του ακόμα Κυβερνούσαν, αυτό σήμερα θα αποτελούσε ακόμα όνειρο θερινής νυκτός! Και τους έπιασε ο πόνος (ΠΑΣΟΚ- Σ.Σ. Λαρισαικός) για τις συμβάσεις εργασίας στις αφύλακτες διαβάσεις! 
Η σύμβαση εργασίας μικρής διάρκειας είναι που μας βρίσκει κάθετα αντίθετους ως παράταξη και  όχι η σύναψη της. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ αυτές να είναι πλήρους απασχόλησης. ‘Άλλωστε όταν δαιμονοποιούμε την σύναψη εργασίας συναδέλφων με τον ΟΣΕ, είναι να σαν να ακυρώνουμε την θέση του συνδικάτου μας για εξάλειψη των εργολαβιών και άρα των επαχθών όρων εργασίας που κυριαρχούν σε αυτές (Απλήρωτη εργασία – ατελείωτη υπερεργασία) προς όφελος των εργολάβων. Χαιρετίσαμε και δηλώνουμε απόλυτα ικανοποιημένοι, με την επιλογή της Διοίκησης του ΟΣΕ, να προσληφθούν μέσω ΑΣΕΠ, συνάδελφοι στον καθαρισμό αλλά και στις αφύλακτες διαβάσεις. Εν όψει μάλιστα  αυτής της εξέλιξης αυτό  που θα έπρεπε να προτείνουμε είναι η σωστή εκπαίδευση των συναδέλφων στην Δημόσια Σιδηροδρομική Ακαδημία, αλλά και η ένταξη τους στην ισχύουσα ΣΣΕ.Εδώ λοιπόν οφείλεi η πλειοψηφία του Σωματείου μας, να δηλώσει καθαρά εάν συντάσσετε με την τακτική της, η όχι, με τα συμφέροντα των εργολάβων. 

Θυμίζουμε σε όσους ακόμα φοράνε  πράσινα-μπλε κομματικά γυαλιά, ότι 
Επιστρέφουν 75 συνάδελφοι από την ΕΕΣΣΤΥ και συνολικά 86 στον ΟΣΕ
Προσελήφθησαν και εκπαιδεύονται μέσω ΑΣΕΠ    38   νέοι συνάδελφοι στις κρίσιμες ειδικότητες του Σταθμάρχη , Κλειδούχου, μηχανικού.
Προσελήφθησαν και αναλαμβάνουν σύντομα 30 υπάλληλοι με σύμβαση για τον καθαρισμό μέσω ΑΣΕΠ
Διενεργείται διαγωνισμός μέσω ΑΣΕΠ για την πρόσληψη 150 υπαλλήλων με σύμβαση 18 μηνών για φύλαξη ισόπεδων διαβάσεων
Δρομολογήθηκε η  επιστροφή των μεταταγμένων που εκδιώχτηκαν με τον Ν.3891, Νόμο που στήριξαν οι συνδικαλιστικές δυνάμεις του χτες.
Αναλαμβάνει ο ΟΣΕ την λειτουργία του Θριάσιου Πεδίου με τις γραμμές και τον Σταθμό παρά τα όσα σχεδίαζαν κάποιοι κύκλοι
Μας έχει αποδοθεί το τρέχον  25% ως προσωπική διαφορά  και μένει η τελεσίδικη απόφαση για να το πάρουν και αναδρομικά όσοι το δικαιούνται
Έγινε μισθολογική εξομοίωση της ΥΕ με την ΔΕ για όσους το έπαιρναν και πριν και γίνεται προσπάθεια για να το πάρουν οι συνάδελφοι στο σύνολο τους
Οι δρεζινοδηγοί  που καλύπτουν τα τυπικά προσόντα, μετά και την επιστολή της ΠΟΣ για την τήρηση της νομιμότητας, αποκτούν άδεια μηχανοδήγησης με βάση τα προβλεπόμενα στον Ν.3911.

Συναδέλφισσες – φοι 
το σχέδιο απαξίωσης του ΟΣΕ αναστρέφεται μέρα με την μέρα.
Αν αυτό  ενοχλεί , εάν δεν εξυπηρετεί τα πολιτικά  σχέδια κάποιων, όπου μάλλον θα προτιμούσαν το προσωπικό σε δυσχερή θέση,  να περνά από πάγκο σε πάγκο για τα αυτονόητα δικαιώματα του , αν τελικά κάποιοι θέλουν να κλείσουν τον Σιδηρόδρομο ή να τον κάνουν Δημόσια Υπηρεσία ( 7:00 -15:00 Δευτέρα-Παρασκευή ) προσπαθώντας να αφήσουν τις Ισόπεδες Διαβάσεις αφύλακτες, άρα και να έχουμε απαγόρευση κυκλοφορίας , τώρα που στέκεται στα πόδια του ο ΟΣΕ να το πουν καθαρά και να απολογηθούν για αυτό στους Συναδέλφους.
Να πουν ότι αυτό που δεν κατάφεραν όσοι απεργάζονταν αυτά τα σχέδια, ο το πέτυχαν αυτοί και φυσικά να κριθούν για αυτά.

Συναδέλφισσες – φοι
ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ  ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΧΤΕΣ.
ΩΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ !

                                                                 ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
                                                    ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΥ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου