Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας : Πανικόβλητος ο Πρόεδρος του Θεσσαλικού

Έκδηλη η σύγχυση του προέδρου του ΣΣΘ εν όψει των εκλογών Με την πρόσφατη ανακοίνωση ο πρόεδρος του Σ.Σ.Θ φαίνεται ότι
βρίσκεται σε πλήρη σύγχυση και αναστάτωση εν  όψει των  εκλογών  που πλησιάζουν. Προκειμένου να κατηγορήσει τις διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ για παρανομίες δεν διστάζει να  καλλιεργείκαι να σπέρνει διχόνοια μεταξύ των εργαζομένων στο εργοστάσιο του ΕΒ.
• Να θυμίσουμε στον πρόεδρο του Σ.Σ.Θ. κ. Νικολάου ότι το 2014 δημιουργήθηκε για την ΕΕΣΣΤΥ ομάδα επισκευής Φ/Α αρχικά με εννέα έμπειρους τεχνίτες που απασχολούνταν με το επισκευαστικό έργο των Φ/Α 
• Με την πάροδο ενός έτους δηλαδή το 2015, η ίδια ομάδα ενισχύθηκε με 10 επιπλέον έμπειρους τεχνίτες, το έργο των οποίων έως τότε ήταν η επισκευή μηχανημάτων γραμμής.
• Δεν γνωρίζει ο κ. Νικολάου ότι όταν αποδυναμώνεται μία ομάδα, αυτή υποβαθμίζεται; Αντίθετα όταν υπάρχει πλήρη στελέχωση γίνεται αποτελεσματικότερη, ισχυρότερη και υγιέστερη;
• Όλο αυτό το διάστημα, δηλαδή όσο o κομματικός μηχανισμός ήταν της επιρροής του, δεν υπήρχε αντίδραση από τον ίδιο. Σήμερα όπου τα πρότυπα διοίκησης και συνδικαλισμός διαχωρίζονται και ο εργαζόμενος θα πάει στις κάλπες του ΣΣΘ χωρίς να χρωστάει χάρη” για αυτά που δικαιούταιο Πρόεδρος του ΣΣΘ ανακάλυψε παρανομίες για όλα όσα σιωπούσε το προηγούμενο διάστημα
Τίποτε δεν δικαιολογεί δημοσιεύματα με πηχυαίους τίτλους «Εκτροχιάζεται το Εργοστάσιο του ΟΣΕ», που ο Πρόεδρος του ΣΣΘ και εκπρόσωπος της ΠΑΣΚ, για μικροκομματικούς λόγους, διοχέτευσε στα τοπικά ΜΜΕ. Η Νέα Δημοκρατία δεν έχασε την ευκαιρία. Άρπαξε την πάσα και κατέθεσε σχετική επερώτηση στη Βουλή με τον βουλευτή της κ. Μπουκόρο Χρήστο, η οποία βρίθει από ανακρίβειες.  Ας μάθει λοιπόν και ο κ. Μπουκόρος ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ασκεί καμμιά δραστηριότητα στο Εργοστάσιο Βόλου και στα περί δημοσίου συμφέροντος στα οποία αναφέρεται δεν πείθουν κανένα. 
Να επισημάνουμε επίσης στον απερχόμενο Πρόεδρο του ΣΣΘ ότι η πώληση της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ δεν έχει ολοκληρωθεί, διότι εκκρεμεί, απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, στην οποία έχουν προσφύγει μεταξύ άλλων και η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών – μέλος της οποίας είναι ο Πρόεδρος του Σ.Σ.Θ. -  και ζητούν την  ακύρωση της. Επομένως η εταιρεία προς το παρόν παραμένει υπό δημόσιο έλεγχοΗ αναφορά του Προέδρου του Σ.Σ.Θ. ότι δήθεν η ΕΕΣΣΤΥ έχει περάσει σε «ξένα χέρια» δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και το μόνο που κάνει είναι να προκαλεί εντάσεις μεταξύ των εργαζομένων του Ε.Β 
Προκαλεί πάντως εντύπωση γιατί ο Πρόεδρος του ΣΣΘμε τη στάση του, στην ουσία λειτουργεί αντίθετα από την ΠΟΣ .

• Επειδή δεν έχουμε μνήμην χρυσόψαρου ας μας θυμίσει κάποιος, επί τόσα χρόνια πότε απασχολήθηκε ο πρόεδρος με το έργο του Ε.Β., πόσο τον άγγιξαν οιμετατάξεις προσωπικού, οι εργασιακές εφεδρείες, το άδειασμα του εργοστασίου και το τσάκισμα του εισοδήματος με τις απανωτές περικοπές μισθών, δώρων και επιδομάτων από την πολιτική που εφάρμοσε το κόμμα του οποίου η παράταξή του δυναμικά στήριζε. Αλλά και το κλείσιμο της Δ΄ Επιθεώρησης καθώς καιτου Δ΄ Τμήματος γραμμής Βόλου πόσο τον απασχόλησαν; Ξύπνησε όταν προέκυψε το ζήτημα της ανάθεσης έργου του Ε.Β. στο εξωτερικό, χωρίς να έχει καν επίγνωση ότι κύριος του έργου είναι ο ΟΣ.Ε. και όχι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως ο ίδιος αναφέρει στην ανακοίνωση του
• Αξιοσημείωτο είναι ότι τα προβλήματα αποτυπώνονται περιστασιακά μέσα από μια ανακοίνωση και μόνο. Η παρουσία του στους χώρους του ΕΒ είναι ανύπαρκτη. Η επαφή εργαζομένων και του ιδίου περιορίζεται προφανώς σε τηλεφωνική ενημέρωση που προφανώς είχε, γεγονός που εξηγεί την περιορισμένη ικανότητα αντίληψης του κ. Νικολάου περί του θέματος.
• Το ίδιο συνέβη και σε παλιότερη ανακοίνωση του Σ.Σ.Θ. όταν έγινε προσπάθεια διαχωρισμού των εργαζόμενων του Ε.Β. χαρακτηρίζοντας την πλειοψηφία των τεχνιτών ως ανεύθυνους, μη τηρώντας κανόνες προστασίας και ασφάλειας, δουλεύοντας σε καθεστώς γαλέρας .
• Δυστυχώς για τον Πρόεδρο του ΣΣΘ, οι εργαζόμενοι δεν ξεχνούν την συκοφαντία , την κινδυνολογία που σπέρνει και τις ανακρίβεια που ως και σήμερα εκφράζει. Αντίθετα, εμείς θεωρούμε συναδέλφους όλους τους σιδηροδρομικούς, είτε απασχολούνται στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα. Έτσι θα συνεχίσουμε την επιτυχή συνεργασία μας που επί χρόνια λειτουργεί θετικά για την πορεία του Ε.Β. 
Συνάδελφοι,
Παρακολουθούμε τις εξελίξεις από κοντά και έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας.  Δεν σας είπαμε ψέματα ποτέ. Μην πιστεύετε την καταστροφολογία των συνδικαλιστών ΠΑΣΚ – ΑΣΠΡΟ – ΔΑΚΕ που χαίρονται και επενδύουν στην διάλυση του σιδηροδρόμου όπως αυτή σχεδιάστηκε την περίοδο 2010 – 2015 από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ – ΝΔ.
Εμείς παρακολουθούμε τις εξελίξεις στον σιδηρόδρομο και διαπιστώνουμε ότι σιγά σιγά τα πράγματα διορθώνονται. Η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου και ιδιαίτερα στην περιοχή της Θεσσαλίας ξεκίνησε με τα έργα της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Παλ/λου - Καλαμπάκας και Λάρισας – Βόλου με την παράκαμψη του S στη Νέα Ιωνία που σε λίγο ξεκινάει. Υπογράφονται σταδιακά ΣΣΕ με όλες τις σιδηροδρομικές Διοικήσεις. Εξαγγέλλονται  μέσω ΑΣΕΠ εκατοντάδες προσλήψεις στον σιδηρόδρομο. Οι εργολάβοι καθαρισμού απομακρύνονται και προσλαμβάνονται εργαζόμενοι με πλήρη δικαιώματα. Σε λίγους μήνες ο άξονας Πειραιάς-Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα είναι έτοιμος με διπλή γραμμή και ηλεκτροκίνηση. Εμείς για αυτά αγωνιζόμαστε με γνώμονα την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου και την υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζόμενων συναδέλφων σιδηροδρομικών.
Συνάδελφοι,  
Μεριμνά μας είναι η ενότητα όλων των σιδηροδρομικών προσπερνώντας ενέργειες  και συμπεριφορές του παρελθόντος του συνδικαλιστικού κινήματος .
Βόλος 21/11/2018

Η Γραμματεία του Δικτύου Θεσσαλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου