Νέα υπηρεσία για την βελτίωση στην εξυπηρέτηση των επιβατών στα εσωτερικά δρομολόγια στην Ιταλία δημιούργησε η Ferrovie Dello Stato.Το στέκι παρακολουθώντας τις εξελίξεις
στην μητρική εταιρεία ενημερώνει για την υπηρεσία αυτή, η οποία πιστεύουμε ότι θα πρέπει να έρθει το συντομότερο και στην Ελλάδα απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αναλυτικότερα
η υπηρεσία για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα λειτουργεί σε κεντρικούς σταθμούς και αποκλειστικός σκοπός της θα είναι η εξυπηρέτηση των επιβατών εσωτερικών δρομολόγιων προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα του ταξιδιού των εκκατομυρίων πελατών της Trenitalia καθημερινά, επιβάτες που επιζητούν μαζί με την ακρίβεια στους δρομολογιακού χρόνους, την καθαριότητα και την άνεση στους συρμούς ακόμα μεγαλύτερη προσοχή και ενημέρωση.
520 νέοι εργαζόμενοι, κυρίως νέοι άνθρωποι μόλις προσλήφθηκαν για την υπηρεσία αυτή η οποία θα καλύψει περσότερα απο 100 χιλιάδες εσωτερικά δρομολόγια το χρόνο και θα επεκταθεί σταδιακα σε όλη την επικράτεια της Ιταλίας.
Η δέσμευση της νέας Διοίκησης της FS απο την ημέρα διορισμού της, είναι η στρατηγική που έχει στόχο να φέρει στο επίκεντρο τον παράγοντα άνθρωπο και τις ανάγκες του σε όλες τις Εταιρείες του Ομίλου (άρα και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και να παράσχει -επεκτείνει στους επιβάτες τις ανέσεις και την εξυπηρέτηση που συναντούσαν αποκλειστικά στις υπηρεσίες της Freccia Rossa (τρένα υψηλών ταχυτήτων).
Για αυτό το σκοπό δημιουργήθηκαν έξι νέες υπηρεσίες επιβατών στα εσωτερικά δρομολόγια παράλληλα με αυτές της εξυπηρέτησης πελατών στους σταθμούς και εντός των τρένων και αυτών που ήδη υπάρχουν διαθέσιμες σε smartphones και tablets.
H νέα υπηρεσία επιβατών λειτουργεί σε 8 σταθμούς Turin Porta Nuova, Genoa Brignole, Central Milan, Venice Santa Lucia, Central Bologna, Florence Santa Maria Novella, Rome Termini, και Central Palermo ενώ απο τον σταθμό Rome Termini ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Danilo Toninelli δήλωσε πως η υπηρεσία θα βοηθήσει τους επιβάτες στα εσωτερικά δρομολόγια βελτιώνοντας την ποιότητα και την ασφάλεια μεταφοράς τους. Υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να γίνουν, αλλά εκτιμώ την άμεση ανταπόκριση της νέας Διοίκησης της FS στον νέο σχεδιασμό. Σήμερα η υπηρεσία αυτή ξεκινά κυρίως απο υποβαθμισμένες περιοχές της Ιταλίας , με επίκεντρο τον Ιταλικό Νότο ενώ τον Μάιο του 2019 νέα τρένα θα δρομολογηθούν στην περιοχή (Ιταλικός Νότος) για να εξυπηρετήσουν τους κατοίκους της. Αυτή ήταν μια δέσμευση της Ιταλικής Κυβέρνησης τόνισε ο κ. Toninelli.
O Διευθύνων Σύμβουλος της FS κ. Battisti, με την σειρά του δήλωσε πως απο την πρώτη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων του ζήτησε την επικέντρωση της προσοχής στους επιβάτες που χρησιμοποιούν τα τοπικά τρένα ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής. Με την πρόσληψη των 520 νέων σιδηροδρομικών εισάγουμε μια μεγάλη και καινοτόμο υπηρεσία που επηρεάζει θετικά το 86% των καθημερινών επιβατών μας και που αποτελεί μέρος του σχεδίου μας, που θα παρουσιάσουμε σύντομα. Σκοπεύουμε να επαναφέρουμε τον επιβάτη στο επίκεντρο της στρατηγικής μας σε όλο τον Όμιλο τόνισε.
Απο τους 520 νέους σιδηροδρομικούς, 320 που θα ξεχωρίζουν με την κόκκινη αμφίεση και έχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα, θα αφοσιωθούν στην παροχή πληροφοριών και κάθε βοήθειας στους επιβάτες, ακούγοντας τις ανάγκες τους. Περίπου 1.5 εκατομμύρια επιβάτες, ταξιδεύουν τις καθημερινές μέρες στο εσωτερικό της χώρας με την Trenitalia για επαγγελματικούς ή εκπαιδευτικούς λόγους καθώς και για τουρισμό και αυτοί θα είναι στο επίκεντρο.
Οι επιπλέον 200 νέοι σιδηροδρομικοί θα απασχοληθούν σε δομές για την ασφάλεια των επιβατών και έχουν εκπαιδευτές για να αντιμετωπίζουν και να προλαμβάνουν καταστάσεις στους σταθμούς και εντός των τρένων. Αυτοί θα εργάζονται και σε στενή συνεργασία με τις αστυνομικές αρχές.
Επιπλέον τα 38 γραφεία πληροφοριών σε όλη την χώρα και στους κεντρικούς σταθμούς με προσωπικό της Trenitallia θα βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με την νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση των επιβατών στα τοπικά δρομολόγια.
Επιμέλεια - Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου