Ξεκίνησαν απο το πρωί οι δοκιμές στην ηλεκτροκίνηση στο Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο.
Η εξέλιξη αυτή
αν όλα πάνε καλά, πρόκειται να αλλάξει το περιβάλλον στις εμπορευματικές μεταφορές, βοηθώντας την περαιτέρω ανάπτυξη τους, αλλά και θα βελτιώσει την καθημερινότητα των μηχανοδηγών καθώς θα αναβαθμιστεί σημαντικά η ποιότητα εργασίας μας.
Φυσικά για να αυξηθεί το εμπορευματικό έργο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η πρόσληψη νέων μηχανοδηγών απο όλες τις εταιρείες καθώς και η ολοκλήρωση των συστημάτων τηλεδιοίκησης (φωτοσήματα κτλπ) τα οποία θα εγγυηθούν την ασφάλεια της κυκλοφορίας των τρένων - καθώς οι εμπορευματικές αμαξοστοιχίες για Θεσσαλονίκη ή Ικόνιο εισέρχονται στην γραμμή του Προαστιακού- αλλά και θα διασφαλίσουν την πύκνωση της χωριτικότητας.
Τέλος δεν αφήνουμε ασχολίαστη, την μεθοδολογία προγραμματισμού των εμπορευματικών δρομολογίων, που μέχρι σήμερα δεν έχει εξορθολογιστεί,με τις υπηρεσίες πολλές φορές να ζητούν την προηγούμενη μέρα να δρομολογηθούν τρένα την επόμενη μέρα, γεγονός που επιβαρύνει το μηχανοστάσιο του ΜΑΙ αλλά και το ΜΘ , αφού μηχανοδηγοί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ , ενώ ο προγραμματισμός εργασίας είναι εβδομαδιαίος και έτσι επιστρατεύονται οι "εφεδρείες" ή καλούνται μηχανοδηγοί απο ανάπαυση, με αποτέλεσμα τα μηχανοστάσια την νύχτα να μένουν χωρίς προσωπικό με ότι αυτό συνεπάγεται για τυχόν συμβάν, ακόμα και για την εκτέλεση των απαραίτητων ελιγμών.
Το πρόβλημα αυτό έχει εδώ και χρόνια επισημανθεί αλλά δυστυχώς μέχρι και σήμερα δεν έχει βρεθεί λύση.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου