Νέα επιδείνωση του καιρού έχουμε σήμερα και τα προβλήματα ξανά παρουσιάζονται στην υποδομη καθώς στον σταθμό του Παλαιοφαρσαλου οι αλλαγές
δεν θερμαίνονται και κατά συνέπεια έχουμε καθυστερήσεις στα αρτηριακα τρένα.
Ομάδες γραμμης βρίσκονται στο σταθμό με τους συναδελφους να προσπαθούν να καθαρίσουν τις αλλαγές απο το χιόνι κάτω από αντίξοες συνθήκες ενώ σε κάποιες περιπτώσεις έγινε χειροκίνητη διευθέτηση τους .
Το πρόβλημα οφείλεται στο ότι οι αλλαγές δεν θερμαίνονται , καθώς δεν υπήρχε τέτοια προβλεψη στις συμβάσεις κατασκευής της νέας γραμμης στις αρχές της περασμένης δεκαετίας.
Τις τελευταίες μέρες και παρά τα σημαντικά προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας , κανένα δρομολόγιο δεν καταργήθηκε στον άξονα Αθήνας -Θεσσαλονίκης.
Εντωμεταξύ σε σχέση με το πρόσφατο περιστατικό -την τελευταία εβδομάδα- στον Προαστιακό Αθήνας στον σταθμό Παλλήνης , όλα δείχνουν ότι η βλάβη οφειλόταν στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης καθώς ο συρμός την ίδια μέρα δρομολογήθηκε και πάλι , αφού επιθεωρήθηκαν οι παντογραφοι.
Οφείλουμε και πάλι να δώσουμε συγχαρητήρια σε όλους τους συναδελφους για την υπερπροσπάθεια των τελευταίων ημερών & κάτω από αντίξοες καιρικά συνθήκες .
Κλείνοντας οφείλουμε να ξανα-τονίσουμε πως οποιοσδήποτε σχεδιασμός για δρομολόγια στις 4 ωρες , προϋποθέτει άρση ΟΛΩΝ των βραδυποριων στο δίκτυο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
δεν θερμαίνονται και κατά συνέπεια έχουμε καθυστερήσεις στα αρτηριακα τρένα.
Ομάδες γραμμης βρίσκονται στο σταθμό με τους συναδελφους να προσπαθούν να καθαρίσουν τις αλλαγές απο το χιόνι κάτω από αντίξοες συνθήκες ενώ σε κάποιες περιπτώσεις έγινε χειροκίνητη διευθέτηση τους .
Το πρόβλημα οφείλεται στο ότι οι αλλαγές δεν θερμαίνονται , καθώς δεν υπήρχε τέτοια προβλεψη στις συμβάσεις κατασκευής της νέας γραμμης στις αρχές της περασμένης δεκαετίας.
Τις τελευταίες μέρες και παρά τα σημαντικά προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας , κανένα δρομολόγιο δεν καταργήθηκε στον άξονα Αθήνας -Θεσσαλονίκης.
Εντωμεταξύ σε σχέση με το πρόσφατο περιστατικό -την τελευταία εβδομάδα- στον Προαστιακό Αθήνας στον σταθμό Παλλήνης , όλα δείχνουν ότι η βλάβη οφειλόταν στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης καθώς ο συρμός την ίδια μέρα δρομολογήθηκε και πάλι , αφού επιθεωρήθηκαν οι παντογραφοι.
Οφείλουμε και πάλι να δώσουμε συγχαρητήρια σε όλους τους συναδελφους για την υπερπροσπάθεια των τελευταίων ημερών & κάτω από αντίξοες καιρικά συνθήκες .
Κλείνοντας οφείλουμε να ξανα-τονίσουμε πως οποιοσδήποτε σχεδιασμός για δρομολόγια στις 4 ωρες , προϋποθέτει άρση ΟΛΩΝ των βραδυποριων στο δίκτυο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου