Αξιοσημείωτες παραμένουν οι οφειλές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι του διαχειριστή υποδομής του ΟΣΕ.
Στελέχη του Οργανισμού επισημαίνουν ότι οι οφειλές αυτές ξεπερνούν
τα 14 εκατ. ευρώ, έναντι 23 εκατ. ευρώ παλαιότερα, αφού σχετικά πρόσφατα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέβαλε 9 εκατ. ευρώ. Οι οφειλές αυτές αναφέρονται στο 2018.
Μεταξύ των δυο εταιρειών, οι σχέσεις φαίνονται ότι αποκλιμακώνονται, εάν και υπάρχουν πεδία διαφωνιών, όπως η διαδικασία μίσθωσης των αποθηκών Κ1 και Κ2 στο Θριάσιο.
Όπως επισημαίνουν σιδηροδρομικοί, «είναι προς όφελος και των δυο εταιρειών, η διατήρηση μιας έντιμης συνεργασίας, δεδομένου ότι για τον ΟΣΕ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο κυριότερος πελάτης και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της υποδομής».
Εστάλη στην ΕΕ ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ
Εστάλη στην εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης η περίληψη του διαγωνισμού για το Θριάσιο ΙΙ και το επόμενο διάστημα θα μοιραστούν τα τεύχη προκήρυξης.
Ο σχετικός διαγωνισμός θα προκηρυχθεί με βάση το μοντέλο ΣΔΙΤ. Έπειτα από νεότερη ενημέρωση, αποσαφηνίστηκε ότι ο ΟΣΕ θα διατηρήσει το μειοψηφικό ποσοστό της εταιρείας που θα αναλάβει τη διαχείρισή του και ο ιδιώτης το πλειοψηφικό ποσοστό και το management.
Η περίοδος της παραχώρησης δεν έχει συγκεκριμενοποιηθεί, κάτι το οποίο θα καθοριστεί από τον οικονομικό σύμβουλο του διαγωνισμού, εάν και έχουν υπάρξει εισηγήσεις η περίοδος να κυμαίνεται στην περιοχή των 30 ετών.
Το σχήμα που θα δημιουργηθεί εκτιμάται ότι θα αναλάβει την προμήθεια, εγκατάσταση και λειτουργία των απαραίτητων γερανογεφυρών για τη φορτοεκφόρτωση των συρμών, επένδυση που υπολογίζεται στα 22 εκατ. ευρώ.
Επίσης, την ολοκλήρωση σειράς έργων υποστηρικτικών λειτουργιών, όπως τα κτίρια του χώρου μεταφόρτωσης συνδυασμένων μεταφορών, φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων, μεταφόρτωσης φορτίου βαγονιών, πρατήριο υγρών καυσίμων και την προμήθεια του απαραίτητου μηχανολογικού εξοπλισμού (περονοφόρα κ.α.).
Στο ακίνητο των 1.600 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας του ΟΣΕ, έχουν ήδη κατασκευαστεί μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι, οι οποίοι, όπως προβλέπεται από τα τεύχη του διαγωνισμού για το εμπορευματικό σιδηροδρομικό κέντρο, μπορούν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά σ’ αυτό και με το εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών της ΓΑΙΑΟΣΕ, το οποίο έχει παραχωρηθεί για περίοδο 60 ετών.
Αναδημοσίευση απο το metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου