Όλα τα τελευταία χρόνια βιώνουμε εξελίξεις, κυρίως δυσάρεστες σε κοινωνικό, οικονομικό αλλά και επαγγελματικό επίπεδο. Κορυφαία εργασιακή και κοινωνική στιγμή
όλων αυτών των ετών, η Ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία ολοκληρώθηκε και η επόμενη μέρα έφερε νέα δεδομένα. Νέα δεδομένα τα οποία ως εργαζόμενους αναγκαστικά μας επηρεάζουν και θα πρέπει να τα λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας. Νέα δεδομένα που πρέπει να δούμε και να αξιολογήσουμε και εμείς ως εργαζόμενοι αλλά και η εταιρεία μετά από αυτή την τεράστια αλλαγή εργασιακού και νομικού πλαισίου. Σε αυτά τα πλαίσια και προσπαθώντας να προλάβουμε τέτοιου είδος προβλήματα, διαπραγματευθήκαμε και συμφωνήσαμε στην υπογραφή της νέας Σ.Σ.Ε.(2018-2020). Θεωρούμε πως φτάσαμε σε ένα θετικό αποτέλεσμα το οποίο μπορεί να εξασφαλίσει τους συναδέλφους και θεσμικά αλλά και μισθολογικά. Βέβαια φυσικά και δεν θεωρούμε ότι η εν λόγω Σ.Σ.Ε είναι ιδανική και ικανοποιεί το σύνολο των συναδέλφων. Γνωρίζουμε τα προβλήματα και τις στρεβλώσεις και προσπαθούμε να τις διορθώσουμε.
όλων αυτών των ετών, η Ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία ολοκληρώθηκε και η επόμενη μέρα έφερε νέα δεδομένα. Νέα δεδομένα τα οποία ως εργαζόμενους αναγκαστικά μας επηρεάζουν και θα πρέπει να τα λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας. Νέα δεδομένα που πρέπει να δούμε και να αξιολογήσουμε και εμείς ως εργαζόμενοι αλλά και η εταιρεία μετά από αυτή την τεράστια αλλαγή εργασιακού και νομικού πλαισίου. Σε αυτά τα πλαίσια και προσπαθώντας να προλάβουμε τέτοιου είδος προβλήματα, διαπραγματευθήκαμε και συμφωνήσαμε στην υπογραφή της νέας Σ.Σ.Ε.(2018-2020). Θεωρούμε πως φτάσαμε σε ένα θετικό αποτέλεσμα το οποίο μπορεί να εξασφαλίσει τους συναδέλφους και θεσμικά αλλά και μισθολογικά. Βέβαια φυσικά και δεν θεωρούμε ότι η εν λόγω Σ.Σ.Ε είναι ιδανική και ικανοποιεί το σύνολο των συναδέλφων. Γνωρίζουμε τα προβλήματα και τις στρεβλώσεις και προσπαθούμε να τις διορθώσουμε.
Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι
Πιστεύουμε πως η εμπειρία και ο επαγγελματισμός όλου του προσωπικού, είναι η κινητήρια μονάδα αυτής της εταιρείας. Και έτσι θα πρέπει να συνεχίσει να είναι. Είναι η σοβαρή απάντηση των εργαζομένων που θα φέρει την ανάπτυξη και τις αντοχές στο νέο τοπίο και τον ανταγωνισμό. Ως εργαζόμενοι λοιπόν, ο καθένας από τη μεριά του θα πρέπει να εργαστούμε για την υπέρβαση και να βοηθήσουμε την εταιρεία να βρει νέους δρόμους, τρόπους για την υγιή ανάπτυξη της προς όφελος του συνόλου, της Ελληνικής αγοράς ΑΛΛΑ και των εργαζομένων της.
Ανάπτυξη που θα διασφαλίζει όλο το προσωπικό, όλες τις διευθύνσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ως Εκκίνηση εμμένουμε στα σημεία που είχαμε τονίσει από την πρώτη στιγμή που πήραμε μέρος στην εκλογική διαδικασία. Εμμένουμε σε προτάσεις αναφορικά στην ποιότητα, την εργασία και την εξέλιξη των συναδέλφων. Τα σημεία που είχαμε τονίσει και προτείνουμε να υιοθετηθούν ως ψηφίσματα του ΣΤΑ είναι τα εξής ανά κλάδο:
Διοικητικό Προσωπικό.
➢ Άμεσα να δημιουργηθούν νέες σύγχρονες, ανάλογες της αγοράς Υπηρεσιακές δομές, λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα και το υπάρχον προσωπικό. Εφόσον αξιοποιηθεί το υπάρχον προσωπικό στις νέες δομές, τα πιθανά κενά που θα προκύψουν από το νέο οργανόγραμμα σε επιστημονικό ή διοικητικό προσωπικό, να καλυφθούν άμεσα με νέες προσλήψεις. Θα το ξαναπούμε :
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός , το Μάρκετινγκ κ.α. θα πρέπει να αποκτήσουν την θέση και σημασία που αρμόζει σε μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή Σιδηροδρομική Εταιρεία, θέτοντας στόχους, πολιτικές,προγράμματα, προσφορές, νέα προϊόντα. Η αγορά αλλάζει και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να παραμείνει ηγέτης θα πρέπει να βασιστεί σε γερά θεμέλια. Την σύγχρονη τεχνολογία και τους εργαζόμενους της.
Εμπορευματικές Μεταφορές.
➢ Στόχος μας θα πρέπει να είναι η βελτίωση του ήδη σημαντικού έργου που ήδη παράγεται, παρά τις αντίξοες συνθήκες και τις δυσλειτουργίες του συστήματος μεταξύ των εμπλεκόμενων εταιρειών. Όραμα μας, η περαιτέρω ανάπτυξη των Εμπορευματικών μεταφορών, ισχυροποιώντας την θέση της εταιρείας στις Ευρωπαϊκές πύλες της Ανατολής μέσω του Σιδηρόδρομου, δημιουργώντας νέες αγορές, νέα προϊόντα, νέες συνέργειες και συνεργασίες που θα φέρουν τις εμπορευματικές μεταφορές ηγέτη όχι μόνο στις σιδηροδρομικές, αλλά και στις συνδυασμένες μεταφορές καθώς και τα logistics. Τα δεδομένα και εδώ αλλάζουν μετά και την απόκτηση των δύο κτιρίων Κ1 & Κ2 στο Θριάσιο Πεδίο, όπου είναι μια επένδυση Στρατηγικής Σημασίας και μεγάλων προσδοκιών εφόσον αξιοποιηθούν στο μέγιστο δυνατό. Στόχος μας θα πρέπει να παραμένει η διασφάλισηκαι ενίσχυση του προσωπικού που εμπλέκεται με το κομμάτι των Εμπορευματικών Μεταφορών και που καθημερινά υπερβάλλει εαυτόν και δυστυχώς μέχρι σήμερα αυτό δεν έχει γίνει απόλυτα κατανοητό από την Διοίκηση. Επόμενος στόχος μας πρέπει να είναι η αναγνώριση του επικινδύνου της εργασίας του προσωπικού γραφείου Εμπορευμάτων καθώς και των μηχανικών πεδίου.
Στις Εμπορευματικές μεταφορές είναι ήδη ξεκάθαρο ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού σε νευραλγικούς τομείς. Σε τομείς που η εταιρεία ήδη αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται αλλά το πιο σημαντικό και σε τομείς που η εταιρεία θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να αναπτυχθεί περαιτέρω. Η έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού, η χρήση νέων τεχνολογιών, προγραμμάτων επιτήρησης – ελέγχου, αυτοματοποίησης της εργασίας, που θα εξυπηρετούν και θα διευκολύνουν το έργο των μεταφορών, προγράμματα δελτιοθήκης, παρακολούθησης βαγονιών, αλλά και προγράμματα κεντρικής διαχείρισης (τύπου SAP) θα πρέπει να είναι άμεσα το αίτημα μας στην Εταιρεία και την Διοίκηση. Ένα ακόμη σοβαρό ζήτημα είναι η έλλειψη σωστών κτηριακών υποδομών που δεν αφορά μόνον τους συναδέλφους που εργάζονται σε αυτές, αλλά και την ίδια την εταιρεία και τις υπηρεσίες της. Τέλος, αλλά χωρίς να έχει λιγότερη σπουδαιότητα, θα πρέπει να υπάρχει διαρκή επιμόρφωση –κατάρτιση σε τεχνολογίες, κανονισμούς και νέα εργαλεία που πρέπει να παρέχει η εταιρία στο κομμάτι των Εμπορικών Μεταφορών.
Προσωπικό Κίνησης Αμαξοστοιχιών.
➢ Η εταιρεία φαίνεται να αντιλαμβάνεται την σπουδαιότητα του κλάδου. Το έδειξε και έμπρακτα μέσω του διαφορετικού μισθολογίου, των επιδομάτων και του μπόνους στους εργαζόμενους πάνω στο τρένο. Στόχος μας να αναθεωρηθεί σε θετική κατεύθυνση ο ρόλος του Προσωπικού, καθώς με την επαναφορά του κύρους και της σημαντικότητας του ρόλου τους,η εταιρία έχει να κερδίσει σε υπηρεσίες και ποιότητα μεταφοράς. Γνωρίζουμε τα διάφορα προβλήματα που καθημερινά προκύπτουν και προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις.
➢ Ο κανονισμός Κίνησης Αμαξοστοιχιών και η σημαντικότητα των αρμοδιοτήτων του Προσωπικού Αμαξοστοιχιών, είναι ένα θέμα που ακόμη δεν έχει κλείσει. Το σωματείο θα πρέπει να πιέσει ώστε το τελικό κείμενο, να καλύπτει πλήρως τον κλάδο.
➢ Τακτική εκπαίδευση στα νέα δεδομένα και τεχνολογίες, όλουτου Προσωπικού σε όλα τα κομμάτια απασχόλησης (εμπορικά και επιβατικά), και πλήρη κάλυψη από το προσωπικό του κλάδου.
➢ Τοποθέτηση Υπολόγων, αλλά και πρόσληψη Επισκεπτών σε όλα τα σημεία που δραστηριοποιείται η εταιρία.
➢ Στελέχωση των αμαξοστοιχιών όπως ακριβώς προκύπτει από τους κανονισμούς κυκλοφορίας και ασφάλειας.
➢ Εφαρμογή ενός νέου καθηκοντολόγιου – προσοντολόγιου που θα αναφέρει με σαφήνεια τον ρόλο κάθε εργαζόμενου στον κλάδο, σε κάθε βαθμό, σε έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο.
➢ Η είσοδος στην τεχνολογία πρέπει να γίνει σύμμαχος του κλάδου. Ψηφιοποίηση καθημερινών εγγράφων (π.χ ψηφιακό φύλλο πορείας) και περισσότερες παροχές προς τους επιβάτες(wifi, πληροφορίες ταξιδίου κ.α.) σε σύγχρονους υψηλής ποιότητας συρμούς αλλά και ταχύτητες.
Αυτό είναι το όραμα μας, σε αυτό το πλαίσιο λειτουργίας πιστεύουμε ότι βρίσκεται το μέλλον μας.
Σας Ευχαριστούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου