Πόλεμο” συμφερόντων μεταξύ ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταγγέλλει ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ Γιάννης Μανιάτης, υποστηρίζοντας ότι “οσμή σκανδάλου, με διεθνείς προεκτάσεις,
εμφανίζεται στις σχέσεις ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το τέλος Δεκεμβρίου 2018, που συνεχίζεται και σήμερα. Συγκρούσεις οικονομικών συμφερόντων, στις οποίες εμπλέκονται άμεσα οι κυβερνήσεις Ελλάδας και Ιταλίας”.
εμφανίζεται στις σχέσεις ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το τέλος Δεκεμβρίου 2018, που συνεχίζεται και σήμερα. Συγκρούσεις οικονομικών συμφερόντων, στις οποίες εμπλέκονται άμεσα οι κυβερνήσεις Ελλάδας και Ιταλίας”.
Η ανακοίνωση του Γ. Μανιάτη
Η υπό ιταλική πλέον ιδιοκτησία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με εμπιστευτική επιστολή της στις 28.12.2018 προς τον Πρωθυπουργό Α. Τσίπρα, τον Υπουργό Χρ. Σπίρτζη και άλλους τρεις Υπουργούς, κατηγορεί τον ΟΣΕ ότι παράνομα αρνείται να παραχωρήσει σημαντικότατη για τα Logistics της χώρας έκταση 138στρ. με τα δύο κτίρια Κ1, Κ2 στο Θριάσιο Πεδίο.
Ο ΟΣΕ με τη σύμβαση – σκάνδαλο για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο, που δημοσιεύθηκε στο ν.4574/2018, απέκτησε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία είχε υπογράψει σύμβαση ώστε να εκχωρηθεί η παραπάνω έκταση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην επιστολή της προς Α. Τσίπρα σημειώνει ότι «η αποκρατικοποίηση ολοκληρώθηκε την 14.09.2017 με την παρουσία των Πρωθυπουργών Ιταλίας, Π. Τζεντιλόνι και Ελλάδας Α. Τσίπρα και ταυτόχρονα έκλεισε ο φάκελος κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κατέστη δυνατή η διαγραφή των χρεών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (700εκατ. €) και του ΟΣΕ (14.28δις €).
Στην περίμετρο της αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν περιληφθεί οι μισθώσεις των ακινήτων, τα σχέδια των συμβάσεων μίσθωσης είχαν αναρτηθεί δημόσια και ήταν σε γνώση όλων των ενδιαφερομένων, ενώ ταυτόχρονα μνημονεύονται ρητά στη Σύμβαση Μεταβίβασης Μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που υπεγράφη μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και Ferrovie DelloStato Italiane και αποτελούν μέρος των εγγυήσεων που έχει παράσχει ο πωλητής (ΤΑΙΠΕΔ) προς τον αγοραστή (FerrovieDello Stato Italiane)» .
Ο ΟΣΕ αντίστοιχα, με επείγουσα εμπιστευτική επιστολή του στις 27.12.2018 προς Α. Τσίπρα, Χρ. Σπίρτζη και άλλους τρεις Υπουργούς, κατηγορεί ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ για παράνομη πράξη και απαιτεί την άμεση ακύρωσή της.
Στο εμπιστευτικό του έγγραφο αναφέρει ότι «προκαλείται ζημία στη δημόσια περιουσία, παραχωρώντας μη νόμιμα κρίσιμη εθνική σιδηροδρομική υποδομή, αναγκαία για τη λειτουργία του δικτύου. Παραβιάζονται ευθέως οι αρχές της ίσης πρόσβασης όλων των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων στο δίκτυο, αποκτώντας αθέμιτο δικαίωμα αποκλειστικής πρόσβασης και εκμετάλλευσης μία μόνο ιδιωτική επιχείρηση.
Παραβιάζονται ευθέως οι διατάξεις περί δημοσίων συμβάσεων και οι αρχές της ίσης μεταχείρισης και του ελεύθερου και δίκαιου ανταγωνισμού, παραχωρώντας δικαιώματα και χρήσεις Εφοδιαστικής Αλυσίδας και κέντρου διαλογής, δίχως να προβλέπεται από την εγκεκριμένη χρήση των κτιρίων του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής του Θριασίου Πεδίου, ζημιώνοντας έτσι τη δημόσια περιουσία, αλλά και τους τρίτους που αποκλείστηκαν δίχως διαγωνισμό, από τη δυνατότητα τέτοιου είδους χρήσεων στα κτίρια Κ1 και Κ2».
Επί 3 μήνες τώρα, ο Α. Τσίπρας σιωπά στο παραπάνω σκάνδαλο. Το πουλόβερ του δήθεν ηθικού πλεονεκτήματος της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, της χειρότερης κυβέρνησης της μεταπολίτευσης, ξηλώνεται και από τις συγκρούσεις ανάμεσα σε στελέχη που η ίδια έχει επιλέξει και διορίσει.
Η χώρα χρειάζεται να προχωρήσει Ξανά Μπροστά. Να γυρίσει σελίδα με Νέα Αλλαγή.
Metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου