Με νέα σημερινή της ανακοίνωση που απαντά στο Δίκτυο Σιδηροδρομικών, την ανακοίνωση του οποίου όμως δεν δημοσιεύει, η ηγεσία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών αποδεικνύει τον βαθιά αντιδημοκρατικό της χαρακτήρα.
Αντιλαμβανόμαστε πλήρως τον εκνευρισμό του απερχόμενου Πρόεδρου , που εγκλωβισμένος στα αδιέξοδα που ο ίδιος δημιούργησε με την τακτική που ακολούθησε ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ την σφραγίδα της ΠΟΣ για να εκδίδει ανακοινώσεις απέναντι σε παρατάξεις.
Μάλιστα οι απειλές του τύπου "η ΠΟΣ δεν θα ανεχτεί την κριτική" γιατί ο ελάσσων Παρασκευόπουλος δεν την αντέχει, είναι τουλάχιστο προκλητικές όπως και τα υπονοούμενα ότι "κάποιοι" συμμετέχουν στην Ομοσπονδία, για να εξυπηρετούν συμφέροντα ...άλλων και όχι των σιδηροδρομικών.
Ο απερχόμενος συνάδελφος Παρασκευόπουλος οφείλει να είναι πολύ προσεκτικός στις διατυπώσεις που κάνει σε βάρος άλλων παρατάξεων υπό την σφραγίδα της Ομοσπονδίας που εκπροσωπεί ΟΛΟΥΣ και ιδιαίτερα στις απειλές που εκτοξεύει απέναντι σε άλλους συνδικαλιστές και παρατάξεις , γιατί η ΠΟΣ δεν είναι παραμάγαζο του,ούτε οικογενειακή του υπόθεση, ούτε θα του χαριστεί η συνδικαλιστική κριτική στην πρωτοφανή ανεπάρκεια του.
Είναι γνωστό το σχέδιο που υπήρχε για να διαγραφούν Σωματεία και συνδικαλιστές απο την ΠΟΣ, με την ψηφοφορία που έβαλε και έχασε πανηγυρικά σε συνεδρίαση του ΔΣ της ο ελάσσων Παρασκευόπουλος.
Αντί να παραιτηθεί τότε, παραδεχόμενος την συνδικαλιστική του ανεπάρκεια και ήττα εντός του ΔΣ της ΠΟΣ, συνεχίζει να προκαλεί.
Τέλος και όσον αφορά την συμφωνία για τις μέρες εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αν έχει τα κότσια ο απερχόμενος και ελάσσων Πρόεδρος της ΠΟΣ, ας τα πεί αυτά στους σιδηροδρομικούς στην εξωτερική υπηρεσία και στους συνδικαλιστές που στον σιδηρόδρομο με πλήρη απαλλαγή βρέθηκαν να έχουν πληρωθεί ....κανονικές άδειες..
Αν μάλιστα η ηγεσία της ΠΟΣ τιμά τα όσα υπογράφει, οφείλει αύριο κιόλας να προσφύγει στο ΣΕΠΕ για να δούμε πόσες μέρες εργάζονται οι συνάδελφοι στον ΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ και αν εξαιτίας της συνδικαλιστικής της ανεπάρκειας, προσλήψεις έχουν να γίνουν χρόνια εκεί.
Τέλος και όσον αφορά την ιδιωτικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, που εντάχθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013, είναι αλήθεια ότι τον ψάχνουμε απο την ημέρα υπογραφή της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ που έγινε στην Καρόλου μέρα μεσημέρι, με τους σιδηροδρομικούς να απορούν για την πρωτοφανή έλλειψη δράσης της ΠΟΣ.
Ας διαβάζουμε την ανακοίνωση του ελάσσωνα και της απερχόμενης παρέας του, που πραγματικά έχουν χάσει την ψυχραιμία τους τελευταία και λόγω των εκλογικών αποτελεσμάτων στα Σωματεία στον Σιδηρόδρομο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου