Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Στον απόπατο της συνδικαλιστικής ιστορίας ή πως από το «θα κάψω το πρώτο ιδιωτικό τρένο» φτάνει κάποιος να εξυμνεί .... τον Χατζηδάκη

Ρεσιτάλ δίνουν πραγματικά τις τελευταίες μέρες τα συνδικαλιστικά απολιθώματα - πατερίτσες του συστήματος του χτες στον σιδηρόδρομο.
Εχοντας αναθαρρήσει μετά τις Ευρώ- εκλογές και βλέποντας την πιθανή παλινόρθωση της δεξιάς σπεύδουν να δώσουν τα διαπιστευτήρια τους θυμίζοντας
τον διαχρονικό τους ρόλο , ως στυλοβάτες όσων επέτρεψαν να οδηγηθεί ο σιδηρόδρομος στο τέλμα. Αφού τα δώσουν θα λάβουν κατόπιν από το σύστημα ,  την ανταπόδοση. Είτε με 2 Σαββατοκύριακα το μήνα στην εσωτερική υπηρεσία , είτε ως παρατηρητές σε θεσμούς που θέλουν να ελέγχουν οι πολιτικά προϊστάμενοι και δήθεν ταξικοί τους  αντίπαλοι .
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περίπτωση αρθρογράφου που ανάλογα την περίπτωση εμφανίζεται είτε ως παράταξη , είτε ως εργαζόμενος, είτε ως πρώην συνδικαλιστής.
Μοναδικός στόχος , η διαρκής επίθεση σε κάθε διαφορετική -των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ -άποψη , η απόκρυψη των πραγματικών γεγονότων και η δημιουργία εντυπώσεων σε βάρος αποκλειστικά και μόνο πρώην συντρόφων του , ακόμα και ανθρώπων που συνεργάστηκε επι δεκαετίες μαζί τους.
Ο υποτιθέμενος ταξικός αγώνας εξαντλήθηκε στα τσιτάτα για το κάψιμο του πρώτου ιδιωτικού τρένου , αναφορά που θύμισε ναζιστικές  μεθόδους -κάψιμο βιβλίων κτλπ- αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης από την ουσία της υπόθεσης και κατέληξε στην προβολή -με έξυπνο τρόπο- των θέσεων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ το τελευταίο διάστημα.
Το θέμα του κάθε τέτοιου παρατηρητή είναι να στείλει πονηρά το μήνυμα στον σιδηροδρομικό κόσμο.
Τι θα ...βρει η ΝΔ στον σιδηρόδρομο αν κερδίσει τις εκλογές και ΟΧΙ ποια πολιτική θα ακολουθήσει για τον σιδηρόδρομο αν κερδίσει τις εκλογές.
Στέλνει το μήνυμα ότι η ΝΔ κερδίζει , γιατί πρέπει να δοθούν τα διαπιστευτήρια στους φιλους από το παρελθόν και αποκρύπτει τι θα συμβεί αν αυτό τελικά συμβεί.
Και φυσικά για όλα φταίει η Αριστερά που ΔΗΘΕΝ ο αρθρογράφος -παπαγαλάκι υπηρέτησε διαχρονικά.

Φταίει η Αριστερά γιατί δεν κατάφερε να αποτρέψει την ιδιωτικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ -ΕΕΣΣΤΥ που είχε εντάξει στο ΤΑΙΠΕΔ η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ & για την αποτροπή των οποίων δόθηκε πραγματική μάχη ΚΑΙ από τα Πρωτοβάθμια Σωματεία. Μάχη στην οποία είχαν να αντιμετωπίσουν και τις παραινέσεις του κ.Χατζηδάκη της ΝΔ για άμεση πώληση τους! Αλλά ο «παρατηρητής» το ΞΕΧΝΑ αυτό -...- και θυμάται ΜΟΝΟ την επερώτηση του εν λόγω βουλευτή  για άσχετα θέματα. 
Φταίει η Αριστερά γιατί στον σιδηρόδρομο ολοκληρώθηκαν έργα που βάλτωναν δεκαετιες σε 4 μόλις χρόνια , φταίει γιατί δεν άνοιξε την Πελλοπόνησο -που έκλεισε με απόφαση της Κυβερνησης του ΠΑΣΟΚ στην οποία Υπουργός τότε ήταν ο κ. Μανιατης- τις επερωτήσεις του οποίου για τις αποθήκες Κ1 κ Κ2 διαφημίζει ο «παρατηρητής» ως θέσφατα. Θριασσιο που ο έλεγχος του έχει περάσει  και πάλι στον Δημόσιο ΟΣΕ με απόφαση της Αριστεράς, που αναβαθμίζει τον ρόλο της δημόσιας επιχείρησης.
Φταίει η Αριστερά γιατί  στον σιδηρόδρομο, στον δημόσιο ΟΣΕ, καταργήθηκαν οι εργολάβοι στην καθαριότητα και πλέον εργάζονται με πλήρη δικαιώματα συνάδελφοι που προσλήφθηκαν μέσω ΑΣΕΠ, φταίει γιατί αντίστοιχη διαδικασία έρχεται και για τους φύλακες των διαβάσεων , φταίει γιατί ...άργησε -αλλά ΨΗΦΙΣΕ - την επιστροφή των μεταταχθέντων του Νόμου 3891.
Φταίει η Αριστερά γιατί στον σιδηρόδρομο τα τελευταία 4 χρόνια υπογράφονται ΣΣΕ , γιατί όπου ήταν δυνατό αποκαταστάθηκαν αδικίες σε βαρος των σιδηροδρομικών που έχασαν το 45% του εισοδήματος τους την πενταετία 2010-2014.
Φταίει η Αριστερά γιατί επανέφερε το πενθήμερο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είχε καταργήσει ο αντεργατικός Κανονισμός Εργασίας του κ.Βοριδη το 2012.
Φταίει η Αριστερά γιατί στην σύμβαση των ΥΓΟΣ που λαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2012, προέβλεψε το 2015 με ειδική διάταξη την προστασία των θέσεων εργασίας στην ιδιωτικοποιημένη πλέον εταιρεία & για οσο θα επιχορηγείται αυτή.
Φταίει η Αριστερά γιατί ενώ οι κλαδικές Συμβάσεις πλέον υπογράφονται και πάλι μια θλιβερή συνδικαλιστική πλειοψηφία αρνείται να συζητήσει τέτοια εκδοχή και προτιμά τις επιχειρησιακές.

Για όλα φταίει η Αριστερά και η διακυβέρνηση των 4 τελευταίων  χρόνων.
Ότι δηλαδή αναφέρει το αφήγημα του κ. Μητσοτάκη κ του ΚΙΝΑΛ.
Το αφήγημα αυτό που εξυπηρετεί στην ουσία μόνο τις επιδιώξεις της ΝΔ.

Ο συνδικαλιστικός απόπατος πλέον στον σιδηρόδρομο έχει ονοματεπώνυμο.
Οχι δεν έκαψε το πρώτο ιδιωτικό τρένο αλλά στα στερνά έφτασε να επικαλείται τοτς Χατζηδακη -Μανιατη . Όχι ένα βουλευτή του ΚΚΕ , τους βουλευτές των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ που διέλυσαν τον σιδηρόδρομο με τις πολιτικες τους αποφάσεις δεκαετιες τώρα.

Και τα στερνά τιμούν τα πρώτα λέει ο πάνσοφος λαός .
Εμείς λέμε ότι απλά αποκαλύφθηκαν οι διαχρονικές ουρές του συστήματος στον σιδηροδρομικό κόσμο.
Σιδηροδρομικό κόσμο που έχει ζήσει την πολιτική της οικογένειας Μητσοτακη με τους Υπουργούς της τριετίας 90-93 να κλείνουν υπηρεσίες και να ενημερώνουν την κοινή γνώμη που διαμαρτυρόταν ότι συμφέρει καλύτερα το Κρατος να ναυλώσει ταξί αντί να λειτουργεί τον σιδηρόδρομο!
Σιδηροδρομικό κόσμο που ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ τι υπέστη την τετραετία 2010-2014 από τος πολιτικες των ΝΔ -ΠΑΣΟΚ τις επερωτήσεις βουλευτών των οποίων σήμερα επικαλείται, η ντροπή της Αριστεράς στον ΟΣΕ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


1 σχόλιο: