Σοβαρά πλέον είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης μετά την συνταξιοδότηση στελεχών της έλξης. Πλέον στην Θεσσαλονίκη έχουν παραμείνει
3 μηχανοστασιάρχες κυκλοφορίας (με τους 2 να διατηρούν δικαίωμα συνταξιοδότησης) μόλις για την κάλυψη των βαρδιών, με αποτέλεσμα να έχει υπάρξει σύμπτυξη των βαρδιών στην κυκλοφορία και να παρατηρούνται προβλήματα στην λειτουργία.
Παράλληλα συνταξιοδοτήθηκαν ή βρίσκονται στην φάση συνταξιοδότησης και 2 έμπειρα στελέχη της έλξης (ΜΕΚ) αλλά και στην Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού.
Την δυσκολία στην επίλυση του προβλήματος, επιτείνει το γεγονός ότι οι συνταξιοδοτήσεις μηχανοδηγών στο μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης το επόμενο διάστημα και μέχρι το τέλος του χρόνου αυξάνονται σημαντικά. Είναι γνωστό δε το σημαντικό πρόβλημα που υπήρχε με την έλλειψη μηχανοδηγών στο ΜΘ, πρόβλημα που λύθηκε εν μέρει με τους 21 νέους μηχανοδηγούς (ακολουθούν άλλοι 8 που εκπαιδεύονται σήμερα στο ΚΕΚ).
Ωστόσο όλες οι θέσεις αυτές πρέπει να καλυφθούν καθώς σχετίζονται με την καθημερινή λειτουργία του μηχανοστασίου και την παρακολούθηση της κυκλοφορίας.
Ιδιαίτερα οι θέσεις των ΜΕΚ κρίνονται απαραίτητες μετά την πιστοποίηση των καινούργιων συναδέλφων τον Αύγουστο.
Στο μηχανοστάσιο του ΜΑΙ η κατάσταση είναι κάπως καλύτερη απο άποψη στελέχωσης των θέσεων ευθύνης καθώς υπάρχουν ελλείψεις που καλύπτονται εσωτερικά μέχρι στιγμής, ενώ μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα στην Καρόλου στην υπηρεσία παρακολούθησης της κυκλοφορίας και στους ΜΕΚ.
Το θέμα θα συζητηθεί στην επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου