Προβληματισμός στους σιδηροδρομικούς μετά και την πρωτοφανή απόφαση να μην έχει περίπτερο ο ΟΣΕ στην ΔΕΘ, αν και φέτος συμπληρώνονταν 150 χρόνια απο την ίδρυση του!
Τι και αν αποτελεί κοινή παραδοχή στην παγκόσμια Οικονομία και σε όλες τις προηγμένες χώρες ότι
ο Σιδηρόδρομος αποτελεί το εργαλείο για την 4η βιομηχανική επανάσταση, τι και αν όλοι τονίζουν τον κρίσιμο ρόλο του στην λεγόμενη "πράσινη οικονομία", τι και αν στην χώρα τα τελευταία 4 χρόνια ολοκληρώθηκαν έργα που βάλτωναν για δεκαετίες στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, ανοίγοντας τεράστιες προοπτικές για το μέσο.
Τι και αν η σύνδεση με τα λιμάνια είναι το ζητούμενο και η δημιουργία κέντρων logistics και ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας απο τον Πειραιά -και άλλα λιμάνια- προς την Βόρεια Ευρώπη.
Τι και αν το εμπορευματικό κέντρο στην Θεσσαλονίκη στηριζόταν προεκλογικά απο την Αντιπολίτευση - σημερινή Κυβέρνηση.
Τι και αν πλέον η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη γίνεται με το τρένο σε χρόνο κάτω των 4 ωρών μετατρέποντας το μέσο στο πλέον ανταγωνιστικό στις μεταφορές στην ενδοχώρα.
Ο Πρωθυπουργός ξέχασε κάθε αναφορά στον σιδηρόδρομο στην ομιλία του στην ΔΕΘ, απογοητεύοντας τους σιδηροδρομικούς. Καμία αναφορά σε έργα υποδομής,παρά μόνο σε οδικούς άξονες.
Αντίθετα ανακοίνωσε ότι το ....ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα αναλάβει έργο του ΟΑΣΘ, δεν έκανε ΚΑΜΙΑ αναφορά για τον Προαστιακό Θεσσαλονίκης, την Σιδηροδρομική Εγνατία ή την σιδηροδρομική σύνδεση με τα Σκόπια και την Τουρκία.
Για τις σταθερές συγκοινωνίες το μόνο που ακούσαμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι ότι το Μετρό στην συμπρωτεύουσα θα πάει για το...2023 (Προεκλογική χρονιά!).
Και ακούσαμε προσεκτικά χτες τον κ. Μητσοτάκη.
Ελπίζουμε πραγματικά να κάνουμε λάθος και η Κυβέρνηση να δώσει την πρέπουσα σημασία στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου