Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019

Κ.Γενιδούνιας : Προς συμφέρον όλων η συγχώνευση της ΕΕΣΣΤΥ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι μηχανοδηγοί είναι ΠΑΝΤΑ παρόντες

Με την παρουσία αρκετών εργαζομένων πραγματοποιήθηκαν χτες οι συγκεντρώσεις της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών. Στην συγκέντρωση στο εργοστάσιο του Πειραιά, το παρόν έδωσε ο Πρόεδρος του Σωματείου των μηχανοδηγών Κ.Γενιδούνιας που ξεκαθάρισε την θέση των μηχανοδηγών δίνοντας τέλος στα σενάρια που
διακινούσαν όσοι θέλουν να διχάσουν τους εργαζόμενους για λόγους που έχουν προφανώς να κάνουν με συνδικαλιστικά παιχνίδια και την αδυναμία τους να έχει απτά αποτελέσματα η στρατηγική τους.

Ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ ανέφερε : 


  • Οι μηχανοδηγοί θα συμμετάσχουν κανονικά στην απεργία της 26ης Σεπτεμβρίου που αποφάσισε η ΠΟΣ για το θέμα της ΕΕΣΣΤΥ στηρίζοντας τον αγώνα για την κατοχύρωση των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων στην τεχνική βάση. Οποιαδήποτε άλλη αναφορά αποτελεί  σενάριο επιστημονικής φαντασίας και  έχει ως σκοπό να αποπροσανατολίσει και να διχάσει τους συναδέλφους. 
  • Η θέση της ΠΕΠΕ ήταν ότι η απεργία θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί στις 24 Σεπτεμβρίου (μαζί με όλα τα Εργατικά Κέντρα της χώρας) για να μην μπορεί να την οδηγήσει στα δικαστήρια η εργοδοσία (όπως ανέφερε ότι θα κάνει η εργοδοσία  για την απεργία της 26ης Σεπτεμβρίου ο ίδιος ο  Πρόεδρος της ΠΟΣ) αλλά εφόσον έτσι αποφασίστηκε, οι μηχανοδηγοί θα ακολουθήσουν τις αποφάσεις της πλειοψηφίας της ΠΟΣ (ανεξαρτήτως παρατάξεων).
  • Η συγχώνευση της ΕΕΣΣΤΥ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μια απόφαση που έρχεται σε πλήρη ταύτιση με την πολιτική -αιτήματα της Ομοσπονδίας τα τελευταία 15 χρόνια (Ενιαίος Δημόσιος Σιδηρόδρομος*) και είναι προς συμφέρον ΟΛΩΝ των εργαζόμενων στον Όμιλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στο νέο εταιρικό σχήμα θα εργάζονται πλέον των 1000 σιδηροδρομικών. Είναι μια εξέλιξη απόλυτα θετική για τους εργαζόμενους. Η διασφάλιση των θέσεων εργασίας θα πρέπει να είναι το ζητούμενο και για αυτό θα πρέπει να αγωνιστούμε απο κοινού όλοι. Είναι ακατανόητες οι τοποθετήσεις συνδικαλιστικών παρατάξεων που εναντιώνονται στην ενοποίηση τόνισε, όταν 20 χρόνια τώρα προπαγάνδιζαν αυτήν την προοπτική!
  • Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ίσχυε, ισχύει και θα ισχύει το Συλλογικό Δίκαιο για ΟΛΟΥΣ τους εργαζομένους καθώς στην επιχειρησιακή Σύμβαση που έχει υπογραφεί απο τα Σωματεία, προβλέπεται στο 1ο άρθρο της ότι σε αυτήν εντάσσονται ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι, είτε εργάζονται με σχέση εργασίας αορίστου είτε ορισμένου χρόνου.Εφόσον  η επιχειρησιακή ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εφαρμοστεί στους εργαζόμενους στην τεχνική βάση, προβλέπει σημαντικές αυξήσεις για όλους. Αν το θέμα της πλειοψηφίας της ΠΟΣ είναι το πόσα και το όχι αν θα υπάρχει ΣΣΕ είναι άλλο ζήτημα.Άλλωστε λίγο νωρίτερα ο Πρόεδρος της ΠΟΣ είχε αναφέρει ότι η προτεινόμενη ΣΣΕ (απο την ΠΟΣ) για την τεχνική βάση έχει μικρότερο κόστος απο αυτήν της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εργοδοσία. Αναρωτιέμαι είπε ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ, αν είναι έτσι όπως τα λέει ο Πρόεδρος γιατί η ΠΟΣ δεν ζητά το αυτονόητο, να ενταχθούν οι εργαζόμενοι στην ΕΕΣΣΤΥ στην ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
  • Έθεσε το ερώτημα για την απόφαση της πλειοψηφίας της ΠΟΣ, για την μη συμμετοχή 3 Σωματείων στην απεργία της Πέμπτης, κάτι το πρωτοφανές και ιδιαίτερα για αυτή του Σωματείου του ΤΡΑΜ που θα μπορούσε να δώσει περαιτέρω δυναμική σε αυτήν. Για ποιον λόγο η πλειοψηφία διακαώς ζητούσε να εγγράψει Σωματεία στην δύναμη της ΠΟΣ και γιατί πανηγύριζε όταν αυτά εγγράφηκαν αν τελικά  δεν συμμετέχουν στις αγωνιστικές δράσεις μας. Εγγράφηκαν μόνο και μόνο για να διατηρήσουν κάποιοι τις συνδικαλιστικές τους καρέκλες,αλλάζοντας τον συσχετισμό δυνάμεων και τις αποφάσεις των σιδηροδρομικών στις εκλογές των Σωματείων τους; Αυτό είναι το όραμα των συνδικαλιστικών δυνάμεων  για την Ομοσπονδία ; Θα αποφασίζουν για τους σιδηροδρομικούς πλειοψηφίες που θα έχουν δημιουργηθεί με συμμετοχή Σωματείων άλλων χώρων, τα οποία και ΔΕΝ θα συμμετέχουν μετέπειτα στις δράσεις της Ομοσπονδίας ; Πρόκειται λοιπόν για απόφαση που  εγείρει σοβαρότατα θεσμικά και καταστατικά (αυτό κρατήστε το είπε) ζητήματα.
  • Τέλος απήυθυνε ένα  ερωτήμα στον Πρόεδρο της ΠΟΣ χωρίς να πάρει καμία απάντηση. Αν η Ομοσπονδία έχει λάβει κάποια (οποιαδήποτε) έγγραφη διαβεβαίωση για την υπογραφή ΣΣΕ απο την Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ όλους αυτούς τους μήνες που διαπραγματεύονταν. Την περίοδο που τα 2 Σωματεία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαπραγματεύονταν την ΣΣΕ η Διοίκηση της έχοντας αποδεχτεί το κείμενο, έστελνε αντιπροτάσεις πάνω σε αυτό. Η Ομοσπονδία έχει κάτι γραπτό απο την πλευρά της ΕΕΣΣΤΥ ή τελικά αρκέστηκε όλους αυτούς τους μήνες σε προφορικές διαβεβαιώσεις που έδινε στην ηγεσία  της, η πλευρά της ΕΕΣΣΤΥ επειδή ίσως γνώριζε ότι η συγχώνευση είχε αποφασιστεί μήνες τώρα και ήθελε απλά να κερδίσει χρόνο; Σε αυτό ο Πρόεδρος της ΠΟΣ δεν απάντησε τίποτα.
Κλείνοντας ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ ανέφερε ότι είναι βέβαιος ότι η πλειοψηφία της ΠΟΣ ενόψει του επικείμενου συνεδρίου θα κάνει τα πάντα για να αποκλείσει τους μηχανοδηγούς απο τις διαδικασίες του, καθώς δεν μπορεί να ανεχτεί την διαφορετική άποψη και δεν αντέχει το διάλογο με επιχειρήματα. 

Ωστόσο η σημερινή πλειοψηφία της ΠΟΣ έχει την ευθύνη για την διαλυτική εικόνα που παρουσιάζει η  Ομοσπονδία, ενώ οι επαναστατικές κορώνες ορισμένων συνδικαλιστών πλέον αφήνουν τους εργαζόμενους -τουλάχιστο- αδιάφορους. 
Οι μηχανοδηγοί είναι ΠΑΝΤΑ παρόντες και δεν πρόκειται να χαρίσουν  σε κανένα το δικαίωμα να μην ενημερώνουν τους εργαζόμενους σε όλους τους χώρους εργασίας για τις απόψεις τους.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

*Επειδή οι κακεντρεχείς είναι παντού , η θέση της ΠΟΣ ήταν και προφανώς είναι ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος.
 Όπως επί λέξη τόνισε ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ, η θέση αυτή  έχει γίνει δυσχερέστερη λόγω των ιδιωτικοποιήσεων καθώς υποστήκαμε πολιτική ήττα ως συνδικάτο και εργαζόμενοι,  ωστόσο η προοπτική της ενοποίησης των εταιρειών εντάσεται στην λογική της στόχευσης (ενοποίηση σιδηροδρομικών εταιρειών)
Aντί να πιάνονται απο τις λέξεις που γράφει το στέκι ορισμένοι, ας απαντήσουν στους σιδηροδρομικούς με επιχειρήματα σε όσα αναφέρει το κείμενο. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου