Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε σήμερα τους μηχανοδηγούς της αμαξοστοιχίας InterCity 50 καθώς στον Σταθμό Λαρίσης επιβιβάστηκε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών κ. Νίκος Σταθόπουλος για να μεταβεί στην συμπρωτεύουσα με το τρένο. Ο κ. Σταθόπουλος, γνώστης του
Τον κ. Σταθόπουλο συνόδευε εκ μέρους του Ομίλου ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Αναγνωστόπουλος Δ/νων Σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ.
σιδηροδρομικού γίγνεσθαι απο την θητεία του στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο (αλλά και την ενασχόληση του με τις συγκοινωνίες) παρέμεινε σε όλη την πορεία στην καμπίνα μηχανοδήγησης για να διαπιστώσει την κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής.
Οι μηχανοδηγοί της αμαξοστοιχίας κατέδειξαν στον κ. Σταθόπουλο τα προβλήματα που υπάρχουν (και που γνώριζε) γύρω απο την μη λειτουργία των φωτοσημάτων, του ECTS, καθώς και τα προβλήματα με τις παρακαμπτηρίους σε πολλά σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου, που αν διευθετηθούν -επιτέλους- στην ευθεία θα γλυτώσουμε πολύτιμο χρόνο στο δρομολόγιο Αθήνας - Θεσσαλονίκης, μειώνοντας σημαντικά την χρονοαπόσταση (Σήμερα απο παρακαμπτήριο ΔΥΣΤΥΧΩΣ και παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες του Σωματείου μας, εξακολουθούν να διέρχονται στον άξονα ΠΑΘΕ οι αμαξοστοιχίες σε Λιανοκλάδι, Παλαιοφάρσαλο, Μεζούρλο,Νέους Πόρους, Άδενδρο, Σίνδο).
Είναι ιδιαίτερη χαρά και τιμή για τους μηχανοδηγούς η παρουσία της πολιτικής ηγεσίας στην καμπίνα μηχανοδήγησης και το στέκι χαιρετίζει την πρωτοβουλία του κ. Σταθόπουλου.
Το Σωματείο μας τα τελευταία χρόνια έχοντας μια ειλικρινή σχέση με το Υπουργείο Μεταφορών προώθησε όλα τα αιτήματα για την ανάπτυξη και αναβάθμιση του σιδηροδρόμου στην χώρα μας, ενώ προχώρησε σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία και σημαντικές θεσμικές τομές. (Κανονισμός Κυκλοφορίας, Ώρες μηχανοδήγησης, Σιδηροδρομική Ακαδημία, ολοκλήρωση πιστοποίησης με τον Νόμο 3911).
Όπως όλα δείχνουν η συνεργασία αυτή -πρέπει και - θα συνεχιστεί καθώς οι μηχανοδηγοί και το Σωματείο μας με ρεαλιστικές προτάσεις -και πάντα σε συνεργασία με την ALE, την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία μας- θα βοηθήσουν στο πραγματικό πεδίο για την ολοκλήρωση των έργων υποδομής που καθυστερούσαν δεκαετίες και ολοκληρώνονται τα τελευταία χρόνια, με την καθυστέρηση αυτή να αποτελεία και τροχοπέδη για την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της χώρας και την στροφή στην πραγματική οικονομία(Ανάπτυξη logistics, εμπορευματικών κέντρων κτλπ).
Τον κ. Σταθόπουλο συνόδευε εκ μέρους του Ομίλου ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Αναγνωστόπουλος Δ/νων Σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
(Υ.Γ. 2 χρόνια μετά την ιδιωτικοποίηση της και ακόμα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει χορηγήσει ρουχισμό στους μηχανοδηγούς, ούτε φυσικά έχουν δημιουργηθεί αποδυτήρια παρά τις επανειλημένες προσπάθειες του Σωματείου μας. Είναι πραγματικά κρίμα για την εικόνα της εταιρείας που έχει βελτιωθεί σημαντικά, μετά την ολοκλήρωση των έργων ηλεκτροκίνησης στην σιδηροδρομική ΠΑΘΕ).
(Υ.Γ. 2 χρόνια μετά την ιδιωτικοποίηση της και ακόμα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει χορηγήσει ρουχισμό στους μηχανοδηγούς, ούτε φυσικά έχουν δημιουργηθεί αποδυτήρια παρά τις επανειλημένες προσπάθειες του Σωματείου μας. Είναι πραγματικά κρίμα για την εικόνα της εταιρείας που έχει βελτιωθεί σημαντικά, μετά την ολοκλήρωση των έργων ηλεκτροκίνησης στην σιδηροδρομική ΠΑΘΕ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου