Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

H προσωπική διαφορά έφυγε, η πληρωμή αναπαύσεων μένει

Μια μία αρχίζουν και αποκαλύπτονται οι αλήθειες. 

Μετά την

πληρωμή αναπαύσεων για τον γραφικό, έρχεται και η αποκατάσταση της αλήθειας για την ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Τον Γενάρη του 18 ο γραφικός είχε προσωπική διαφορά, που δημιουργήθηκε απο τα μνημόνια που στήριξε το 2010-2014. 
Ο βασικός μισθός για ένα μηχανοδηγό με την δική του προϋπηρεσία ήταν κάτω από 1160 Ευρώ και λόγω των μνημονιακών περικοπών είχε δημιουργηθεί προσωπική διαφορά.
Μετά την ΣΣΕ  που υπογράφηκε τον Οκτώβρη του 2018 και  ισχύει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η προσωπική διαφορά του εξαφανίστηκε και ο ίδιος έχει λάβει ΚΑΙ αύξηση καθώς το μισθολογικό κλιμάκιο που φαίνεται σε όσα διακινεί είναι το 8δηλαδή βασικός μισθός 1360 Ευρώ. (+150-200 Ευρώ απο αυτόν του Γενάρη του 2018). 
Αν αντέχει μπορεί να αφαιρέσει τα νούμερα για να δει ο σιδηροδρομικός κόσμος πόσο ωφελήθηκε ένας πραγματικά εμπαθής από την ΣΣΕ που υπέγραψε το Σωματείο του και ο ίδιος προσπαθεί να απαξιώσει. 

Η πληρωμή αναπαύσεων μένει 

Αυτό που όμως μένει - εκτός από την εμπάθεια- είναι  η πληρωμή των αναπαύσεων.
Στο άρθρο 6 παράγραφος 2, που ανέτρεψε την αντεργατική πρόβλεψη στον Κανονισμό Εργασίας για τις συνεχόμενες ημέρες εργασίας και είναι συνέχεια της συμφωνίας Νοεμβρίου 2017,  αναφέρετε ρητά ότι οι μηχανοδηγοί μπορούν να εργάζονται πενθήμερο.
Για ποιο λόγο δεν κάνει χρήση του όρου όπως κάνουν άλλοι -τουλάχιστο-20 μηχανοδηγοί στο μηχανοστάσιο Ρέντη.
Πόση υποκρισία πλέον. 

Η προκαταβολή μισθού 

Στα εξοφλητικά που διακινεί ο γραφικός, δεν φαίνεται να έχει λάβει την προκαταβολή παρά το ότι ο ίδιος ανέφερε ότι πλήρωνε ....δόσεις.(λείπουν ωστόσο οι 2ες σελίδες όπου επίσης υπάρχουν κρατήσεις καθώς αποδεικνύετε ότι η ΣΣΕ είχε ΠΟΛΛΑ καλά). 
Αν θέλει μπορεί να τα  μοιράσει και αυτά για να αποκαταστήσει την...τιμή του.
Αυτά όμως που αποδείχτηκαν σήμερα, απέδειξαν πολλά στους μηχανοδηγούς για την υποκρισία του συγκεκριμένου.

Και γιατί έχει περιέλθει στην ανυποληψία. Γραφικός.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου