Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Ανακοίνωση Συνδικαλιστικής Σιδηροδρομικής Κίνησης Αλλαγής

Λάβαμε και δημοσιεύουμε απο την παράταξη που δραστηριοποιείται στον Σύνδεσμο Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος. Διαβάζουμε :
Ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων.Φταίει ο κ. Καραμανλής (υπουργός μεταφορών και Υποδομών) λέει η ΔΑΚΕ.

 Φταίει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λένε Πρωτοβάθμια σωματεία.
Φταίει ο Διευθύνων Σύμβουλος γιατί θα έπρεπε μία εταιρεία που λαμβάνει κρατικά χρήματα να μην απολύει,  λέει η Ομοσπονδία.
όλοι φταίνε, αλλά κανείς διάολε δεν αναλαμβάνει την παραμικρή ευθύνη.
 Κάνεις δεν τολμά να πει ότι έκανε ο ίδιος ένα λάθος.
 Αναζητώντας τις ανακοινώσεις των τελευταίων χρόνων δεν βρήκαμε πουθενά μία λέξη που να λέει "Συγνώμη ρε αδελφέ  κάναμε λάθος".
 Αλάνθαστοι όλοι τους.
 Σίγουρα πάντως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι φάουλ.
 θα έπρεπε να βρει ένα τρόπο, να συζητήσει με τους εργαζόμενους να μην έχουμε καμία απόλυση.
 Μεγάλη εταιρεία.θα έπρεπε να το δείξει χωρίς απολύσεις για το μέγεθος της.
Η αλήθεια είναι ότι η κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ  είχε εκατοντάδες εκατομμύρια ζημιές.
Η ιδιωτική, παρόλο που πληρώνουν 13ο και 14ο μισθό,το μάζεψε.
Οι μεγάλες εταιρείες, δεν απολύουν, αναπτύσσονται και προχωρούν,ειδικά όταν έχουν κρατικά συμβόλαια.
Οι 75 συνάδελφοί μας που θα απολυθούν είναι για όλους εμάς η πλήρη ΑΠΟΤΥΧΊΑ  του συνδικαλιστικού κινήματος.
 Χωρίς ντροπή κάποια τάζαν  σε αυτά τα παιδιά τα άντερά τους. Κάποιοι μεγάλο συνδικαλιστές τους υποσχόταν τον επίγειο παράδεισο.
 Κάποιοι συνδικαλιστές πίεζαν αφόρητα αυτά τα παιδιά για να πάρουν την υπογραφή τους και τα κατάφεραν.
 Το μόνο που δεν κατάφεραν ήταν η διασφάλιση της εργασίας αυτών των παιδιών.
 Γιατί όμως;
 Γιατί κινήθηκαν στον άξονα ή θα το ελέγξουμε ή θα το καταστρέψουμε.
Το καλοκαίρι του 2018 η ομοσπονδία υπέγραφε συλλογική σύμβαση εργασίας με την ΕΕΣΤΥ  μηδενική.
Υπέγραψε, γιατί θεώρησε ότι έπρεπε η εταιρεία να πάει στην ιδιωτικοποίηση με συλλογική σύμβαση εργασίας,για να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας και τα δικαιώματα των συναδέλφων.
 Το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο του 2019 γιατί δεν έκανε το ίδιο;
Ήθελε να προστατεύσει τα δικαιώματα των εργαζομένων;
Κάποιος πρέπει να απαντήσει.
Να απαντήσει Ουσιαστικά όμως.
 Θα πρέπει, η κυρίαρχη στα μηχανεργοστάσια της Βορείου Ελλάδος ΔΑΚΕ και ο πρόεδρος του συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος Νίκος Λάζου να μας πούνε.
 Εάν το Δεκέμβριο υπογράφαμε συλλογική σύμβαση θα κινδύνευαν με απόλυση αυτά τα παιδιά;
 Κάποιος ρε διάολε να απαντήσει και να σταματήσετε τα παιχνιδάκια για τους κακούς προέδρους της ΠΕΠ και της ΠΕΠΕ.
 Η δική σας ανυπαρξία δεν καλύπτεται πλέον και τα πράγματα είναι απλά.
Στην ομοσπονδία έχουν απόλυτη πλειοψηφία η ΠΑΣΚ και η ΔΑΚΕ.
Αλλά είπαμε.
  Αυτούς Το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να είναι συνομιλητές του κυρίου Τσαλίδη, τίποτε άλλο.
 Κλείνοντας,θα πρέπει να δούμε και μία άλλη αλήθεια.
Στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διασφαλίστηκαν οι θέσεις εργασίας, στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΤΥ  γιατί δεν έγινε το ίδιο;
Θα έπρεπε επίσης στον επίλογο μας να γράψουμε και διάφορα όμορφα συνθήματα.
 Εμείς έχουμε μόνο ένα να πούμε.
Ζητάμε από τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αλλάξει άποψη και στάση για τους 75 αυτούς συναδέλφου μας.
             
Συνδικαλιστική Σιδηροδρομική Κίνηση Αλλαγής 

*η παράταξη αποτελεί μέλος του Δικτύου Σιδηροδρομικών

1 σχόλιο:

  1. ΙΔΙΩΤΙΚΉ ΕΤΕΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΠΙΟΙ ΠΟΝΗΡΟΊ ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΤΕΣ. ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΠΑΣΚΕ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑ ΤΆΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΣΕ. ΑΦΟΥ ΨΥΦΗΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΕΣΤΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΈΛΛΟΝ. ΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΤΕΣ ΜΗΝΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΕΥΟΥΝΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΝΤΊΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΓΙΏΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή