Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Κ. Γενιδούνιας : Μια απάντηση στον Γενικό Γραμματέα της ΓΣΕΕ Νίκο Κιουτσούκη

Πραγματικά εξεπλάγην όταν συνάδελφοι επικοινώνησαν για να μου αναφέρουν το παραλήρημα  του Γενικού Γραμματέα της ΓΣΕΕ Νίκου Κιουτσούκη, σε βάρος εμού, του Προέδρου της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ συναδέλφου Ζαβογιάννη και του δημοσιογράφου του left.gr Tάσου Γιανόπουλου.

Αναφέρετε για  το blog στο οποίο είμαι υπεύθυνος, -το στέκι της έλξης- ως «διαδικτυακό βόθρο, προαγωγό ψευδών αναφορών και κατασκευασμένων ειδήσεων, κοινό συκοφάντη της διαφορετικής άποψης και έχων φασίζουσα νοοτροπία». Και ως «κοινό εκβιαστή», πράγμα που ίσως κληθεί να αποδείξει σύντομα. Τα λέει αυτά για το στέκι της έλξης που δημοσιεύει ΟΛΕΣ τις ανακοινώσεις της ΔΑΚΕ (και των άλλων παρατάξεων), τις προσωπικές του ανακοινώσεις (και όλων των συνδικαλιστών) και αποτελεί το πλέον δημοκρατικό και έγκυρο μέσο ενημέρωσης στον σιδηρόδρομο (και για αυτό έχει καταξιωθεί στην συνείδηση ΟΛΩΝ). Αν στον σιδηρόδρομο υπάρχει ένας με ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ φασίζουσα νοοτροπία λοιπόν, είναι ο κ. Νίκος Κιουτσούκης.
Προκαλούν αποστροφή η επίθεση και οι χαρακτηρισμοί στον δημοσιογράφο του left.gr κ. Γιανόπουλο, ένα νέο άνθρωπο που απλά ζήτησε την γνώμη μας για τα τεκταινόμενα και που πιθανώς αμείβεται με  το 1/5 του εισοδήματος του κ. Κιουτσούκη. Αναρωτιέμαι γιατί  όταν ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ  δίνει συνεντεύξεις, λόγο της θεσμικής του ιδιότητας, σε μεγαλοδημοσιογράφους – εκδότες, ή γιατί όταν διαβάζει άρθρα με επιθέσεις τους στον κόσμο της εργασίας, δεν τολμά να βγάλει απαξιωτικές  ανακοινώσεις εναντίον τους, «επειδή δεν ζητήσανε την γνώμη του»; Όλοι καταλαβαίνουν γιατί.

Ποιος είναι ΝΟΘΟΣ κ. Κιουτσούκη και ποιος αναδείχτηκε με πλαστογραφία;

Ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ με αναφέρει, ως «Νόθο» Πρόεδρο της ΠΕΠΕ κάνοντας άλματα λογικής. Οι εκλογές στο Σωματείο όπου εκλέγομαι με την +ΣυνΕξέλιξη, δεν προσβλήθηκαν από κανένα, συμμετείχαν σε αυτές 258 μηχανοδηγοί από τους 272 εγγεγραμμένους στον εκλογικό κατάλογο και δεν έγινε ΟΥΤΕ μία ένσταση.
Αντίθετα ο κ. Νίκος Κιουτσούκης εκλέχτηκε στην  ΓΣΕΕ από  ένα συνέδριο που διεξήχθη με την παρουσία  2 χιλιάδων αστυνομικών που φυλάγανε …συνδικαλιστές, προφανώς γιατί τα εκατομμύρια των εργαζομένων ήθελαν να τους αγκαλιάσουν από αγάπη επειδή  αντιστέκονται στους εργοδότες και δεν είναι «υποτακτικοί».  Μόνο επιτυχίες έχει να επιδείξει άλλωστε η ηγεσία της ΓΣΕΕ. 
Με  Κιουτσούκη σε κορυφαία  θέση στο συνδικάτο της χώρας μας από το 2010 και μετά, ψηφίστηκαν μόνο  3 μνημόνια, μειώθηκαν 15 φορές οι συντάξεις και άλλες τόσες οι μισθοί, εξανεμίστηκαν τα αποθεματικά των ασφαλιστικών μας ταμείων με το PSI μέσα σε μια νύχτα,  κόπηκε ο 13ος και 14ος μισθός στο Δημόσιο, καταργήθηκαν οι Ελεύθερες Συλλογικές Διαπραγματεύσεις με την ΠΥΣ 2013, καθιερώθηκε ο υποκατώτατος μισθός για τους νέους κάτω των 25 ετών, αυξήθηκε η ανεργία στο 27% και εκατομμύρια Ελλήνων φτωχοποιήθηκαν, ενώ οι νεότεροι  έγιναν οικονομικοί μετανάστες σε χώρες της ΕΕ. Δεν ξεχνάμε ότι επί των ημερών του στην ΓΣΕΕ, χιλιάδες εργαζόμενοι το 2014 ντύθηκαν στο χακί- επιστρατεύθηκαν τόσο στην ενέργεια όσο και τις συγκοινωνίες ένώ και η ενημέρωση απέκτησε δημοκρατικά χαρακτηριστικά με το… κλείσιμο της ΕΡΤ.  
Τελευταία κατορθώματα επί  των ημερών του είναι η εκ περιτροπής εργασία εν μέσω υγειονομικής κρίσης, η αναστολή συμβάσεων εργασίας, η απαξίωση των ελεγκτικών μηχανισμών,  η μη επεκτασιμότητα των κλαδικών συμβάσεων, οι ειδικές οικονομικές ζώνες που ψηφίστηκαν τον Αύγουστο του 2019 (και θα βρούμε μπροστά μας σύντομα). Τα voucher της ντροπής. 
Στον σιδηρόδρομο τον κ. Κιουτσούκη  τον γνωρίζουμε από τις χιλιάδες υποχρεωτικές μετατάξεις, το κλείσιμο των 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου, όταν και διατελούσε σε κορυφαία θέση στην ΠΟΣ. Τον θυμόμαστε σε κορυφαία συνδικαλιστική θέση στην ΠΟΣ και το 2008, όταν  ο σημερινός Υπουργός Ενέργειας κ. Χατζηδάκης αναφερόταν σε «μαύρα βαγόνια» στον σιδηρόδρομο στις εμπορευματικές μεταφορές. Την περίοδο δηλαδή που η νεοσυσταθείσα  ΤΡΑΙΝΟΣΕ σώρευε ελλείμματα 250 εκατομμυρίων Ευρώ τον χρόνο που οδήγησαν στην μετέπειτα απόφαση για την ιδιωτικοποίηση της και την ένταξη της στο ΤΑΙΠΕΔ τον Γενάρη του 2013. Φαντάζομαι ότι η αγωνία του για τις εμπορευματικές μεταφορές πηγάζει από την τότε εμπειρία του. Τότε δηλαδή που στον σιδηρόδρομο είχαμε τριπλάσιο εμπορευματικό έργο και …κατά παράδοξο τρόπο ζημιές εκατοντάδων εκατομμυρίων Ευρώ. Μυστήριο πραγματικό μέχρι και σήμερα! 
Η αλήθεια όμως είναι ότι ο κ. Κιουτσούκης έχει απασχολήσει πολλές φορές και την δικαιοσύνη για τον τρόπο εκλογής του ως αντιπρόσωπος στην ΓΣΕΕ σε αρχαιρεσίες της ΠΟΣ
Διαβάζουμε την σχετικά πρόσφατη δήλωση του κ. Καραπάνου  ίναι δυνατόν να παραμένουν ακόμη στη ΓΣΕΕ οι (…ονόματα..) Κιουτσούκης, πού πέρα από αυτή την ατιμια, είχαν πρίν συνεργήσει στην συγκάλυψη της πλαστογραφίας του (όνομα) εις βάρος μου ( καταδικάστηκε οριστικά) ότι δήθεν παραιτήθηκα από συνέδριο της ΓΣΕΕ για να πάει στη θέση μου ο μη εκλεγμένος Κιουτσούκης!. 

Με τον τρόπο αυτό εκλέχτηκες  κ. Κιουτσούκη αντιπρόσωπος στην ΓΣΕΕ τότε και κατόπιν ανήλθες στα ανώτερα συνδικαλιστικά αξιώματα. Με πλαστογραφία. Η επίμαχη δικαστική απόφαση έχει ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ απο το στέκι.

Και η αλήθεια είναι ότι και το 2019 ο κ. Κιουτσούκης εκλέχτηκε στην ΓΣΕΕ μέσω της ΠΟΣ, με τρόπο που αμφισβητούν δικαστικά ως ΝΟΘΟ, 2 σιδηροδρομικά σωματεία (και όχι μόνο το Σωματείο Μηχανοδηγών). Με εκτεταμένη νοθεία που έλαβε χώρα στο τελευταίο συνέδριο της ΠΟΣ και διερευνά η δικαιοσύνη μετά την καταγγελία 2 Σωματείων που εκπροσωπούν 450 σιδηροδρομικούς (σε σύνολο 2 χιλιάδων).

Αφού λοιπόν βγήκε αντιπρόσωπος και έγινε το συνέδριο της ΓΣΕΕ  με την φύλαξη χιλιάδων αστυνομικών – όπως ζητούσε από την Κυβέρνηση της ΝΔ- ο κ. Κιουτσούκης ξαναφόρεσε τον μανδύα του επαναστάτη. Γνωστή διαδρομή. Στο τέλος του 2012 φεύγει από την ΝΔ με αφορμή το δεύτερο μνημόνιο, τον Γενάρη του 2013 εντάσσονται ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ και ο κ. Κιουτσούκης επιστρέφει στην ΝΔ «ανταποκρινόμενος» στο κάλεσμα του τότε Πρωθυπουργού. ΑΦΟΥ εντάχθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ επιστρέφει στην ΝΔ, ενώ «τυχαία» είχε φύγει όταν ..έμπαιναν γιατί…τάχα διαφωνούσε.
Πότε ξεκίνησαν οι ιδιωτικοποιήσεις στον σιδηρόδρομο λοιπόν. Το 2013. Μάλιστα μέχρι το 2015 έγιναν 3 διαγωνισμοί για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που κηρύχτηκαν –τότε- άγονοι. Και φυσικά οι επιδοτήσεις των 50 εκατομμυρίων δίνονται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2012.Και όχι από την υπερφορολόγηση του ΣΥΡΙΖΑ  κ. Κιουτσούκη.  Ο ΣΥΡΙΖΑ διασφάλισε τα δικαιώματα των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2015 και για όσο αυτή επιδοτείτε με την ισχύουσα σύμβαση έπειτα από αγώνα και αίτημα των συνδικάτων μας Ο ΣΥΡΙΖΑ άκουσε τους εργαζόμενους.

Η ΣΣΕ και οι 75 απολύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ανίκανος συνδικαλιστικά, αδύναμος πολιτικά.

Στην συνέντευξη στον κ. Γιανόπουλο στο left.gr η θέση των 2 Σωματείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διακρίνεται καθαρά. Όλοι είναι απαραίτητοι κανείς δεν περισσεύει. Τι ενόχλησε λοιπόν τον κ. Κιουτσούκη; Ότι αναδείχθηκε η συνδικαλιστική του ευθύνη, η ανικανότητα του και η πολιτική του αδυναμία.

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2018 υπογράφηκε διετής επιχειρησιακή ΣΣΕ με ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ αυξήσεις, παρά το ότι η εταιρεία είχε ήδη επωμιστεί το κόστος από την καταβολή του 13ου και 14ου μισθού στους εργαζόμενους και  μετά την ιδιωτικοποίηση της.
Ο εισαγωγικός μισθός στο μισθολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμφωνήθηκε στα 750 Ευρώ και το μισθολόγιο καταλήγει στον τελικό μισθό των 1750-1850 Ευρώ, ενώ ΕΠΙΠΛΕΟΝ υπολογίζονται τα οικογενειακά επιδόματα (γάμου 100 και 50 Ευρώ για κάθε παιδί για ΟΛΟΥΣ),το επικίνδυνο και ανθυγιεινό ύψους 150 Ευρώ, επιδόματα σπουδών 100-300 Ευρώ ανεξάρτητα (!!) απο την συνάφεια του τίτλου σπουδών με την θέση εργασίας, ιδιωτική ασφάλεια για ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους, bonus για τους εργαζόμενους (και όχι τα στελέχη) και σειρά άλλων ευνοϊκότατων ρυθμίσεων. Πρόκειται για μια τεράστια επιτυχία σε μια εταιρεία που μόλις είχε ιδιωτικοποιηθεί και σε αντίθεση με όσα βλέπουμε σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Μια τεράστια νίκη των συνδικάτων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που πολέμησε λυσσαλέα η ΔΑΚΕ και ο κ. Κιουτσούκης, γιατί δεν έχουν δυνάμεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ΔΑΚΕ  καταψήφισε την σύμβαση με το πρόσχημα ότι προέβλεπε μια ρύθμιση για την διευθέτηση του χρόνου εργασίας των μηχανοδηγών λόγω της τεράστιας –τότε- έλλειψης προσωπικού για τις συνεχόμενες –προαιρετικά- μέρες δουλειάς (7-9 μέρες). Η διάταξη αυτή ανέτρεπε τον υφιστάμενο Κανονισμό Εργασίας (2012) που προέβλεπε 30 μέρες συνεχόμενης δουλειάς για τους μηχανοδηγούς, επανέφερε το πενθήμερο, ενώ στο ίδιο άρθρο στην ΣΣΕ προβλέπονταν 100 νέες προσλήψεις – έγιναν- που λύνουν οριστικά το πρόβλημα της υπερεργασίας. Ποια ήταν όμως η πρόταση της ΔΑΚΕ για το θέμα ;
Την καταθέτω αυτολεξί  : ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΠΕΝΘΗΜΕΡΟΥ  ΕΩΣ ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ Η ΚΑΙ ΕΝΝΕΑ ΗΜΕΡΕΣ ΕΑΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΚΗ.

Ελληνικά ξέρεις κύριε Κιουτσούκη ή να σου βγάλουμε ένα voucher «Σκοιλ Ελικικού» να τηλεκαταρτιστείς και να διαβάσεις αυτό που πρότεινες τότε;

Αφού λοιπόν ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ δεν κατάφερε να δυναμιτίσει την υπογραφή της ΣΣΕ το 2018 το επιχείρησε ξανά το 2019 μετά την εξαγορά και συγχώνευση της ΕΕΣΣΤΥ απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τα 2 Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την εξαγορά της πρώην ΕΕΣΣΤΥ, πρότειναν στους εργαζόμενους  να ενταχθούν στην επιχειρησιακή ΣΣΕ που ισχύει.
Η ισχύουσα ΣΣΕ όμως έδινε πολύ μεγάλες αυξήσεις στους προερχόμενους από την  πρώην ΕΕΣΣΤΥ συναδέλφους και  η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρότεινε πλαφόν στην αύξηση ύψους 100 Ευρώ το μήνα. Τι έκανε ο Κιουτσούκης τότε καθοδηγώντας την ΠΟΣ ; Όχι μόνο αρνήθηκε να προσέλθει στην διαπραγμάτευση, αλλά πρωτοστατεί για την δημιουργία  νέου Σωματείου που ΘΑ καταγγείλει την ισχύουσα ΣΣΕ (!) και ΘΑ φτιάξει καινούργια!
Μέχρι τότε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ των  650 εργαζομένων δραστηριοποιούνταν 2 Σωματεία με 24 συνδικαλιστές (από όλες τις παρατάξεις), η σχεδόν απόλυτη πλειοψηφία των οποίων εργάζεται κανονικά, ενώ στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ των 580 εργαζομένων υπήρχαν 7 (!!)Σωματεία και δεκάδες συνδικαλιστές (κυρίως των ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ-ΠΑΜΕ). Ο Κιουτσούκης ήθελε και 8ο Σωματείο, παρά την πρόταση του συναδέλφου Ζαβογιάννη να εγγραφούν οι εργαζόμενοι στο επιχειρησιακό Σωματείο και να προκηρυχτούν άμεσα εκλογές ! Ο Κιουτσούκης φοβόταν και πάλι την ήττα και ήθελε να πορευτεί "εκ του ασφαλούς"!
Ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ γνωρίζει πολύ καλά ότι μια ΣΣΕ καταγγέλλετε είτε από την εργοδοσία είτε από το συνδικάτο. Παρόλα αυτά έταζε στους εργαζόμενους ότι θα υπέγραφε άλλη ΣΣΕ -μέσα στην ίδια εταιρεία- και θα καταργούσε την ισχύουσα, με όχημα το 8ο  «νέο Σωματείο»! Πρωτοστάτησε στην συλλογή 438 υπογραφών (πολλοί πλέον αρνούνται ότι είναι δική τους η υπογραφή σε αυτό το κείμενο) για να μην διαπραγματευτούν τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την ένταξη των εργαζομένων στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ στην ισχύουσα ΣΣΕ και τους άφησε ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟΥΣ.
Αν η ΣΣΕ είχε υπογραφεί τον Γενάρη – αν γινόταν διαπραγμάτευση από τα Σωματεία- σήμερα ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ορισμένου χρόνου εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αυτή είναι η αλήθεια. Και δεν θα υπήρχε – και δεν πρέπει να υπάρξει- καμία απόλυση.

Έφτασε στο σημείο να   ισχυρίζεται ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ ότι τα 100 Ευρώ αύξηση είναι υποχρεωμένη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να τα δώσει στους εργαζόμενους, επειδή αυτά αποτελούν …υποχρεωτικό οικογενειακό επίδομα. Ενώ γνωρίζει ότι όταν οι αμοιβές στον ιδιωτικό τομέα υπερτερούν  της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, τότε αν θέλει ο εργοδότης τα επιδόματα συμψηφίζονται.
Oι εργαζόμενοι στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ έχουν υψηλούς βασικούς μισθούς γιατί ήταν ενταγμένοι στο ενιαίο μισθολόγιο. Για αυτό και σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν τους πληρώνει το οικογενειακό επίδομα, γιατί δεν έχουν ενταχθεί στην ισχύουσα ΣΣΕ ενώ ο βασικός μισθός με τον οποίο ήρθαν οι  συνάδελφοι  που άφησε ο Κιουτσούκης ακάλυπτους , είναι υψηλότερος από όσα προβλέπονται στην ΕΣΣΕ και συμψηφίζεται το αντίστοιχο οικογενειακό επίδομα (που ασφαλώς είναι μικρότερο των 100 Ευρώ).. Μέχρι λοιπόν να υπάρξει νέα ΣΣΕ στην εταιρεία όπου  θα ενταχθούν οι προερχόμενοι από την πρώην ΕΕΣΣΤΥ, έχουμε 2-3 ταχύτητες εργαζομένων εξαιτίας της εμμονής του κ. Κιουτσούκη  να καταργήσει με άλλο Σωματείο ΙΣΧΥΟΥΣΑ επιχειρησιακή ΣΣΕ!
Αν όμως ήταν υποχρεωμένη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ,να δώσει τα 100 Ευρώ, γιατί δεν την αναγκάζεις κ. Κιουτσούκη; Κοτζάμ Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ είσαι. Ούτε καν το επιχείρησες όμως γιατί ξέρεις την αλήθεια.
Μεγαλύτεροι χαμένοι στην υπόθεση αυτή,οι νέοι εργαζόμενοι,οι πλέον χαμηλόμισθοι, που εξαπάτησε ο συνδικαλιστικός απατεώνας κ. Νίκος Κιουτσούκης. Και τώρα το ίδιο κάνει χύνοντας κροκοδείλια δάκρυα για τους 75 που απολύει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στην πλάτη εκατομμυρίων εργαζομένων συνδικαλίζεται με όρους νηπιαγωγείου. Για αυτό κανείς εργαζόμενος δεν τον εμπιστεύεται στον σιδηρόδρομο. Για αυτό χρειάστηκε χιλιάδες αστυνομικούς να τον προστατεύσουν στο συνέδριο της ΓΣΕΕ. Έχει χάσει κάθε επαφή με τον κόσμο της εργασίας όντας ΑΔΟΥΛΕΥΤΟΣ χρόνια.
Ο κ. Νίκος Κιουτσούκης είναι ο μοναδικός κορυφαίος συνδικαλιστής στον κόσμο, που πληρώθηκε κανονική άδεια με προσαύξηση, ενώ δεν δούλευε λόγω  συνδικαλιστικής απαλλαγής! Είναι η ντροπή -ακόμα και αυτής- της ΓΣΕΕ. 
Η παρεμβατικότητα σου κύριε Κιουτσούκη για τους 75 συναδέλφους μας, αρκέστηκε στα τσιτάτα του «να παραδώσει ο Υπουργός τα κλειδιά στον Πρωθυπουργό».

Αυτή είναι η πολιτική σου δύναμη ως θεσμικός παράγοντας στην χώρα;

Ή νομίζεις ότι την εμφανή πολιτική σου αδυναμία θα διασώσουν επιχειρήματα ότι τάχα στο «νέο» Σωματείο που ΘΑ γίνει(που είναι), υπάρχουν εργαζόμενοι από όλες τις παρατάξεις, ενώ στα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι εγγεγραμμένοι μόνο …Συριζαίοι; Αυτά λές στην Νέα Δημοκρατία και απορείς  μετά γιατί  γελάνε μαζί σου κ. Κιουτσούκη και δεν σε παίρνουν στα σοβαρά. Ο ΣΕΒ κάνει πάρτι μαζί σου, είναι βέβαιο, θα εύχεται να μείνεις στην ΓΣΕΕ άλλα 100 χρόνια!
Η συνδικαλιστική τακτική σου κ. Κιουτσούκη ΕΔΩΣΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η συνδικαλιστική σου ανικανότητα – ως επικεφαλής της ΔΑΚΕ ΙΤ- δίνει καθημερινά δικαιώματα στους εργοδότες σε όλη την χώρα. Είσαι ανίκανος συνδικαλιστικά και αδύναμος πολιτικά.
Και αυτή η συνδικαλιστική τακτική πρώτιστα ξε(πούλησε) τους νέους εργαζόμενους στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ που σήμερα κινδυνεύουν. Τους χρησιμοποίησαν οι συνδικαλιστικοί απατεώνες και ακόμα αυτό κάνουν.

Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα κάνω υποδείξεις και θα ασκώ κριτική στον Γενικό Γραμματέα της ΓΣΕΕ.

Ας το κάνουν οι 41.000 απολυμένοι του Μαρτίου 2020, τα εκατομμύρια των ανέργων ή εργαζόμενων με επισφάλεια σε πολλούς τομείς της οικονομίας, οι 1200 οικογένειες στην ΛΑΡΚΟ που ψυχορραγούν από τον περασμένο Φλεβάρη με όσα ψηφίστηκαν για αυτούς – χωρίς αυτόύς.
Ας το κάνουν οι εκατοντάδες χιλιάδες σε αναστολή σύμβαση εργασίας ή εκ περιτροπής εργασία.
Ας το κάνουν οι απλήρωτοι στον ιδιωτικό τομέα, οι νέοι αιχμάλωτοι της τηλεργασίας, οι εργολαβικοί που έχουν ξεχάσει τι σημαίνει σταθερή εργασία.
Ας το κάνουν οι δεκάδες χιλιάδες επιστήμονες που  βρέθηκαν να ξεφτιλίζονται από την πολιτεία για ένα voucher των 600 Ευρώ για να μάθουν μέσω τηλεκατάρτισης τα «μέτζεα του νεουκτή» και πως να ανοίγουν ένα pc !


Εγώ είμαι απλά ένας  εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα, που συνδικαλίζομαι ενώ  εργάζομαι κανονικά και είμαι περήφανος για αυτούς που εκπροσωπώ και όσα έχω καταφέρει ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
Έτυχε να είμαι και αυτός που μαζί με τους συντρόφους μου σε κερδίσαμε –εκλογικά-στα περισσότερα συνδικάτα στον σιδηρόδρομο. Και δεν μπορείς να το ξεπεράσεις γιατί δεν έχεις το σθένος να αναγνωρίσεις την ήττα σου.
Μην ξευτιλίζεσαι άλλο στα μάτια των σιδηροδρομικών. 
Τα στερνά τιμούν τα πρώτα. 
Και κάτι τελευταίο.

Εκεί που όλοι μιλάνε για ηθική, δεν υπάρχει ηθική. 

Γενιδούνιας Κώστας 

Υ.Γ. Νίκο τα καλύτερα που θα έρθουν για τους τεχνίτες, όπως έγραφες και μας ειρωνευόσουν, πότε θα έρθουν; Μαζί με το 4ο μνημόνιο της υγιειονομικής κρίσης ; Για αυτό άρχισες πάλι τα γνωστά τσιτάτα; 

Υ.Γ. 2 Αν θές να μάθεις Κιουτσούκη πως αποφεύχθη η εκ περιτροπής εργασία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορείς να ζητήσεις ιδιαίτερα μαθήματα σε συνδικαλιστικές πρακτικές. Ξεκινάνε με το απλό μάθημα νο1. ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΟΜΑΣΤΕ 

Y.Γ.3 επικεντρωνόμαστε στους 75. Τους ξε(πουλημένους) θα αναλάβουμε μετά.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου