Τι χες Γιάννη- Τι χα πάντα
Διαβάζοντας την επιστολή της ΠΟΣ είναι σαν να μην πέρασε μία μέρα από την πρώτη ανακοίνωση που έβγαλε το Σεπτέμβρη του 2019. Εδώ και 8 μήνες επαναλαμβάνει τα ίδια επιχειρήματα
(πάντα όταν στέλνει επιστολές σε κρατικούς φορείς) γιατί πολύ απλά αυτό έχουν μάθει οι συνδικαλιστές της πλειοψηφίας .Διαβάζοντας την επιστολή της ΠΟΣ είναι σαν να μην πέρασε μία μέρα από την πρώτη ανακοίνωση που έβγαλε το Σεπτέμβρη του 2019. Εδώ και 8 μήνες επαναλαμβάνει τα ίδια επιχειρήματα
Χρόνια ολόκληρα έχουν μάθει να ζητούν την παρέμβαση του κράτους για να επιλύσουν τα δικά τους προβλήματα. Σα να μην πέρασε μία μέρα ( στον τρόπο σκέψης) από την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θα ήταν έκπληξη για εμάς, εάν θα μπορούσε η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας να κατανοήσει ότι στις διαπραγματεύσεις με ιδιώτες υπάρχει άλλη λογική. Αγνόησαν πλήρως τον επιτυχή τρόπο που διαπραγματεύτηκαν τα δύο σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το αποτέλεσμα που εισέπραξαν στη δική τους συλλογική σύμβαση εργασίας.
Κρίμα
Κρίμα για τους 75 + 50 συναδέλφους ορισμένου χρόνου στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ που εμπιστεύτηκαν αυτήν την ΠΟΣ και που άδολα υπόγραψαν σε ότι τους ζήτησαν οι ηγέτες της.
Κρίμα γιατί οι συνάδελφοι αυτοί μπορούν και πρέπει να είναι η επόμενη μέρα στην τεχνική βάση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Ο ρόλος της Ομοσπονδίας θα έπρεπε να είναι η ομπρέλα και η ασπίδα ΟΛΩΝ των σιδηροδρομικών. Θα έπρεπε να στέκεται αρωγός σε όλα τα Πρωτοβάθμια σωματεία και όχι να προσπαθεί να τα "καπελώσει " αλλά και να λοιδορεί αυτά που δεν ελέγχει.
Δυστυχώς η ΠΟΣ στραβά αρμενίζει. Και οι κραυγές " κάποιων " στην λογική του "εγώ σε 2 χρόνια φεύγω στη σύνταξη", μας προσβάλουν όλους. Το ευχάριστο βέβαια είναι ότι αυτή τη φορά βγάλανε ανακοινώσεις και στείλανε και επιστολές για τους συναδέλφους μας στην τεχνική βάση. Άραγε με ποιανού την παραίνεση δεν κάνανε το ίδιο και για τους 21 συναδέλφους που απολύθηκαν τον Αύγουστο του 2019 ; Εάν τον Αύγουστο η Ομοσπονδία αντιδρούσε δυναμικά ίσως τώρα τα πράγματα να ήταν διαφορετικά. Τότε δεν κάνανε ούτε " ΚΙΧ ", τώρα ποιος θα σας πιστέψει συνάδελφοι της πλειοψηφίας;
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε στους 75 τεχνίτες ότι δεν θα ανανεώσει τις συμβάσεις τους. Θεωρούμε ότι η μεγαλύτερη αυτή τη στιγμή σιδηροδρομική εταιρία της χώρας που επιδοτείτε από τον Κρατικό Προϋπολογισμό σε ετήσια βάση και είναι μέλος ενός ομίλου τέτοιας εμβέλειας δεν πρέπει να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση. Όλοι μας κατανοούμε την οικονομική κατάσταση των εταιρειών αυτή τη στιγμή. Οι νέοι συνάδελφοι όμως, είναι ο τελευταίος κρίκος στα οικονομικά της εταιρείας. Καλούμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να άρει την απόφασή της.
Η δική μας η παράταξη θα είναι ΠΑΡΟΝ σε όλες τις εκδοχές της επόμενης μέρας. Για εμάς η εργασία όλων των συναδέλφων, είτε είναι 21 είτε 75 είτε 125 ,είναι ιερό δικαίωμα και δεν το διαπραγματευόμαστε.
Γιατί όμως φτάσαμε μέχρι εδώ και γιατί τώρα οι προύχοντες της ομοσπονδίας βγάζουν βαρύγδουπες ανακοινώσεις;
Μετά τα Βρούτση-α νομοσχέδια που δίνουν το δικαίωμα στις ιδιωτικές εταιρείες να πάρουν μέτρα ενάντια στα συμφέροντα των εργαζομένων η επόμενη μέρα του κορονοιου θα είναι διαφορετική για όλους μας. Το συνδικαλιστικό κίνημα θα δοκιμαστεί. Οι επόμενοι μήνες θα είναι σκληροί για τους εργαζόμενους της χώρας και πρέπει να είμαστε όλοι σε ετοιμότητα.
" ΕΥΤΥΧΏΣ " όμως που εμείς στην Ομοσπονδία μας έχουμε ...αυτή την πλειοψηφία και δεν ανησυχούμε.
Τον περασμένο Δεκέμβρη η παράταξη του ΔΙΚΤΎΟΥ ζήτησε από την ολομέλεια της ΠΟΣ να κάνει αποδεκτή την πρόταση του κ. Τσαλίδη με τη διαφορά να μην ισχύσει το πλαφόν των 100 ευρώ και να ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΟΎΝ ΟΙ ΘΈΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ.
Γιατί τότε δεν συντάχθηκαν όλοι οι "παράγοντες " της Ομοσπονδίας γύρω από αυτή την πρόταση που φάνταζε εφικτή;
Γιατί πολύ απλά δεν κάνατε εσείς τις διαπραγματεύσεις.
Γιατί δεν επικεντρώθηκε η πρότασή της ΠΟΣ πρώτα και κύρια στη διασφάλιση των θέσεων εργασίας;
Γιατί πολύ απλά ήθελε να διαπραγματευτεί με όρους της δεκαετίας του 80 και του 90.
Αν ακολουθούταν η πρόταση του Δικτύου Σιδηροδρομικών και θα είχε λυθεί το θέμα με την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και το συνδικάτο θα είχε επικεντρωθεί και θα πετύχει την μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων.
Εμείς δεν ξέρουμε εάν αποκλειστικό υπεύθυνος είναι ο κ. Καραμανλής ( όπως λέει η ΔΑΚΕ ΣΣΒΕ) Αυτό που ξέρουμε είναι ότι η πορεία που έχετε χαράξει είναι επικίνδυνη για τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών.
Ελπίζοντας ότι έστω και την τελευταία στιγμή θα βρεθεί μια λύση για τους συναδέλφους μας στην τεχνική βάση, ειδάλλως οι κ.κ. Παρασκευόπουλος- Λάζου-Παναγούλιας θα φέρουν και ακέραια την συνδικαλιστική ευθύνη.
Δίκτυο Σιδηροδρομικών – Απρίλιος 2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου