Εμείς, οι εργαζόμενοι απόφοιτοι της Σιδηροδρομικής Σχολής καταγγέλλουμε τη Διοίκηση της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ»-«ΕΕΣΣΤΥ», του κρατικού ιταλικού μονοπωλίου σιδηροδρομικών μεταφορών «FerroviedelloStatoItaliane (FSI)», η οποία αξιοποιώντας την πανδημία Covid-19, και τις
αντεργατικές πολιτικές της σημερινής Κυβέρνησης αλλά και των προηγούμενων, μας απόλυσε 75 τεχνίτες στις 30/4/2020 μετά από 3 χρόνια δουλειάς.
• Επισημαίνουμε ότι η «ΕΕΣΣΤΥ» -από τις 31/12/2019, έχει απορροφηθεί από την «ΤΡΑΙΝΟΣΕ»- ήδη είχε απολύσει 21 εργαζόμενους το καλοκαίρι του 2019
• Όπως επίσης άλλους 52 εργαζόμενους απόφοιτους της Σιδηροδρομικής Σχολής, οι οποίοι αναγκαστικά σταμάτησαν να εργάζονται από την εταιρεία, γιατί κλήθηκαν να υπηρετήσουν τη στρατιωτική τους θητεία και τώρα που γύρισαν από το στρατό δεν τους επαναπροσλαμβάνει.
• Επιπρόσθετα ελλοχεύει ο κίνδυνος της απόλυσης για 50 σπουδαστές της Σιδηροδρομικής Σχολής που ολοκληρώνουν την εξειδίκευσή τους στις 30/06/2020.
• Συνολικά, οι απολυμένοι εργαζόμενοι τεχνίτες (ηλεκτρολόγοι, ηλεκτρονικοί, εφαρμοστές) αποτελούμε το 40% περίπου των τεχνιτών της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ»-«ΕΕΣΣΤΥ» το 10μηνο Ιούλη 2019 - Απρίλη 2020!
Δηλώνουμε ότι δε δεχόμαστε την απόλυσή μας!
Η Διοίκηση της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» για τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας της, με μαζικές απολύσεις και ελαστικές μορφές εργασίας, εντατικοποιεί παραπέρα τη δουλειά στον ήδη επιβαρυμένο κλάδο με εργατικά ατυχήματα, με δραματικές συνέπειες συνολικά για τους εργαζόμενους του κλάδου. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει εξασφαλίσει κρατική χρηματοδότηση - δηλαδή από την εκμετάλλευση και τη φορολογία των εργαζομένων - του λαού - το ποσό των 100 εκ. ευρώ για τα επόμενα 3 χρόνια προκειμένου να επισκευάσει το τροχαίο υλικό της «ΓΑΙΑΟΣΕ», το ποσό των 750 εκ. ευρώ για τα επόμενα 15 χρόνια, προκειμένου να εκτελεί τις λεγόμενες "άγονες γραμμές" και ταυτόχρονα δηλώνει ότι θα ζητήσει αποζημιώσεις από το δημόσιο για διαφυγόντα έσοδα λόγω της πανδημίας!
Οι εργάτες που έχουν πολλά χρόνια δουλειάς στην πλάτη τους, αλλά και εμείς οι νέοι εργαζόμενοι από την ίδια την πείρα όλων μας βγάζουμε το συμπέρασμα ότι: είτε κατά την περίοδο που οι εταιρείες ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ ήταν στο ελληνικό κρατικό μονοπώλιο του ΟΣΕ είτε τώρα στο ιταλικό κρατικό μονοπώλιο ''FerroviedelloStatoItaliane (FSI)'', ανεξάρτητα από το εάν βρισκόμαστε σε περίοδο πανδημίας ή όχι, οι Διοικήσεις πάντα έχουν ένα σκοπό: την ένταση της εκμετάλλευσης των εργαζομένων σε συνθήκες εργασιακής ζούγκλας, για τη μεγαλύτερη αύξηση των κερδών της. Είναι χαρακτηριστικό, ότι κατά τη περίοδο που φοιτούσαμε στη Σιδηροδρομική Σχολή της «ΕΕΣΣΤΥ» - ΟΑΕΔ (το πρωί στη δουλειά - το απόγευμα στη σχολή) αποτελούσαμε φθηνό εργατικό δυναμικό, με μισθούς πείνας 300 ευρώ το μήνα, πρόγραμμα εξαντλητικό για νέους εργάτες, για να οδηγηθούμε στη συνέχεια σε συμβάσεις "ομηρίας" και εν τέλει στην ανεργία.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ:
• Επαναπρόσληψη όλων όσων έληξε η σύμβασή τους στις 30/4/2020 και αυτών που απολύθηκαν ή απολύονται από το στρατό.
• Επαναπρόσληψη των 21 απολυμένων από το καλοκαίρι του 2019
• Επαναπρόσληψη των μαθητών μετά το τέλος της εκπαίδευσής τους φέτος 30/6/2020
• Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικήςεργασίας, Σύμβαση αορίστου χρόνου για όλους τους εργαζόμενους με πλήρη δικαιώματα.
• Υπογραφή με αυξήσεις της κλαδικής Σ.Σ.Εργασίας και ένταξη όλων των εργαζομένων σ' αυτήν με τους ίδιους όρους και δικαιώματα.
• Να καταβληθούν οι μισθοί των μαθητών για την περίοδο 14 Μάρτη μέχρι 17 Μάη 2020 που παρακρατήθηκαν."
Ζητάμε από τα σωματεία και την Π.Ο.Σ. να σταθούν αλληλέγγυοι στον αγώνα μας και να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις με το παραπάνω πλαίσιο αιτημάτων.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δυστυχώς δεν ιδρώνει το αυτί των διοικούντων οι οποίοι θα συνεχίσουν να πουλάνε τρέλα και να μεγιστοποιούν κέρδη ειδικά από την ώρα που εξακολουθούν να λαμβάνουν τα οφέλη της πολιτείας ανεξάρτητα από το αν έχουν καταστραγήσει κάθε ίχνος ηθικής. Ας αναρρωτηθούν όλοι ποιοι ειναι αυτοί που το επιτρέψαν με τους χειρισμούς τους κι αν είναι λογικό να ζητάς υπεράσπιση από αυτούς που σε έφτασαν εδώ ενώ είχαν τόσες ευκαιρείες να οδηγήσουν τοσους συμβασιούχους από την ομηρία των συμβάσεων ορισμένου χρόνου στην εργασιακή ασφάλεια
ΑπάντησηΔιαγραφή