Με αφορμή την 4ωρη στάση εργασίας που
προκήρυξε η ΠΟΣ κ για την οποία πληροφορηθήκαμε ότι ανέστειλαν
Σωματεία -μέλη της την συμμετοχή τους,
δημοσιεύουμε τις θέσεις των μηχανοδηγών που εργάζονται σε όλες τις
σιδηροδρομικές εταιρείες της χώρας μας.
1.Άμεση ολοκλήρωση των έργων στην σιδηροδρομική επιδομή & ιδιαίτερα των συστημάτων ασφαλείας (ETCS. ,φωτοσηματα, τηλεδιοικηση) που έχουν πληρωθεί από το 2004 και δεν έχουν λειτουργήσει ποτέ μέχρι σήμερα! Πλέον κάποια από αυτά θεωρούνται και παρωχημένης τεχνολογίας!
2. Ολοκλήρωση των έργων στον σιδηροδρομικό ΠΑΘΕ με την είσοδο του τρένου στην Πάτρα με ηλεκτροκίνηση, όχι άλλο χάσιμο χρόνου σε ατέρμονες συζητήσεις που αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη του σιδηροδρόμου. Ανάπτυξη που θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας & θα λειτουργήσει προσθετικά στο εγχώριο παραγόμενο προϊόν. Σε μια περίοδο όπου στην Ευρώπη συζητείται το 4ο σιδηροδρομικό πακέτο και η συμβολή του σιδηροδρόμου στην οικονομική ανάπτυξη στα πλαίσια του green deal, δεν πρέπει να χάνεται άλλο έδαφος στην Ελλάδα. Σύνδεση των λιμένων με την σιδηροδρομική υποδομή, αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης μεταξύ Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης.
3. Άμεση περίφραξη της σιδηροδρομικής υποδομής
σε όλη την επικράτεια και ιδιαίτερα όπου υπάρχουν καταυλισμοί Ρομά πλησίον της
γραμμής.
4. Μη σύλληψη του μηχανοδηγού μετά από συμβάν (αυτοκτονία -παράσυρση πεζού). Ο μηχανοδηγός είναι ΘΥΜΑ σε όλες αυτές τις περιπτώσεις και όχι θύτης. Η ψυχολογική πίεση στον επαγγελματία που ΠΑΝΤΑ κάνει ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ για να αποφύγει ένα τέτοιο συμβάν είναι αφόρητη μετά από αυτό. Σε καμία χώρα της Ευρώπης -παρά μόνο στην Ελλάδα- ο μηχανοδηγός δεν προσάγεται στα αστυνομικά τμήματα ως κοινός εγκληματίας παρά το ότι ακόμα και ο Άρειος Πάγος έχει γνωματεύσει.
5. Υπογραφή Επιχειρησιακών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας σε όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες που απασχολούν μηχανοδηγούς. Απεγκλωβισμός των μηχανοδηγών της ΣΤΑΣΥ από το ενιαίο μισθολόγιο. Κλαδική Σύμβαση Εργασίας που θα διασφαλίζει όλους ενάντια στο μισθολογικό και εργασιακό dumping.
4. Μη σύλληψη του μηχανοδηγού μετά από συμβάν (αυτοκτονία -παράσυρση πεζού). Ο μηχανοδηγός είναι ΘΥΜΑ σε όλες αυτές τις περιπτώσεις και όχι θύτης. Η ψυχολογική πίεση στον επαγγελματία που ΠΑΝΤΑ κάνει ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ για να αποφύγει ένα τέτοιο συμβάν είναι αφόρητη μετά από αυτό. Σε καμία χώρα της Ευρώπης -παρά μόνο στην Ελλάδα- ο μηχανοδηγός δεν προσάγεται στα αστυνομικά τμήματα ως κοινός εγκληματίας παρά το ότι ακόμα και ο Άρειος Πάγος έχει γνωματεύσει.
5. Υπογραφή Επιχειρησιακών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας σε όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες που απασχολούν μηχανοδηγούς. Απεγκλωβισμός των μηχανοδηγών της ΣΤΑΣΥ από το ενιαίο μισθολόγιο. Κλαδική Σύμβαση Εργασίας που θα διασφαλίζει όλους ενάντια στο μισθολογικό και εργασιακό dumping.
6. Διατήρηση της πρόβλεψης για την προστασία των
εργασιακών -συνταξιοδοτικών- ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων στην
ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο αυτή επιδοτείται για την εκτέλεση δρομολογίων κοινωνικού χαρακτήρα
& όπως αυτή έχει διατυπωθεί στην εν ισχύ σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο που
υπογράφηκε το 2015.
Προβάλουμε το αίτημα για την αναγκαιότητα ΑΜΕΣΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ στον Ελληνικό σιδηρόδρομο σε νέο τροχαίο υλικό & εγκαταστάσεις από τις σιδηροδρομικές εταιρείες που σήμερα δραστηριοποιούνται σε αυτόν. Επενδύσεις που θα βελτιώσουν την ποιότητα μεταφοράς των επιβατών και θα δημιουργήσουν εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας.
Προβάλουμε το αίτημα για την αναγκαιότητα ΑΜΕΣΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ στον Ελληνικό σιδηρόδρομο σε νέο τροχαίο υλικό & εγκαταστάσεις από τις σιδηροδρομικές εταιρείες που σήμερα δραστηριοποιούνται σε αυτόν. Επενδύσεις που θα βελτιώσουν την ποιότητα μεταφοράς των επιβατών και θα δημιουργήσουν εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποδεχόμενη το αίτημα
κάλεσε το επιχειρησιακό Σωματείο και το Σωματείο μας σε συνάντηση την
Τετάρτη 1/7 με θέματα την διαπραγμάτευση της νέας επιχειρησιακής ΣΣΕ & την
ένταξη των συναδέλφων στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ σε αυτήν, την συζήτηση για την
επαναπρόσληψη των συναδέλφων που εργάζονταν στην τεχνική βάση και είτε έληγαν
οι συμβάσεις τους, είτε τελούν υπο καθεστώς μαθητείας είτε είναι στρατεύσιμοι.
Κατόπιν τούτου η ΠΕΠΕ δηλώνει ότι δεν θα συμμετάσχει σε
οποιαδήποτε απεργιακή κινητοποίηση προκαλέσει η ΠΟΣ και μέχρι την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων.
Η στάση μας για την σημερινή κινητοποίηση, για
τον τρόπο που αυτή οργανώθηκε, την σύγχυση που δημιουργείτε στους εργαζόμενους
από τις παλινωδίες της ΠΟΣ, είναι ΣΤΑΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ απέναντι στα διαλυτικά φαινόμενα εντός του
σιδηροδρομικού συνδικάτου.
Δεν θα επιτρέψουμε σε αυτά τα διαλυτικά φαινόμενα να θέσουν σε κίνδυνο
τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η χτεσινή ενέργεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου ζητήθηκε
από εργαζόμενους στην τεχνική βάση
να ενημερώσουν, αν θα απεργήσουν σήμερα αποτελεί επιθετική κίνηση προς κάθε
συνδικάτο. Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να είναι προσεκτική και να μην προκαλεί τα συνδικάτα
που αποδεδειγμένα έχουν στηρίξει την πορεία της εταιρείας σε πολύ δύσκολες
στιγμές της σύγχρονης ιστορίας της, με ενέργειες σαν την χτεσινή.
Όταν το συνδικάτο απεργεί, την απόφαση έχουν πάρει οι
εργαζόμενοι και η εργοδοσία δεν έχει κανένα λόγο να παρεμβαίνει στα εσωτερικά
του.
Δηλώσεις πρόθεσης απεργοσπασίας δεν θα πρέπει
να ξαναζητηθούν ποτέ και από κανένα
εργαζόμενο.
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου