Συνάδελφοι
Το συμβάν με τον εκτροχιασμό συρμού του Προαστιακού Αθήνας στην πρόσφατα παραδοθείσα γραμμή προς Αίγιο, κατέδειξε
τις διαχρονικές ελλείψεις της σιδηροδρομικής υποδομής. Παρά το ότι τα τελευταία 5 χρόνια προχώρησε η ολοκλήρωση έργων που λίμναζαν επί δεκαετίες, σε εκκρεμότητα βρίσκεται τόσο η υπόθεση της ανάταξης της σιδηροδρομικής υποδομής όσο και έργα που θα βελτιώσουν την καθημερινή λειτουργία του σιδηροδρόμου (πχ Ηλεκτροκίνηση γραμμής Αιγίου, είσοδος τρένου στην Πάτρα, ανακαίνιση γραμμής Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης και άλλα).
Παρά τις Κυβερνητικές εξαγγελίες, κανείς δεν γνωρίζει πόσο θα στοιχίσει τελικά η ανάταξη της υποδομής στον ΠΑΘΕ, πότε θα προκηρυχτεί το έργο καθώς και την χρονική του διάρκεια.
Την ίδια όμως ώρα ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ λειτουργούν στο δίκτυο αμέτρητοι εργολάβοι οι οποίοι είτε έχουν αναλάβει απλές εργασίες(εκχόρτωση) , είτε την φύλαξη των ισόπεδων διαβάσεων (αντί να προχωρήσει ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ που είχε προκηρυχτεί εδώ και 2 χρόνια),είτε στον καθαρισμό και την ολοκλήρωση έργων υποδομής.
Μετά την τελευταία συνάντηση της ηγεσίας της ΠΟΣ με την πολιτική ηγεσία ΞΕΚΑΘΑΡΑ δόθηκε το μήνυμα προς την ΠΟΣ, πως το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει η πολιτική ιδιωτικοποίησης της συντήρησης της υποδομής.
Το χτεσινό συμβάν αποτελεί το πρώτο δείγμα των πολιτικών αυτών.
Είναι απορίας άξιο πως η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών δεν έβγαλε ούτε μια ανακοίνωση για το πολύ σοβαρό αυτό συμβάν, την ώρα που τα τελευταία 5 χρόνια εγκαλούσε Διοικήσεις και πολιτική ηγεσία για την...σκόνη στο Καλίδρομο και τον κλιματισμό σε χώρους εργασίας.
Πρόκειται για Κυβερνητικό – εργοδοτικό συνδικαλισμό που δεν έχει προηγούμενο στον σιδηρόδρομο και μας προβληματίζει σοβαρά.
Δεν θέλουμε να πιστέψουμε τις φήμες που αναφέρονται σε ευθύνες συνδικαλιστών για το συμβάν εκείνη την ημέρα καθώς θεωρούμε αδιανόητη κάθε προσπάθεια συγκάλυψης σε τέτοια περιστατικά.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών θα πρέπει να γίνει σοφότερη απο το συμβάν του εκτροχιασμού και να εγκαταλείψει άμεσα τα σχέδια της εκχώρησης της συντήρησης του δικτύου σε ιδιώτες με την μορφή ΣΔΙΤ, απόφαση που είχε καταστροφικά αποτελέσματα όπου εφαρμόστηκε.
Παράλληλα θα πρέπει να σταματήσει την διαρροή στοιχείων που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα για την οικονομική κατάσταση του Οργανισμού και βλέπουν το φως της δημοσιότητας σε συστημικά ΜΜΕ τις τελευταίες μέρες. Προφανώς εξυπηρετούν την πολιτική απαξίωσης του Οργανισμού.
Για τον λόγο αυτό καλούμε τον εκπρόσωπο εργαζομένων στο ΔΣ του ΟΣΕ, συνάδελφο Λεβέντη να προβεί σε δημόσια δήλωση για το ζήτημα, με βάση τις οικονομικές καταστάσεις που ψηφίστηκαν στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ. Θα έπρεπε να το έχει ήδη πράξει προστατεύοντας τους σιδηροδρομικούς και τον ίδιο τον Οργανισμό.
Η ενίσχυση του ΟΣΕ με προσωπικό θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα.
Και φυσικά η στελέχωση των θέσεων ευθύνης με πραγματικά άξιους και όχι συνταξιούχους ή yes-men. Στον ΟΣΕ σήμερα βιώνουμε τα αποτελέσματα της αναξιοκρατίας των τελευταίων 14 μηνών με τοποθετήσεις που έγιναν χωρίς προκήρυξη, χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν τα τυπικά προσόντα και χωρίς καμία διαφάνεια.
Μία διαδικασία που πιστεύαμε ότι θα έπαιρνε τέλος με την « αποπομπή» Σπηλιωπουλου.
Τα πράγματα καθημερινά χειροτερεύουν και αυτό θα πρέπει να ανησυχήσει σφόδρα την Διοίκηση του Οργανισμού.
Με τους ημέτερους, άσχετα αν είναι ανίκανοι, δουλειά δεν γίνεται.
Είναι η ώρα που όλοι κρινόμαστε.
Καλούμε τους σιδηροδρομικούς να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.
Δίκτυο Σιδηροδρομικών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου