Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

Απόλυτα εκτεθειμένοι οι συνδικαλιστές (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ) της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών απο την απάντηση του κ. Καραμανλή για τους τεχνίτες

Απόλυτα εκτεθειμένους άφησε τους συνδικαλιστές της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών η χτεσινή μας ανάρτηση με την απάντηση του Υπουργού Μεταφορών κ. Καραμανλή στο Ελληνικό Κοινοβούλιο για

τους 100 τεχνίτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι συμβάσεις των οποίων δεν ανανεώθηκαν από πέρυσι τον Απρίλιο και αναμένουν μέχρι σήμερα νεότερα από την ηγεσία της ΠΟΣ.

Απόλυτα εκτεθειμένους γιατί επί 1 και πλέον χρόνο ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ για να προστατέψουν τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών και έχουν οδηγήσει σε τεράστιο αδιέξοδο τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η ηγεσία της ΠΟΣ με το μόνο που ασχολούνταν εδώ και 1 χρόνο (αλλά και τα τελευταία 4 χρόνια καθημερινά) ήταν με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αδιαφορώντας για τις απόψεις των Σωματείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και επενδύοντας συνεχώς σε μια προσωπική διαμάχη συγκεκριμένων συνδικαλιστών της ΠΟΣ με τον Διοίκηση  της εταιρείας.

Και όταν λέμε συγκεκριμένων αναφερόμαστε στην ηγεσία της ΠΟΣ.

Η ΔΑΚΕ εδώ και 1 χρόνο διαβεβαίωνε όλους ότι με κομματικές παρεμβάσεις -και όχι συνδικαλιστική δράση-, θα κατάφερνε να επιβάλει "τους κανόνες της" στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λησμονώντας ότι πλέον πρόκειται για μια ιδιωτική εταιρεία!

Οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ  διαβεβαίωναν τους τεχνίτες ότι έχουν "τις επαφές με την Κυβέρνηση" που θα δώσουν λύσεις σε όλα. Υποσχέθηκαν τα πάντα στους πάντες, χάριν αυτών των επαφών τους. 

Από κοντά και η ΠΑΣΚ, που αποτελεί τον άμεσο συνεργάτη της ΔΑΚΕ. 

Μαζί άλλωστε υπόσχονταν παντού ότι , με τις "επαφές" τους 

  • ΘΑ σκίζανε την υφιστάμενη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας  στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θα υπογράφονταν άλλη.
  • ΘΑ απομακρυνόταν η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ...κατόπιν ενεργειών τους (μέχρι και πρόσφατα κάθε μέρα στα μηχανεργοστάσια αυτή είναι η συζήτηση). Μάλιστα τους τελευταίους μήνες κάποιοι βάζανε και στοιχήματα για τους αντικαταστάτες.
  • ΘΑ μονιμοποιούνταν οι ορισμένου χρόνου τεχνίτες, τελικά δεν ανανεώθηκαν οι συμβάσεις τους.
  • ΘΑ "ελέγχουν τα πάντα". Με  ιδιαίτερη αναφορά στον υπηρεσιακό μηχανισμό, σε μια... ιδιωτική εταιρεία! Κανείς απο εμάς στο στέκι, δεν ξεχνά τις δημόσιες τοποθετήσεις Κυβερνητικών συνδικαλιστών  στα social media γύρω απο αυτό το θέμα. Έχουμε ΠΛΟΥΣΙΟΤΑΤΟ αρχείο με τέτοιες.
Η ευθύνη της ΔΕΣΚ - Σιδηροδρομικών 

Συνυπεύθυνη στο ακέραιο σε όλα αυτά και η ηγεσία της ΔΕΣΚ η οποία προσπαθεί να πείσει τους σιδηροδρομικούς ότι "όλοι ίδιοι είναι" στοχοποιώντας κυρίως το Δίκτυο Σιδηροδρομικών.
Αναρωτιόμαστε (και ρωτάμε δημόσια) τους εκπροσώπους της ΔΕΣΚ στον σιδηρόδρομο.
Πως είναι δυνατό συνάδελφοι της ΔΕΣΚ, να βρίσκει και να δημοσιεύει το στέκι της έλξης την απάντηση του κ. Καραμανλή σε επερώτηση του ΚΚΕ και να μην την έχει κοινοποιήσει η ΔΕΣΚ στους σιδηροδρομικούς. 
Θα περιμέναμε μια απάντηση σε αυτό γιατί πλέον πληθαίνουν τα σοβαρά ερωτήματα για τον ρόλο της ΔΕΣΚ -εμείς καιρό τώρα λέμε ότι αποτελεί η ηγεσία της (όχι οι ψηφοφόροι της) το  "άλλοθι"  για τις επιλογές των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ στον σιδηρόδρομο-.

Αλήθεια τώρα συνάδελφοι της ΔΕΣΚ, πραγματικά είναι όλοι ίδιοι; 
Μετά και απο αυτήν την απάντηση, αλλά και απο τα γεγονότα που μιλάνε απο μόνα τους. (Οι συγκρίσεις στα εργασιακά μέχρι τον Ιούλιο του 2019 είναι μοιραίες). Ακόμα και οι προθέσεις όμως, καταμαρτυρούν τα πάντα. 


Τα γεγονότα
  1. Ο κ. Καραμανλής -με τρόπο σκληρό και  κυνικό- υπενθύμισε στους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα μέτρα που έχει  ψηφίζει  η Κυβέρνηση στα εργασιακά, μέτρα που οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές χαρακτήριζαν ακόμα και θετικά! Αυτά ΔΕΝ εφαρμόστηκαν  στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ γιατί τα Σωματεία λειτουργούν αποκλειστικά προς συμφέρον όσων εκπροσωπούν και προσπαθούν με την Διοίκηση της εταιρείας να βρίσκουν τις βέλτιστες λύσεις για ΟΛΟΥΣ.
  2. Για τους 100 τεχνίτες, εξέθεσε ανεπανόρθωτα την ηγεσία της ΔΑΚΕ που ..έταζε κομματικές παρεμβάσεις. Όταν εμείς εδώ γράφαμε ότι αυτά πλέον δεν περνάνε σε ιδιωτικές εταιρείες, κάποιοι μας χλευάζανε. Σήμερα μάλλον θα ψάχνονται. Οι Κυβερνητικοί- εργοδοτικοί συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ τι λένε τώρα; Φταίει ο..Σπίρτζης; Πιο κάτω έχει άραγε; 
  3.  Ένα βασικό συμπέρασμα που εξάγει όποιος διαβάζει πίσω απο τα γεγονότα είναι ότι ο κ. Καραμανλής προφανώς δεν μιλάει με συνδικαλιστές απο τον σιδηρόδρομο. Και λέμε προφανώς γιατί η απάντηση του στην Βουλή περιέχει πολλά λάθη. Αυτό είναι πρόβλημα γιατί η πολιτική ηγεσία φαίνεται να αγνοεί την άποψη των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο ή αν συμβαίνει το αντίθετο απο αυτό που περιγράφουμε δεν την λαμβάνει καθόλου υπόψην της. Αλλά ποιος σοβαρός πολιτικός στην Ελλάδα του 2020, θα πάρει στα σοβαρά συνδικαλιστές που το μόνο που ζητάνε είναι ρουσφέτια για προαγωγές και βάζουν ζητήματα για την απομάκρυνση Διοικήσεων απο ιδιωτικές εταιρείες.
Το συμπέρασμα

Οι εποχές του κομματικού συνδικαλισμού έχουν περάσει ανεπιστρεπτί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αυτό οφείλουν να το αντιληφθούν πλέον όλοι γιατί μπροστά μας έχουμε την νέα ΣΣΕ.
Υποχρέωση ΟΛΩΝ είναι να εργαστούν για το καλό των εργαζόμενων και μόνο.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

ΥΓ Φαντάζεστε να έβγαζε τέτοια απάντηση για σιδηροδρομικούς, ο κ. Σπίρτζης, τι θα γινόταν απο την ΠΟΣ και την ηγεσία της;
Εμείς το φανταζόμαστε. Θα είχε καλέσει πολεμικό συμβούλιο η ΠΟΣ, θα έβγαζαν πολεμικά ανακοινωθέντα οι γραφικοί, η ΓΣΕΕ θα είχε βγάλει δελτίο τύπου στηρίζοντας τους καταπιεσμένους ηγέτες της ΠΟΣ που εξεγείρονται, θα ζούσαμε μεγάλες στιγμές.
Σήμερα όμως είναι Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, έχουμε επιστρέψει "στην κανονικότητα" και επικρατεί ΜΟΥΓΓΑ. 
Ο σιδηροδρομικός κόσμος όμως γνωρίζει.Και τι και ποιος. Και δεν θα αργήσει να αποδώσει τα δέοντα σε όσους τον κορόιδεψαν. 
Οι υπερασπιστές των κάθε λογής επικοινωνιακών φανφάρων και οι ψεύτες τον πρώτο χρόνο χαίρονται. Πλέον μπήκαμε στον δεύτερο. 





2 σχόλια:

  1. Ο Κων/νος Καραμανλής του Αχιλλέα, όταν άκουσε τους συνδικαλιστές που τον στήριζαν τότε και έθεσε ερωτήματα για το δυστύχημα στο Άδενδρο και για την μεγάλη καθυστέρηση του IC στα χιόνια, αυτές ήταν πιο άκυρες και οι πιο βλακώδεις που μπορούσε να γίνουν. "Γιατί δεν διακόπηκε η κυκλοφορία αφού προβλεπόταν ισχυρή χιονόπτωση;"(!!!), "Πόσοι επιβάτες ήταν στο εκτροχιασμένο IC και γιατί η αστυνομία τους άφησε να φύγουν;" (!!!) και μερικές ακόμα παρόμοιες. Μπορεί να κατάλαβε το λάθος του και θα κατάλαβε επίσης ότι οι συνδικαλιστές της -πλέον- κυβερνητικής παράταξης, είναι παντελώς άσχετοι με το σιδηρόδρομο και εκτός τόπου και χρόνου ως προς τα εργασιακά και τα άλλα προβλήματα των σιδηροδρομικών. Καλό είναι αυτό για τον ίδιο, για να μη ξαναπέσει σε γκάφες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πάρα πολλοί οι εργαζόμενοι που έχουν αντιληφθεί απόλυτα όσα λέτε αλλά από φόβο οτι αν δε συμμαχήσουν μάζι τους θα βρίσκουν εμπόδια στην εργασιακή τους καθημερινότητα συνεχίζουν να παρέχουν στήριξη. Οι 100 διωγμένοι συμβασιούχοι χρειάζονται ένα αραγές συνδικαλιστικό μέτωπο έξω από κομματικές σκοπιμότητες που θα ματώσει για τα δικαιώματα τους. Η πόλωση πρέπει να μπει στην άκρη έστω προσωρινά μπροστά σε αυτόν τον ιερό σκοπό κι εσείς έχοντας την εμπειρία επιτυχών διαπραγματεύσεων στη σσε του 18 πρέπει να κάνετε την αρχή αυτή δείχνοντας την κατεύθυνση που θα οδηγήσει σε αποτελέσματα.
    Όσο για τους υποστηριχτές τους στο τέλος κανείς δε θα θυμάται τα λόγια των "εχθρών" αλλά τη σιωπή των φίλων. Όταν όλα καταλαγιάσουν όλα θα βρεθούν στη θεση και στη σωστή τους διάσταση. Ως τότε ΟΛΟΙ μαζί στον αγώνα για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή