Που είναι εξαφανισμένοι αυτοί που την πενταετία 2015-2019, κάθε μέρα εκδίδαν ανακοινώσεις και που εδώ και 14 μήνες που όλα καταρρέουν στον σιδηρόδρομο έχουν εξαφανιστεί;
Που είναι να κρίνουν
τις ηγετικές ικανότητες των ημέτερων στελεχών στον σιδηρόδρομο, στο όργιο ρουσφετολογίας του τελευταίου χρόνου που αποκατέστησε την "κανονικότητα";Αν κάποιος γνωρίζει που κατοικοεδρεύουν και τι κάνουν αυτήν την περίοδο να ενημερώσει τον σιδηροδρομικό κόσμο
Με το δεύτερο κύμα της πανδημίας μπροστά η καραμέλα είναι έτοιμη. Το επενδυτικό πρόγραμμα θα πάει ακόμα πιο πίσω και σίγουρα δε θα θυσιαστεί ούτε ένα ευρώ από τα ήδη συμπιεσμένα κέρδη για να γίνουν οι 100 μέρος του επενδυτικού πλάνου ακόμα κι αν αυτό προχωρήσει. Η κυβέρνηση αυτή ως φιλική προς την επιδότηση της ανεργίας κι όχι της εργασίας δε πρόκειται να βάλει ρήτρα απασχόλησης ως θα όφειλε για την έκτακτη αποζημίωση που η τραινοσε έχει αιτηθεί λόγω του κορονοϊού. Στα μηχανεργοστάσια κάποιοι πορεύονται με το ο θάνατος σου η ζωή μου θεωρόντας οτι όσο λιγοτέροι τόσο πιο διασφαλισμένοι, κάτι το οποίο δημιουργεί ρήγμα στην συναδελφική αλληλεγγύη και γίνεται βούτυρο στο ψωμί της διοίκησης. Και μέσα σε όσα δεινά διαδραματίζονται επί 14 μήνες οι εκπρόσωποι του τρίο αποτυχία βαδίζουν στο ίδιο τρίπτυχο συνδικαλιστική επιβίωση-ύπνο βαθύ-υπεράσπιση συμφερόντων επιλεκτικά, που είναι ο πιο ασφαλής τρόπος για αδιέξοδα. Κι η ΠΟΣ σε όλο αυτό ως θεσμικό όργανο που θα έπρεπε να συντονίζει και να καθοδηγεί είναι τόσο ανύπαρκτη που εγείρει ερωτηματικά ποιων τα συμφέροντα εξυπηρετεί τελικά. Ο χρόνος φανέρωσε και στους πιο δύσπιστους τον σκοτεινό της ρόλο. Κάποιοι έχουν τόσο λερωμένη φωλιά που ακόμα και τα πιο αστεία επιχειρήματα στέρεψαν. Το να αδυνατούν να κοιτάξουν τον κόσμο στα μάτια ήταν μονόδρομος και συνέπεια των πράξεων τους
ΑπάντησηΔιαγραφή