Αποκαλυπτικές οι απαντήσεις καθώς επιβεβαιώνεται ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ 14 μήνες τώρα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ (1) ΕΡΓΟ.
Ιδιαιτέρως αποκαλυπτική για τα έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι η απάντηση του κ. Καραμανλή σε επερώτηση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, στην οποία αναφέρετε στα (σχεδιαζόμενα) χρονοδιαγράμματα. Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή : Για το έργο της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Λάρισα – Βόλος, η δημοπράτηση του έργου εκτιμάται
τον Νοέμβριο του 2020 και η υπογραφή της σύμβασης τον Αύγουστο του
2021, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.
- Για το έργο της Β’ Φάσης αναβάθμισης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Αθήνας, οριστικοποιήθηκε το φυσικό αντικείμενο του έργου σε συνεργασία με την «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος ΑΕ» και ολοκληρώνονται τα τεύχη δημοπράτησης. Ο διαγωνισμός εκτιμάται στα τέλη του 2020 και η υπογραφή της σύμβασης τον Ιούνιο του 2021, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.
- Για το έργο της εγκατάστασης σηματοδότησης στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, ο διαγωνισμός εκτιμάται στα τέλη του 2020 και η υπογραφή της σύμβασης τον Αύγουστο του 2021, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.
- Αναφορικά με τις υπολειπόμενες εργασίες, για την ολοκλήρωση της γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης, είναι σε εξέλιξη η ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί σταδιακά ως το τέλος του 2021.
- Όσον αφορά την ολοκλήρωση της γραμμής στο τμήμα Αίγιο (Ροδοδάφνη) – Ρίο η κατασκευή των έργων υποδομής είναι σε εξέλιξη στο πλαίσιο συμβασιοποιημένων εργολαβιών.Η δημοπράτηση της εργολαβίας για το υπόλοιπο φυσικό αντικείμενο (ήτοι: επιδομή, σταθμοί, ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και τηλεπικοινωνίες) προγραμματίζεται στο α’ τρίμηνο του 2021 και η υπογραφή της σύμβασης στα τέλη του 2021, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.
Ο κ. Καραμανλής αναφέρει επί λέξη στην απάντηση του, ότι βασικός στόχος είναι να μειωθεί η διαδρομή στο Αθήνα -Θεσσαλονίκη κάτω απο 4 ώρες (!!!), (όταν απο τον Μάιο του 2019 αυτή πραγματοποιείται σε 3 ώρες και 50 λεπτά)
Ο κ. Καραμανλής τονίζει ότι στόχος είναι η αύξηση της δυναμικότητας του σιδηροδρομικού δικτύου με την ολοκλήρωση των συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου