31 πλέον είναι οι ημέρες που έχουν περάσει όπου δεν υπάρχει ηλεκτροκίνηση μεταξύ Λιανοκλαδίου - Παλαιοφαρσάλου και άγνωστο παραμένει γιατί δεν έχει τεθεί σε λειτουργία ο υποσταθμός Ανθήλης.
Ο ΟΣΕ με ανακοίνωση του ενημέρωσε ότι
το πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης ΘΑ λυθεί εντός τους μηνός, ωστόσο είναι γνωστό σε όλο τον σιδηροδρομικό κόσμο ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί απλά και αν είχε τεθεί σε λειτουργία ο υποσταθμός Ανθήλης που θα κάλυπτε το δίκτυο μέχρι να λειτουργήσει ξανά ο υποσταθμός στον Παλαιοφάρσαλο.Αποτέλεσμα είναι να έχουμε αλλαγή μηχανών μεταξύ Λιανοκλαδίου - Παλαιοφαρσάλου (ή και Λάρισας) που συνεπάγεται καθυστερήσεις στο πλέγμα δρομολογίων.
Αντί οι υπεύθυνοι της ΕΡΓΟΣΕ να βγάζουν επικοινωνιακές κορώνες για τα έργα "των επόμενων 100 ημερών" και ενώ έχουν αναλάβει την Διοίκηση της εταιρείας εδώ και 15 μήνες, ας εξηγήσουν ΓΙΑΤΙ δεν τίθεται σε λειτουργία ένας υποσταθμός για την ηλεκτροκίνηση που έπρεπε να λειτουργεί εδώ και 18 μήνες.
Φυσικά και η απόλυτη σιωπή της ΠΟΣ, της λεγόμενης και ....Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, φανερώνει την συγκάλυψη του δευτεροβάθμιου Οργάνου εκπροσώπησης των σιδηροδρομικών στην απαξίωση του μέσου.
Άλλωστε και αυτήν την εβδομάδα συνδικαλιστές της ΠΟΣ, έλαβαν εκ νέου θέσεις ευθύνης χωρίς καμία προκήρυξη τους, στον ΟΣΕ.
Τυχαία όλα αυτά βέβαια.....Τυχαία!
Σιωπή για την απαξίωση και την διάλυση, με αντάλλαγμα τοποθετήσεις σε θέσεις ευθύνης για συνδικαλιστές και μάλιστα χωρίς αυτές να προκηρύσσονται, στα κρυφά.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου