Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020

Η ενοχική σιωπή της ΠΟΣ για τις θυγατρικές και την τοποθέτηση του κ. Καραμανλή

 Τουλάχιστο ενοχική μπορεί να χαρακτηριστεί η εκκωφαντική σιωπή της πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για την πρόθεση της
ΕΡΓΟΣΕ να ιδρύσει νέα θυγατρική εταιρεία, την ώρα που ο κ. Καραμανλής χαρακτήριζε "προβληματική" την σχέση μεταξύ των 2 εταιρειών.

Προφανώς με 3 εταιρείες θα βελτιωθεί η κατάσταση θα φαντάζονται οι παροικούντες στην Κάννιγγος που πλέον θυμίζουν κομματικούς κομπάρσους.

Σιωπή για τις καθυστερήσεις στα έργα.

Σιωπή για την έλλειψη επενδύσεων στον σιδηρόδρομο.

Σιωπή για τις νέες θυγατρικές.

Σιωπή για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους φύλακες διαβάσεων και τις νέες εργολαβίες στον τομέα αυτό.

Σιωπή για το ότι εδώ και 17 μέρες δεν λειτουργεί η ηλεκτροκίνηση στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης.

Σιωπή για το πόρισμα για τον εκτροχιασμό στο Αίγιο που καθυστερεί 2 μήνες τώρα (αν έφταιγε μηχανοδηγός θα είχε εκδοθεί σε 3 μέρες).

Σιωπή για την στασιμότητα στο Θριάσιο.

Σιωπή για την έλλειψη προσωπικού στους κλειδούχους και την υπερεργασία στον σιδηρόδρομο (πλέον μόνο μηχανοδηγοί δουλεύουν κανονικά).

Σιωπή για την ιδιωτικοποίηση στα λεωφορεία. Αυτό το συντονιστικό των συγκοινωνιών τι άπέγινε; 

Σιωπή για τις οφειλές - δεκάδων εκατομμυρίων- της ΣΤΑΣΥ προς τον ΟΣΕ.

Σιωπή για τους συνταξιούχους που είχαν επιστρέψει στον ΟΣΕ σε καίριες διοικητικές θέσεις.

Αλήθεια συνάδελφοι της ΠΟΣ, 

πόσο κομματικοί κομπάρσοι έχετε καταντήσει.

Προκαλείτε πλέον την λύπηση σε κάθε σιδηροδρομικό.


Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 


ΥΓ Αλήθεια με βάση την επιστολή της ΠΟΣ της Πέμπτης για τις χρεώσεις, πόσο μεγάλες αποζημιώσεις πρέπει να ζητήσει κάθε σιδηροδρομική εταιρεία απο τον ΟΣΕ για την κατάσταση του δικτύου. Έχετε καθόλου αναλογιστεί τι δικαιώματα έχετε δώσει; 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου