Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020

Το πρώτο πρόστιμο (150 Ευρώ) σε σιδηροδρομικό (Κίνηση) για υπεράριθμους επιβάτες σε Προαστιακή αμαξοστοιχία.

 Το πρώτο πρόστιμο σε συνάδελφο απο το προσωπικό κίνησης έκοψε η Αστυνομία καθώς -σύμφωνα με όσα αναφέρονται - διαπιστώθηκε ότι σε αμαξοστοιχία του Προαστιακού Λάρισας υπήρχε

υπέρβαση στον αριθμό των επιβατών προχτές Παρασκευή. 

Πρόκειται για την  πρώτη εφαρμογή της πολιτικής απόφασης της Κυβέρνησης Μητσοτάκη πέρυσι τον Μάιο, όπου μεταφέρετε στους εργαζόμενους η ευθύνη αν σε ένα τρένο  βρίσκονται υπεράριθμοι επιβάτες (και όχι στον εργοδότη που θα πρέπει να διασφαλίζει και να ελέγχει το ζήτημα) και σε αυτούς - και όχι στην εταιρεία-  επιβάλλεται  πρόστιμο 150 Ευρώ! 

Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη με αυτήν την απόφαση μετέφερε την ΔΙΚΗ της πολιτική ευθύνη για την αποφυγή συγχρωτισμού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στους εργαζόμενους, επιχειρώντας να τους μετατρέψει  τους σε χωροφύλακες. 

Και το εύλογο ερώτημα που έθεσε τότε το στέκι της έλξης, ήταν ΠΩΣ ένας εργαζόμενος στον Προαστιακό μπορεί να ελέγχει τον αριθμό των επιβατών σε μια αμαξοστοιχία χωρητικότητας εκατοντάδων επιβατών και όταν υπάρχουν τόσες σταθμεύσεις και οι σταθμοί είναι ανοικτοί σε όλους. 

ΓΙΑΤΙ μεταφέρετε στον εργαζόμενο η ευθύνη και όχι στις εταιρείες που θα πρέπει να προσλάβουν προσωπικό στις αποβάθρες, να ελέγχουν τον αριθμό όσων εισέρχονται στους σταθμούς, να λειτουργεί η τηλεματική κτλπ

Είναι γνωστό ότι στα αρτηριακά τρένα (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) όπου έχει τον απόλυτο έλεγχο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τηρεί αυστηρά τους περιορισμούς σχετικά με τις πληρότητες.

Η απάντηση που έλαβε τότε το στέκι της έλξης απο τους φιλοκυβερνητικούς συνδικαλιστές ήταν πως επρόκειτο για ...τυπογραφικό λάθος και πως το πρόστιμο θα αποσυρόταν! 

Στην συνέχεια αφού αποδείχτηκε ότι δεν ήταν τυπογραφικό λάθος οι φιλοκυβερνητικοί συνδικαλιστές ισχυρίστηκαν πως αυτά δεν θα εφαρμόζονταν.... ποτέ. Τα ξέρουν τόσο καλά όλα που είχαν με στόμφο αναφέρει ακόμα και ότι τελικά η αστυνομία δεν μπορεί να κόψει πρόστιμο σε εργαζόμενο για αυτές τις περιπτώσεις.

Την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020 λοιπόν το πρώτο πρόστιμο κόπηκε σε συνάδελφο απο το προσωπικό κίνησης στην Λάρισα κατ εφαρμογή της απόφασης της Κυβέρνησης.

Και οι κυβερνητικοί συνδικαλιστές για άλλη μια φορά ξευτελίστηκαν στα μάτια των σιδηροδρομικών. Αντί να μαζέψουν αυτές τις καταστάσεις και να πουν στους πολιτικούς τους φίλους τα προφανή, ψάχνουν δικαιολογίες. Όπως τότε μας έλεγαν για τα "τυπογραφικά λάθη", οι αστείοι πραγματικά συνδικαλιστές.

Μάλιστα ο πιο γραφικός απο αυτούς,  αναρωτιόταν γιατί ο συρμός στον Προαστιακό ήταν ΜΑΝ και όχι Desiro, προσπαθώντας έτσι να καλύψει την απαράδεκτη Κυβερνητική απόφαση για το πρόστιμο σε εργαζόμενο! Ίσως στην Ελλάδα να είμαστε η μοναδική χώρα που υπάρχει τέτοια απόφαση.

Τους έχουν πάρει όμως όλοι πλέον χαμπάρι αυτούς τους συνδικαλιστές.

ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ στους συναδέλφους μας στον κλάδο κίνησης γιατί βρέθηκαν να πληρώνουν οι ίδιοι την πολιτική ευθύνη της Κυβέρνησης για την αποφυγή συγχρωτισμού. 

Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να καλύψει το πρόστιμο για τον συνάδελφο μας. 

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΤΑΝ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ Η ΓΣΕΕ ΚΡΥΒΟΝΤΑΝ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ


1 σχόλιο:

  1. Η αντιμετώπιση των τραίνων με τη λογική των λεωφορείων δεν είναι τυχαία. Οι ιθύνοντες του Υπουργείου Μεταφορών τα βλέπουν ίδια. Επανέλαβαν την απόδοση ευθύνης υπεράριθμων επιβατών στα ΜΜΜ στους οδηγούς, σε κάθε έκδοση των σχετικών αποφάσεων. Λάθος θα ήταν την πρώτη φορά, από εκεί και πέρα ήταν εκ προθέσεως.
    Αλλά μια στιγμή! Ποιος αντέδρασε στα σοβαρά; Δεν είδαμε μια πραγματική αντίδραση που θα έδειχνε στο κοινό πως αντιλαμβάνεται το ζήτημα η Κυβέρνηση και ο Υπουργός. Ο Υπουργός που έχει πέσει σε τόσες αντιφάσεις και έχει εκστομίσει απίθανες δηλώσεις για να αποσείσει τις ευθύνες για την αδράνεια της Κυβέρνησης και του ιδίου όλο το Καλοκαίρι και για να δικαιολογήσει την ιδεοληπτική αντιμετώπιση του θέματος: "Για όλα φταίνε οι ανυπάκουοι πολίτες, οι ανεύθυνοι εργαζόμενοι και οι ψεκασμένοι". Γι αυτό αντί να προμηθευτούν λεωφορεία και να προσλάβουν οδηγούς, έφεραν τα ΚΤΕΛ στις συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
    Οι ανακοινώσεις δεν φτάνουν. Ούτε ασχολείται κανείς με αυτές. Η εξοργιστική και ανάλγητη στάση των Κυβερνώντων, περιγράφεται χωρίς αιδώ από τα χείλη τους, όπως του αμετροεπούς Γεωργιάδη που ειρωνεύτηκε τα σχετικά αιτήματα "Τι τα θέλουμε τα περισσότερα λεωφορεία; Να κάνουν βόλτες στο Σύνταγμα;(!!!)".
    Όσο για τους συναδέλφους που συμφωνούν με την πολιτική αυτή, που στηρίζουν τις επιλογές της Κυβέρνησης, τι να πούμε; Η Επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή