Μετά την τέταρτη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συζητήθηκαν στο σύνολο τους όλα τα θέματα και ενδεικτικά σας αναφέρουμε τα εξής
Ø 1. ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΑΣΗ
Για την ειδικότητα των τεχνιτών το σωματείο μας ζήτησε την πλήρη ένταξη τους στην ΣΣΕ, στο μισθολόγιο των συνοδών και οδηγών λεωφορείων.
Η διοίκηση μας ενημέρωσε πως το κόστος ένταξης θα επιφέρει αυξήσεις μεσοσταθμικά στους μεν παλαιότερους συναδέλφους 11,4 % (239ευρω) στους δε νεότερους 13,98% (132ευρώ) επι των κύριων αποδοχών τους.
Το προσεχές διάστημα η εταιρία θα προχωρήσει στην πρόσληψη 70 τεχνιτών. Οι 40 από αυτούς θα προέρχονται από τους ΙΔΟΧ των οποίων οι συμβάσεις δεν ανανεώθηκαν, και 30 από τους μαθητές που θα ολοκληρώσουν το πρόγραμμα του Ελληνογερμανικού επιμελητηρίου στο τέλος Νοεμβρίου.
Επίσης ζητήθηκε τεχνικό επίδομα, το οποίο η διοίκηση βλέπει θετικά και αναμένουμε την απάντηση της.
Ø 2. ΠΤΥΧΙΑ
Παρά την πρόταση μας για αύξηση του επιδόματος πτυχίου όπως αποτυπώνετε στα αιτήματα μας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επέμεiνε όπως και στις προηγούμενες συναντήσεις το επίδομα να παραμείνει στα 300 ευρώ και να δίνεται σε όσους πτυχιούχους το δίπλωμα τους έχει συνάφεια με το αντικείμενο της εργασίας τους. Μας τόνισαν επίσης ότι στους εργαζόμενους που ήδη πληρώνονται το επίδομα δεν θα γίνει μείωση αποδοχών καθώς το ποσό αυτό θα καλυφθεί με προσωπική διαφορά.
Θέση του σωματείου μας είναι η αναγνώριση των πτυχίων όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.
Ø 3. ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ (Επικίνδυνο και ανθυγιεινό)
Το σωματείο είχε προτείνει από την προηγούμενη σύμβαση και το επανέφερε σε αυτήν την διαπραγμάτευση την μετατροπή του επιδόματος καταμέτρησης σε επικίνδυνο και ανθυγιεινό με μια μικρή αύξηση τονίζοντας την ιδιαιτερότητα της εργασίας των διαχειριστών εμπορευμάτων,
Η εταιρία τόνισε πως δεν συμφωνεί στην αναδιαμόρφωση του επιδόματος των διαχειριστών εμπορευμάτων.
Το σωματείο επέμεινε στην θέση που έχει για την μετατροπή του επιδόματος και επιφυλάσσετε για κάθε νόμιμη ενέργεια.
Ø 4. ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
Αίτημα του σωματείου μας είναι η αναγνώριση όλης της προϋπηρεσίας συν 7 χρόνια από εργασία εκτός ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπως συνέβαινε πριν την εποχή των μνημονίων. Επίσης ζητήθηκε να αναγνωρίζεται η συνολική προϋπηρεσία εργαζόμενου που η προηγούμενη του δουλειά είχε πλήρη συνάφεια με την εργασία τους στην εταιρία μας
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απάντησε πως το κόστος είναι πολύ μεγάλο.
Το σωματείο επιμένει στο αίτημα του
Ø 5. ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ
Προβλέπετε ο διπλασιασμός της αποζημίωσης για τα τραίνα υπερυψηλής ταχύτητας όταν αυτά μπούν σε λειτουργία
Ø 6. Πέραν των αυξήσεων του Προσωπικού, με την αλλαγή των κλιμακίων, συμφωνήθηκε με την διοίκηση τον Οκτώβριο του 2021 και μετά το πέρας της πανδημίας να συσκεφθούν ξανά όλα τα μέρη με σκοπό να συζητήσουν οριζόντιες αυξήσεις για όλο το προσωπικό και αύξηση της χιλιομετρικής αποζημίωσης για το Προσωπικό ελέγχου και κίνησης αμαξοστοιχιών και τους οδηγούς λεωφορείων.
Ø 7. Πέραν της αναδιαμόρφωσης του ωραρίου των διοικητικών (08-16:00 έως 09:00-17:00) ζητήθηκε και είναι υπο διαπραγμάτευση η επαναφορά των δίωρων αδειών για την τεχνική βάση και τους διοικητικούς καθώς και η αργία του Αγ. Πνεύματος.
Ø Όλα τα θεσμικά θέματα της προηγούμενης ΣΣΕ μεταφέρονται στην επόμενη
Καλησπέρα! Είμαι υποψήφιος για την προκήρυξη της τραινοσε για τους συνοδούς! Γνωρίζουμε πότε θα βγουν τα αποτελέσματα? Καθώς τελευταία επικοινωνία ήταν τον Αύγουστο με την εταιρεία που είχε αναλάβει τις συνεντεύξεις και την συλλογή δικαιολογητικών και μου ζήτησαν τα δικαιολογητικά αφού πέρασα την συνέντευξη και από τότε δεν υπάρχει κάτι νεότερο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ!