Απο την σημερινή ανακοίνωση 2 είναι τα αυταπόδεικτα γεγονότα
- Η κοροϊδία και η επικοινωνιακή πολιτική για το θέμα
Οι επικοινωνιακές κορώνες για την επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος - Ναύπλιο ενόψει των 200 χρόνων απο την Ελληνική Επανάσταση μένουν στα χαρτιά, όπως τόσες άλλες.
17 μήνες περάσαν, με δεκάδες δημοσιεύματα για το θέμα και τελικά φτάσαμε στις 25 Νοεμβρίου του 2020 να πληροφορούμαστε επίσημα ότι ο διαγωνισμός για την "αναβάθμιση της γραμμής" θα προκηρυχτεί τελικά το πρώτο εξάμηνο του 2021. Καλό 2023 λοιπόν ΚΑΙ ΑΝ...
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ
Στις 14/2/2020 η πολιτική ηγεσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ο κ. Νίκας, δήλωνε ¨
“Η δέσμευση είναι ότι το 2021 το τρένο θα πάει από την Κόρινθο στο Ναύπλιο και θα επαναλειτουργήσει η γραμμή ως την αργολική πρωτεύουσα” τόνισε ο περιφερειάρχης, διευκρινίζοντας ότι το τρένο δεν θα φθάνει στην Αθήνα, αλλά στον μεγάλο σταθμό της Κορίνθου, όπου και θα γίνεται μετεπιβίβαση στον προαστιακό, για τη συνέχιση του ταξιδιού προς Αθήνα"
Στις 29/5/2020 η επικοινωνιακή πολιτική συνεχιζόταν
"Βάλαμε σήμερα στις ράγες την επανεκκίνηση του τρένου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Είναι ένα εξαιρετικά μεγάλο ζήτημα και χαίρομαι ιδιαίτερα για το γεγονός ότι συνδέω την παρουσία μου στην Περιφέρεια με την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου σε αυτή" δήλωνε ο κ. Νίκας παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών.
Και αποκορύφωμα η συνάντηση του Ιουλίου στην Τρίπολη, παρουσία όλων των στελεχών (Περιφέρεια - ΟΣΕ - ΥΜΕ) όπου εκεί δίνονταν και πάλι διαβεβαιώσεις ότι οι ...μπουλντόζες για την αναβάθμιση ζεσταίνονται και είναι ζήτημα ημερών να μπούν για να ξεκινήσουν οι εργασίες.
- Υπάρχει και ένα δεύτερο ζήτημα που εκθέτει την Διοίκηση του ΟΣΕ καθώς ο υπηρεσιακός της μηχανισμός είτε δεν δείχνει διάθεση να την προστατέψει, είτε την εκθέτει συνειδητά.
Ο ΟΣΕ σήμερα ανακοίνωσε ότι το δρομολόγιο Κόρινθος - Ναύπλιο, θα γίνεται περίπου "σε μια ώρα" και μετά απο 15.4 εκ Ευρώ που θα δοθούν για την "αναβάθμιση".
Το 2010 αυτό γινόταν σε χρόνους ΚΑΤΩ της μιας ώρας και συγκεκριμένα σε 56 λεπτά!
Αναρωτιόμαστε αν τα στελέχη που πλαισιώνουν την σημερινή Διοίκηση του ΟΣΕ, η οποία δείχνει την πρόθεση της να επανεκκινήσει το δίκτυο, πρόθεση που ασφαλώς χαιρετίζει ο σιδηροδρομικός κόσμος, έχουν επίγνωση του τι ακριβώς προτείνουν να ειπωθεί.
Δηλαδή σε διαδρομή που το 2010 γινόταν σε 56 λεπτά, θα ξοδευτούν 15.4 εκ Ευρώ, για να γίνεται αυτή σε "περίπου μια ώρα"! Δημοσιεύουμε το time table το 2010 για του λόγου το αληθές.
Εμείς αν είμαστε στην θέση της Διοίκησης του ΟΣΕ, σήμερα, θα αναρωτιόμαστε αν τα στελέχη που σήμερα εμπιστεύεται για αυτές τις μελέτες, γνωρίζουν τι γινόταν στον σιδηρόδρομο καθώς και τι ακριβώς σημαίνει αναβάθμιση γραμμής, όταν αυτή ανακοινώνεται επίσημα.
Εκτός αν η "προσθήκη νέων υλικών επιδομής σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές" και όλα τα υπόλοιπα, σημαίνουν ότι θα κάνουμε παραπάνω χρόνο για το δρομολόγιο απο αυτόν που γινόταν το 2010!
Συμπέρασμα
Οι επικοινωνιακές πολιτικές έχουν πάντα άσχημη κατάληξη.
Το τρένο έπρεπε (και πρέπει) στις 25 Μαρτίου 2021 να πήγαινε στο Ναύπλιο, στην πρώτη Πρωτεύουσα της Ελλάδας.
ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΗΡΧΕ, έγιναν 5 ή 6 συνεντεύξεις τύπου για το ζήτημα, δεκάδες δημοσιεύματα κυκλοφόρησαν.
Σήμερα μάθαμε ότι η μελέτη θα προκηρυχτεί το πρώτο εξάμηνο του 2021, για να είναι έτοιμο το έργο "αναβάθμισης" το ...2023 (και αν).
Τώρα το ότι το 2023 θα έχουμε και Εθνικές Εκλογές (αν δεν έχουμε κάποιο απρόοπτο στο μεταξύ) είναι μια μικρή λεπτομέρεια.
Κλείνοντας.
Τα στελέχη του ΟΣΕ, αυτά που επιλέχτηκαν μεταξύ των "αρίστων" χωρίς να έχει γίνει καμία προκήρυξη για τις θέσεις που κατέλαβαν, ας είναι περσότερο προσεκτικά και ας μην εκθέτουν την Διοίκηση.
Γιατί με τους δρομολογιακούς χρόνους που ανακοινώθηκαν σήμερα, εκτέθηκε μια προσπάθεια που όλοι μας θέλουμε να ευοδωθεί.
Εκτός αν νομίζουν "οι άριστοι" ότι απευθύνονται σε λωτοφάγους ή αν θεωρούν ότι έχουν το ακαταλόγιστο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου