Την ίδια ώρα καμία ουσιαστική πρόοδος δεν έχει υπάρξει στα συστήματα ασφαλείας (φωτοσήματα- τηλεδιοίκηση) τα τελευταία 2 χρόνια, παρά τις προσδοκίες που είχαν καλλιεργηθεί για την ολοκλήρωση των έργων μέσα στο 2020.
Η λειτουργία του ETCS (την περιμένουμε 16 χρόνια...) και της σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης θα αλλάξει ριζικά το τοπίο στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, μετά την καταλυτική αλλαγή που επέφερε η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και της διπλής γραμμής στον άξονα Πειραιά- Θεσσαλονίκη το 2018 και μετά απο 20 και πλέον χρόνων εξαγγελιών.
Τις δοκιμές επιβλέπουν και οι tutor της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ πραγματοποιούνται με την συμμετοχή έμπειρου μηχανοδηγού, αλλά και την συμμετοχή νέων συναδέλφων για να δουν την λειτουργία στην πράξη, μέρους του team που πραγματοποίησε το δρομολόγιο με το ETR στην Θεσσαλονίκη το 2018 και που είχε εκπαιδευτεί στο Etcs στην Γαλλία το 2004 απο τους Γάλλους εκπαιδευτές της RATP στον Προαστιακό Παρισίου.
Η νέα γενιά μηχανοδηγών απο το 2004 και μέχρι σήμερα, αποτελεί εγγύηση για το μέλλον του Ελληνικού Σιδηρόδρομου καθώς αποτελεί ουσιαστική συνέχεια των έμπειρων συναδέλφων που μεταλαμπάδευσαν τις γνώσεις τους μετά απο πολλά χρόνια εμπειρίας και εργασίας, σε ένα πολύ δύσκολο σιδηροδρομικά περιβάλλον.
Η λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο αποτελεί όνειρο για πολλές γενιές Ελλήνων μηχανοδηγών που περίμεναν 20 χρόνια για να δουν τελικά την διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή να αποτελεί πραγματικότητα το 2018 , με πολλούς από αυτούς να έχουν συνταξιοδοτηθεί τότε, αλλά ταυτόχρονα να αποτελεί και μια προσδοκία που θα πρέπει να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό.
Αν μάλιστα στόχος της Ελληνικής Πολιτείας ήταν (και αν είναι) η ουσιαστική ανάπτυξη του μέσου και η προσέλκυση επενδύσεων, τα έργα αυτά θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και πολλά πολλά χρόνια (να ολοκληρωθούν άμεσα).
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου