Στους εκπροσώπους της Νέας Έλξης- που πλέον δεν πιστεύουν ούτε οι ίδιοι οι ψηφοφόροι τους -αξίζει η
περιφρόνηση και μόνο. Έχουν απομονωθεί και πλέον τείνουν στην γραφικότητα. Ωστόσο απαντήσεις σε προβοκάτορες που προσπαθούν να σπηλώσουν την παράταξη μας, δίνονται και θα δίνονται.ΑΦΟΥ οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης
καταψήφισαν την νέα ΣΣΕ και δεν συμμετείχαν στις διαπραγματεύσεις καθώς δεν
θέλησαν να αναλάβουν την ευθύνη σε κρίσιμες στιγμές για τους εργαζόμενους στην
ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και για τους μηχανοδηγούς), συνεχίζουν να καταγγέλουν για να
καταγγέλουν -χωρίς κανένα επιχείρημα- την παράταξη μας, επειδή ανατρέψαμε την
Κυβερνητική Πολιτική για τις αναστολές Συμβάσεων Εργασίας και εκ περιτροπής
εργασίας και σήμερα υπάρχει εργασιακή ασφάλεια στον κλάδο μας και στην
ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στην Νέα Έλξη δεν έχουν αντιληφθεί ότι σε Αλεξανδρούπολη –
Δράμα – Λιανοκλάδι- Λάρισα – Βόλο – Διακοφτό – Πύργο – Πάτρα - Κιάτο έχει ήδη
χορηγηθεί περί το 1/3 της κανονικής
άδειας των μηχανοδηγών και επειδή δεν υπάρχει έργο λαμβάνουν πλέον ειδικές
άδειες, καθώς δεν μπορεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να τους χορηγήσει επιπλέον μέρες κανονικής άδειας, αλλά ούτε
να τους βγάλει σε αναστολή εργασίας ή εκ περιτροπής εργασία. Θεωρούν ότι Ελλάδα είναι μόνο το ΜΑΙ. μηχανοδηγοί εργάζονται μόνο στο ΜΑΙ, όπου
έχει –κάποιες πλέον λίγες- δυνάμεις η παράταξη τους.
Χάρη στην ΣΣΕ που υπογράψαμε εμείς
που έχουμε την ευθύνη της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των μηχανοδηγών, οι συνάδελφοι
σε Αλεξανδρούπολη – Δράμα – Λιανοκλάδι- Λάρισα – Βόλο – Διακοφτό – Πύργο –
Πάτρα – Κιάτο σήμερα λαμβάνουν στην πλειοψηφία τους ειδικές άδειες όταν δεν υπάρχει έργο,επειδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να θέσει την σύμβαση τους σε αναστολή ή να χρησιμοποιήσει την εκ
περιτροπής εργασία.
Αντί οι 60 και πλέον συνάδελφοι
μας στην περιφέρεια να ζούν με το βοήθημα των 534 Ευρώ το μήνα, λαμβάνουν
ΚΑΝΟΝΙΚΑ τον μισθό τους, ενώ δεν υπάρχει έργο στις έδρες τους, χάρη στην ΣΣΕ που ΕΜΕΙΣ διαπραγματευτήκαμε
και υπογράψαμε και το 2018 και το 2020. Γιατί
είχαμε ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να προστάτεψουμε ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς.
Ίδιο καθεστώς υπάρχει σε κάθε
έδρα λόγω έλλειψης έργου καθώς η Κυβέρνηση των Άριστων κατάφερε να μας βάλει σε
3ο Lock down
και ενώ μέχρι τον Γενάρη τα παπαγαλάκια
της μας διαβεβαίωναν ότι βρισκόμαστε στο τέλος της υγειονομικής κρίσης.
Αντί η Κυβέρνηση να προσλάβει
υγειονομικό προσωπικό, προσλαμβάνει 1030 νέους αστυνομικούς για να δημιουργήσει
την Πανεπιστημιακή Αστυνομία.
Αντί η Κυβέρνηση να επιδοτήσει την εργασία, επεκτείνει το μέτρο της αναστολής συμβάσεων εργασίας. 700 χιλιάδες εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα ζουν με το βοήθημα των 534 Ευρώ εδώ και περίπου 1 χρόνο. Με αυτό θα ζούσαν και οι μηχανοδηγοί αν την ευθύνη του Σωματείου μας είχε η Νέα Έλξη.
Αντί να ζητήσουν ΣΥΓΝΩΜΗ από την Ελληνική Κοινωνία που την έχουν σε
καραντίνα εδώ και 1 χρόνο καθώς αντί να ενισχύσουν το Δημόσιο Σύστημα Υγείας προσλαμβάνουν αστυνομικούς αντί για γιατρούς , ΑΝΤΙ να ζητήσουν ΣΥΓΝΩΜΗ γιατί τώρα
ομολογούν ότι αυτή θα συνεχιστεί μέχρι τον Μάιο ενώ μας έλεγαν ότι το μαρτύριο
τελειώνει, ΑΝΤΙ να ζητήσουν από τους
πολιτικούς τους προϊσταμένους να τηρούν τα μέτρα προστασίας αντί να κάνουν
πάρτυ στα ακριτικά νησιά και να μιλούν ΜΟΝΟ για την ατομική ευθύνη την δική μας και
όχι την δική τους, ΑΝΤΙ να σοβαρευτούν
και να ζητήσουν ουσιαστική συζήτηση γύρω από τους εμβολιασμούς, οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης, καταγγέλουν
εμάς γιατί δεν επιτρέψαμε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
να βγάλει τους μηχανοδηγούς σε αναστολή εργασίας και επειδή η εταιρεία όπου δεν
υπάρχει έργο, χορηγεί το 1/3 της
κανονικής άδειας (και με αλφαβητική σειρά στα Κεντρικά Μηχανοστάσια) όπως της
δίνει το δικαίωμα ο Νόμος.
Προφανώς οι εκπρόσωποι της Νέας
Έλξης δεν γνωρίζουν τι συμβαίνει στην Ελληνική Κοινωνία και Οικονομία με την
ύφεση να ξεπερνά το 10% για το 2020 και την Ελλάδα να είναι Πρωταθλήτρια στην
Ε.Ε.
Τα πραγματικά προβλήματα όμως δεν έχουν σταματήσει
Ουσιαστικά προβλήματα πλέον
σωρεύονται και στον σιδηρόδρομο, καθώς
εκτός της στασιμότητας σε όλα τα σιδηροδρομικά έργα και το ΚΕΚ ΟΣΕ λόγω της υγειονομικής κρίσης
παραμένει κλειστό (και δεν μπορεί να κάνει ούτε τηλεκπαίδευση!) και έτσι δεν
μπορούν να προχωρήσουν οι πιστοποιήσεις (τύπου Β) της τελευταίας σειράς
μηχανοδηγών.
Το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει η συζήτηση για την
Οργανωτική Δομή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ η Διοίκηση
αυθαίρετα και καταχρηστικά έκοψε το επίδομα θέσης – ευθύνης σε ένα
συνάδελφο μας χωρίς να έχει προηγηθεί η απαραίτητη διαβούλευση.
Απαράδεκτα λάθη στην μισθοδοσία των μηχανοδηγών εξακολουθούν, με
ευθύνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λάθη τα οποία δημιουργούν ρήγμα στην σχέση εμπιστοσύνης
εργαζομένων-εργοδοσίας καθώς η μισθοδοσία είναι ευαίσθητο θέμα. Λάθη για τα
οποία δεν είπαν λέξη οι εκπρόσωποι της
Νέας Έλξης. Και ενώ τα είδαν, επειδή ξέρουν την πραγματική αιτία τους δεν
αναφέρουν τίποτα για να καλύψουν την εργοδοσία.
Οι επενδύσεις στους χώρους αναμονής και εργασίας των μηχανοδηγών είναι
ελάχιστες εως ανύπαρκτες. Αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλει να φοράμε στολές, θα
δημιουργήσει αποδυτήρια και χώρους αναμονής που δεν θα προσβάλουν την
αξιοπρέπεια μας και θα το κάνει σε όλη
την Επικράτεια. Εδώ και 1 μήνα περιμένουμε την απάντηση για τις εγκαταστάσεις
του ΜΘ.
Θολό είναι το τοπίο γύρω από τις νέες προσλήψεις και την πορεία των
εσωτερικών μετατάξεων καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επικαλείται το κλειστό ΚΕΚ του ΟΣΕ.
Συνάδελφοι
Αν νομίζουν οι εκπρόσωποι της
Νέας Έλξης ότι μπορούν να σας κοροϊδεύουν με προβοκατόρικες ανακοινώσεις είναι
βαθιά γελασμένοι. Ξέρετε και ξέρουμε την
αλήθεια.
Χρέος μας, σε μια κρίση που ολοένα γίνεται βαθύτερη και θα έχει σοβαρές συνέπειες στην Ελληνική Οικονομία, είναι να προστατέψουμε τα δικαιώματα των μηχανοδηγών και να τα επεκτείνουμε όπου είναι δυνατόν. Να μην αφήσουμε να γίνει η κρίση εργαλείο τα χέρια της εργοδοσίας για ρυθμίσεις που θα θέσουν σε κίνδυνο κεκτημένα και όσα χτίσαμε απο το 2015 και μέχρι σήμερα με πραγματικό αγώνα και προσπάθεια.
Η +ΣυνΕξέλιξη επιζητά την κριτική
και την διαφορετική άποψη, ειμαστε όμως αντίθετοι σε φτηνές προβοκατόρικες
ρητορικές , σε πρακτικές καφενείου άλλων εποχών. Είμαστε πάντα ΠΑΡΟΝΤΕΣ στις
συνελεύσεις και δεν το βάζουμε στα πόδια την ώρα των κρίσιμων επιλογών όπως
επέλεξαν να πράξουν οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης στην τελευταία ΣΣΕ.
Και όπως όλοι έτσι και εμείς θα
κριθούμε για τα αποτελέσματα της δράσης μας.
Αυτή η ώρα- της κρίσης- άλλωστε, δεν αργεί.
+ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ – ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2021
1. Από τότε που άλλαξαν τον τρόπο υπολογισμού της μισθοδοσίας, εδώ και 2 περίπου χρόνια, προκύπτουν συνεχώς λάθη στον υπολογισμό της μισθοδοσίας στους εργαζόμενους της εξωτερικής υπηρεσίας. Η απόφαση της Διοίκησης ήταν στην κατεύθυνση του αυτόματου υπολογισμού από κάποιο κεντρικό σύστημα, ακόμα και από συσκευές εντοπισμού επί των τραίνων, χωρίς να μεσολαβούν οι σημειωτές και οι άλλοι ενδιάμεσοι. Κάποιοι μάλιστα υποστήριξαν ότι η μισθοδοσία θα έβγαινε κατ ευθείαν από τον ...προγραμματισμό και ότι η ανάγκη εκ των υστέρων διορθώσεων, θα είναι σχεδόν μηδενική!!! Αγοράστηκε πανάκριβος εξοπλισμός που δεν λέει να λειτουργήσει σωστά, γέμισαν οι περιφερειακές έδρες με υπολογιστές κλπ που κανείς δεν ξέρει να τις χειριστεί ή απλά δεν υπάρχει κανείς να τις χειριστεί. Το σύστημα δεν λειτουργεί, προστέθηκαν και άλλοι κρίκοι στη διαδικασία, ενδιάμεσοι άσχετοι διοικητικοί υπάλληλοι, ανενημέρωτοι για τις συνθήκες που επικρατούν στον πραγματικό κόσμο και στο σιδηρόδρομο, μπήκαν ασφυκτικοί χρονικοί περιορισμοί στην καταχώρηση από τους σημειωτές και καταργήθηκε η αποστολή των παραστατικών με φαξ ενώ πολλές έδρες στερούνται σύνδεσης στο διαδίκτυο και συσκευών σκάνερ ή απλά δεν υπάρχουν υπάλληλοι εκεί που να γνωρίζουν τη χρήση τους. Τα προβλήματα είναι γνωστά και επαναλαμβανόμενα. η Διοίκηση πεισματικά αρνείται να τα λύσει, θεωρεί ότι οι ιδέες κάποιων γιάπιδων (που κάποιοι είναι πλέον παρελθόν για την Εταιρεία) είναι η πεμπτουσία του εκσυγχρονισμού. Η πίεση στους σημειωτές και τους άλλους ενδιάμεσους κρίκους της αλυσσίδας είναι μεγάλη από τους εργαζόμενους, αλλά δεν φέρουν καμμιά ευθύνη αυτοί. Όσο κάποιοι από τους αποφασίζοντες, θεωρούν ότι υπάλληλοι εξωτερικής υπηρεσίας κοντά στα 60 χρόνια τους, είναι αδιανόητο να μη γνωρίζουν τη λειτουργία "έξυπνων" συσκευών και την χρήση του διαδικτύου, αυτά θα διαιωνίζονται.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Απορία: Μετά από όλα αυτά που ζούμε, με την Κυβέρνηση των "αρίστων" να νομοθετεί εν μέσω καραντίνας, κάνοντας πράξη τις προεκλογικές αντεργατικές, αντιεκπαιδευτικές και αντιλαϊκές της εξαγγελίες, που κάποιοι δεν ήθελαν να κατανοήσουν, υιοθετώντας σαν μέσο εφαρμογής της την καταστολή κάθε δημοκρατικού, ατομικού και εργασιακού δικαιώματος, υπάρχουν ακόμα απλοί εργαζόμενοι, κολλημένοι πεισματικά στην υποστήριξή της; Υπάρχουν απλοί εργαζόμενοι που θεωρούν ότι αυτό που γίνεται είναι εκσυγχρονισμός, μέριμνα για τις λαϊκές τάξεις, οργάνωση του Κράτους, μέριμνα για τον πολίτη, δημιουργία ευκαιριών για τους νέους κλπ; Πόσο η προκατάληψη της επιβεβαίωσης τους κάνει τυφλούς ώστε να θεωρούν ότι αυτό το τσίρκο που μας μπαστακώθηκε στο σβέρκο και φροντίζει για την αύξηση των κερδών των κολλητών τους καναλαρχών, σχολαρχών, εφοπλιστών, παραγόντων και αχρήστων στελεχών κλπ, είναι Κυβέρνηση που προωθεί και νομοθετεί υπέρ των εργαζομένων και της κοινωνίας; Δεν βλέπουν τις Λουδοβίκιες συμπεριφορές, από το Δήμαρχο Αθηναίων που έκανε κόλαση την Αθήνα με τις μεγαλεπίβολες ιδέες για τον μεγάλο περίδρομο, μέχρι τον κάθε Υπουργό που κάνει πράξη τις βλακώδεις και αντιδραστικές του ιδέες; Που σκορπάει αφειδώς χρήματα στους έχοντες και κατέχοντες, αδιαφορώντας για τους "ψυκτικούς από το Περιστέρι"; Ξυπνήστε επιτέλους, σας παίρνει η μπάλα και εσάς! Ή νομίζετε ότι θα τη σκαπουλάρετε με τη δουλική σας συμπεριφορά, αντιγράφοντας τον "γερολαδά" προσδοκώντας πρόσκαιρα οφέλη;