Ο Σιδηρόδρομος ήταν και παραμένει το ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο και οι Σιδηροδρομικοί ήταν και παραμένουν οι καλύτερα εκπαιδευμένοι εργαζόμενοι, με άριστες επαγγελματικές γνώσεις, που τους δίνουν την δυνατότητα να ανταποκρίνονται σε κάθε δυσκολία, επιβεβαιώνοντας ότι ορθώς κατέχουν τον τίτλο των “εργαζομένων παντός καιρού”!
Εμείς ως ΔΑΚΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλουμε να εξάρουμε τον αγώνα όλων των Σιδηροδρομικών αλλά και όλων των εργαζομένων που εργάστηκαν ασταμάτητα( Εναερίτες ΔΕΔΔΗΕ-Χειριστές μηχανημάτων κλπ ) και που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στην αντιμετώπιση της “ΜΗΔΕΙΑΣ” αποδεικνύοντας για πολλοστή φορά ότι το ανθρώπινο δυναμικό με την εκπαίδευση και τον επαγγελματισμό του αποτελεί την ψυχή κάθε σοβαρής επιχείρησης και αξίζει την προσοχή της εκάστοτε….Διοίκησης!
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ατελές έργο ο Προαστιακός του ...Σπίρτζη; Κάποιος Βερελής δεν τον παρέλαβε; Ως PROASTIAKOS S.A.; Και κάποιος Στυλιανίδης δεν τον λειτούργησε το 2004; Κι ύστερα ήρθε η Siemens κλείδωσε τα τεχνικά δωμάτια στους σταθμούς; Και ύστερα ήρθαν κάτι καλά παιδιά και κατακλέψανε ότι μπορούσαν να σηκώσουν; Και ύστερα δεν μπορούσε να γίνει κυκλοφορία και ο προαστιακός, που μπήκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υπολειτουργεί γιατί δεν μπορεί να πυκνώσουν τα δρομολόγια γιατί δεν δουλεύουν η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση; Και εκκρεμούν δικαστήρια, διακανονισμοί κλπ κλπ; Για όλα αυτά φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Σπίρτζης; Ή μηπως φταίει και για τη λεηλασία όλης της εναερίου γραμμής από Αχαρνές ως Τιθορέα γιατί κάποια άλλα καλά παιδιά άφησαν τη γραμμή ξέφραγο αμπέλι και είχαν κρεμάσει το σύρμα αλλά δεν είχαν δώσει το ρεύμα γιατί δεν είχαν ολοκληρώσει τους υποσταθμούς; Φτάνει πια, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι στην Κυβέρνηση, κατάντησε μονότονο να τον αντιπολιτεύεστε και να του φορτώνετε ακόμα και το προπατορικό αμάρτημα...
ΑπάντησηΔιαγραφή