Συνεχίζει να είναι κατώτερη των περιστάσεων η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών καθώς με χτεσινή της επιστολή (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ) επιτίθεται εκ νέου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αφορμή
το τροχαίο υλικό που εισάγει η εταιρεία στην επιβατική αγορά.
Η πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ) εγείρει ζήτημα γύρω απο την "ποιότητα" του τροχαίου υλικού αλλά και την συντήρηση του.
Το βασικό ερώτημα που προκύπτει για κάθε σκεπτόμενο σιδηροδρομικό για την πλειοψηφία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ, είναι βάση ποιων πληροφοριών η Π.Ο.Σ. αναφέρεται σε ερωτηματικά για την ποιότητα του ETR-470 ενώ ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη προκαλεί η τοποθέτηση της πλειοψηφίας ότι το θέμα έχει συζητηθεί στο Ελληνικό Κοινοβούλιο!
Είναι χαρακτηριστικό ότι η πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. δεν φρόντισε να ρωτήσει καν τους συναδέλφους μηχανοδηγούς που συμμετέχουν στα δοκιμαστικά δρομολόγια, ενώ θυμηδία προκάλεσε η προσπάθεια του ελάσσον Προέδρου της να...επιθεωρήσει το τρένο (εξωτερικά) στην Οινόη κατά την διάρκεια της 30λεπτης παρουσίας του στον σταθμό. Λες και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας -και κατά τα λοιπά συμπαθής Παρασκευόπουλος- έχει τέτοιες τεχνικές γνώσεις! Εκτός αν προσπαθούσε να δεί αν το χρώμα εξωτερικά είναι καλό!
Εμείς πλέον περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις πληροφορίες που έχει η πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. για να τοποθετηθούμε ενώ έχουμε άποψη για το ζήτημα.
Άποψη που η Π.Ο.Σ. δεν φρόντισε να ζητήσει από τα αρμόδια Σωματεία γιατί η πλειοψηφία της έχει άλλες στοχεύσεις που καμία σχέση δεν έχουν με τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών.
Ο Πρόεδρος της Π.Ο.Σ. μάλλον θυμήθηκε τα όσα έκανε το 2018 όταν έγραφε με τις ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ, για την σκόνη στο Καλλίδρομο, σε μια επιστολή που θα συνοδεύει στο διηνεκές, την φτωχή του παρουσία στην ηγεσία της Ομοσπονδίας τα τελευταία 7 χρόνια.
Η χειρότερη ηγεσία στην 100ετή ιστορία της Π.Ο.Σ., που ακόμα η νομιμοποίηση της εκκρεμεί στις δικαστικές αίθουσες καθώς 2 Σωματεία που εκπροσωπούν 400 και πλέον σιδηροδρομικούς έχουν προσφύγει για όσα έγιναν στο τελευταίο συνέδριο της.
Ενδεικτικό των παλινωδιών είναι ότι η Π.Ο.Σ. στην επιστολή της προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναφέρεται στην μετάθεση του εναρκτήριου δρομολογίου λές και η ευθύνη για την απόφαση αυτή βαρύνει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Την ώρα που όλοι γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί στην υποδομή μεταξύ Οινόης - Αθήνας όπου η ηλεκτροκίνηση είναι εκτός λειτουργίας για 40 μέρες τώρα (αλλά η Π.Ο.Σ. δεν έχει πεί τίποτα ούτε για αυτό).
Μπορεί όμως η πλειοψηφία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ να επιθυμούσε να ρυμουλκηθεί το τρένο στην Αθήνα απο την Οινόη και κάτω, για να έχουν να λένε μετά οι συνδικαλιστές!
Το απίστευτο αίτημα της πλειοψηφίας της Π.Ο.Σ.
Η πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. όμως προχώρησε και σε μια ενέργεια που αλλάζει -μονομερώς- την διαχρονική στρατηγική του συνδικάτου στον σιδηρόδρομο.
ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ καλούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναλάβει τις δραστηριότητες που της προσφέρει --με την μορφή της επικάλυψης-- ο Δημόσιος ΟΣΕ, λόγω της έλλειψης προσωπικού στον Δημόσιο Οργανισμό Σιδηροδρόμων!
Η πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. αναφέρεται προφανώς στις ειδικότητες των κλειδούχων στις εγκαταστάσεις και των "επισκεπτών" και καλεί την ιδιωτικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναλάβει η ίδια την εκτέλεση αυτών των δραστηριοτήτων, που παρέχει ο Δημόσιος ΟΣΕ!
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ στους σιδηροδρομικούς ότι ΠΟΤΕ δεν ήταν αυτή η θέση του κινήματος στον σιδηρόδρομο.
Αυτή είναι η νέα θέση της λυκοσυμμαχίας των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ που απώτερο στόχο έχει να υπηρετήσει το νεοφιλελεύθερο σχέδιο της Κυβέρνησης Μητσοτάκη για τον "μικρό και ευέλικτο ΟΣΕ".
Και αντί να ζητάει προσλήψεις για να ενισχύσει τον Δημόσιο ΟΣΕ, η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ζητά με επιστολή της απο την ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναλάβει αυτή το έργο! Η μοναδική ΔΕΚΟ μεταφορών που δεν έγιναν προσλήψεις για την ενίσχυση της μέσα στην πανδημία είναι ο ΟΣΕ!
Μια επιστολή που μένει στην Ιστορία γιατί για πρώτη φορά το Δευτεροβάθμιο Όργανο των Σιδηροδρομικών ζητά επίσημα, να εκχωρηθούν δραστηριότητες του Δημόσιου ΟΣΕ σε ιδιωτικές εταιρείες.
Είτε δεν ξέρανε τι γράφουν, είτε είναι.......(ο κάθε συνάδελφος ξέρει τι εννοούμε).
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Προκαλεί θυμηδία πάντως να ζητούν ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ να δούν την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να της προτείνουν να αναλάβει έργο που παρέχει σήμερα ο Δημόσιος ΟΣΕ. Αυτοί που μας έλεγαν ότι ...πάλευαν ενάντια στην ιδιωτικοποίηση στο τέλος της καριέρας τους, θα αφήσουν έναν ΟΣΕ των 450-500 εργαζομένων. Δηλαδή ερείπια.....και παντού εργολάβοι. Καλύτερο σύμμαχο δεν θα έβρισκε ποτέ η Κυβέρνηση Μητσοτάκη απο δαύτους. Και καλά η ΔΑΚΕ που υπηρετεί την Κυβερνητική πολιτική, εκεί στην ΠΑΣΚΕ και την ΔΕΣΚ δεν βλέπουν αυτά που υπογράφουν;
Υ.Γ. 2 Αυτή η Π.Ο.Σ. δεν έχει κανένα μέλλον. Ήρθε η ώρα να συζητηθεί σοβαρά η επόμενη μέρα. Το μαύρο μέτωπο των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ που έχει εκλεγεί με τις γνωστές μεθοδεύσεις, δεν υπηρετεί τα συμφέροντα του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών.
Για την ιστορία η επιστολή της Π.Ο.Σ. στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου