Για παράδειγμα, η σημερινή ηγεσία του υπουργείου κληρονόμησε τη σοβαρή εμπλοκή με τη σύμβαση παραχώρησης του εμπορευματικού σταθμού στο Θριάσιο. Αν και ο κ. Σταθόπουλος εμφανίζονταν σίγουρος πως το ζήτημα θα είχε επιλυθεί μέχρι τα τέλη του 2020, η λύση καθυστερεί.
Στον τομέα των σιδηροδρόμων υπήρξε, επίσης, ζήτημα καθυστερήσεων με την επιτροπή που είχε δημιουργηθεί προκειμένου να κατατεθεί πρόταση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το νέο μοντέλο υλοποίησης των έργων.
Ο κ. Σταθόπουλος είχε ενεργό συμμετοχή και στο διαγωνισμό για την προμήθεια λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας μέσω leasing στον οποίο υπήρξε εμπλοκή στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Δημοσίευμα του Φώτη Κόλλια ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου