Επίσης η Κυβέρνηση επιδοτεί τα λεωφορεία καθώς πριν από μερικές ημέρες υπογράφτηκε ΚΥΑ, με την οποία θεσπίστηκε καθεστώς χορήγησης ενισχύσεων, με τη μορφή άμεσης έκτακτης επιδότησης, στις επιχειρήσεις τουριστικών γραφείων και τις Τουριστικές Επιχειρήσεις Οδικών Μεταφορών (Τ.Ε.Ο.Μ.), οι οποίες παρέχουν υπηρεσίες μετακίνησης με τουριστικά λεωφορεία και τρένα (όπως αυτά προσδιορίζονται στο άρθρο 30 του ν.2636/1998, Α’ 198).
Στην ΚΥΑ αναφέρεται ότι για λεωφορεία έως 30 θέσεων η αποζημίωση είναι 2.400 ευρώ ανά όχημα, ενώ για τα μεγαλύτερα ανέρχεται σε 3.600 ευρώ.
Την ίδια ώρα η χωριτηκότητα στον σιδηρόδρομο παραμένει στο 65% και μάλιστα όταν αυτός αποτελεί το πλέον ασφαλές μέσο για την μετακίνηση επιβατών (ανοικτά παράθυρα-αντισηπτικά σε κάθε βαγόνι-άνεση χώρου).
Με πληροφορίες απο το metaforespress.gr
Συμπέρασμα
Η Κυβέρνηση υπηρετεί πιστά το οδικό λόμπι. Καθόλου τυχαία δεν είναι η απαξίωση στον σιδηρόδρομο εδώ και 2 χρόνια.
Δυστυχώς όσοι στηρίζουν την Κυβέρνηση και πάλι βρίσκονται σε εμφανή αμηχανία. Απο την μια το Νομοσχέδιο για τα εργασιακά, απο την άλλη η απαξίωση στον σιδηρόδρομο και η ενίσχυση του οδικού λόμπι σε βάρος του.
Αυτά είχαμε χρόνια να τα ζήσουμε οι σιδηροδρομικοί. Να τους χαίρονται όσοι τους στηρίζουν.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
sms στα απολειφάδια της Π.Ο.Σ. > Το Καλλίδρομο είχε σκόνη......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου