με τα ευάερα βαγόνια με συνεχή ανακύκλωση αέρα + 6 ανοιχτά παράθυρα σε κάθε βαγόνι, η πληρότητα ορίζεται στο 65%.
Πως ενώ στο αεροπλάνο η πληρότητα ορίζεται στο 100% και στο πλοίο στο 80% στον σιδηρόδρομο ορίζεται στο 65%.
Αν αυτά στέλνουν σαφή μηνύματα για την πανδημία στους πολίτες.
Αλλιώς καλύτερα να ομολογήσουν οι υπεύθυνοι για αυτές τις αποφάσεις, ότι πολιτικά δεν επιθυμούν τις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Είδαμε άλλωστε πρόσφατα κορυφαίο Υπουργό να έχει τον σιδηρόδρομο ως κομματάκι της τούρτας γενεθλίων του ….
Είδαμε και τις επιδοτήσεις των 300 εκ Ευρώ στην Fraport για τα αεροδρόμια και για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας , την ώρα που η επιδότηση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αγγίζει τα 4 εκ Ευρώ σε ετήσια βάση, ενώ για τον ΟΣΕ δεν έχουμε ακούσει τίποτα.
Τίποτα δεν ακούμε για αυτά και απο το Δευτεροβάθμιο Όργανο Εκπροσώπησης των Σιδηροδρομικών, λες και δεν είναι σοβαρά και πολιτικά ζητήματα.
Το Σωματείο των μηχανοδηγών θα αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Y.Γ. Κατά τα λοιπά το έτος 2021 έχει προσδιοριστεί ως Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρομικών Μεταφορών και στην Ελλάδα αυτό το...πιστεύουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου