Οι δυο πλευρές ερίζουν για την ιδιοκτησία των αποθηκών και εάν δεν βρεθεί συμβιβαστική λύση, η υπόθεση ενδέχεται να οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζει ότι οι δυο αποθήκες αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της ιδιωτικοποίησης της εταιρείας, επικαλούμενη την σύμβαση πώλησης του 2017.
Aπό την άλλη πλευρά, ο ΟΣΕ επικαλείται νόμο του 2018, με τον οποίο κυρώθηκε στη Βουλή η σύμβαση για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο (Θριάσιο Ι).
Οι αποθήκες Κ1 και Κ2 αφορούν δύο κτίρια, συνολικού εμβαδού 56.000 τ.μ., σε έκταση 139.000 τ.μ., τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για υπηρεσίες logistics.
Φ. Φωτεινός - Metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου