Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό πως ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των δεδομένων ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτεμβριος 2021. Η εταιρεία μας έχει εγκαταστήσει και υλοποιεί ένα πλήρες σύστημα ελέγχου ποιότητας
Σε αυτό το πλαίσιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχει οργανώσει και παρακολουθεί μια σειρά Δεικτών Ποιότητας ώστε να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της, βασισμένη σε τριμηνιαίες έρευνες ικανοποίησης επιβατών και τριμηνιαίες αξιολογήσεις με χρήση μυστικών επιβατών, που γίνονται από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία ερευνών.
Το τρίτο τρίμηνο του 2021 οι επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., βαθμολογώντας το ταξίδι τους:
– δηλώνουν σε ποσοστό 76,95% πως είναι απόλυτα ή παρά πολύ ικανοποιημένοι (78,59% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020),
– αξιολογούν πολύ καλά την ασφάλεια που εισπράττουν στο ταξίδι τους σε ποσοστό 78,57% (77,96% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020),
– αξιολογούν πολύ καλά την καθαριότητα των τραίνων σε ποσοστό 74,01% (72,39% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020)
– αξιολογούν πολύ καλά την ταξιδιωτική πληροφόρηση που λαμβάνουν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ποσοστό 74,59% (75,63% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020)
– αξιολογούν πολύ καλά τη συνέπεια των δρομολογίων σε ποσοστό 70,62% (76,17% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020).
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των Δεικτών Ποιότητας και στη διατήρηση τους σε θετικές βαθμολογίες πάνω από 70%. Περιπτώσεις που δεν πληρούν τις δύο αυτές συνθήκες, διερευνώνται ώστε να δρομολογηθούν κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες.
Ευχαριστούμε τους επιβάτες για την εμπιστοσύνη τους και το προσωπικό μας για την προσπάθεια του. Το ταξίδι συνεχίζεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου