- Πόσες μέρες εργάζονται οι συνάδελφοι κλειδούχοι , ποιος υπογράφει τα προγράμματα εργασίας τους.
- Πόσες κενές οργανικές θέσεις κλειδούχων υπάρχουν στον ΟΣΕ σήμερα και καλύπτονται με 10ωρες-12 ωρες βάρδιες ; Πόσοι σταθμοί έχουν κλείσει λόγω έλλειψης κλειδούχων (Έδεσσα κτλπ).
- Τα κλειδιά του σταθμού Κορίνθου γιατί δεν γυρνάνε, αφού αυτός «τηλεδιοικειται»;
- Γιατί δεν έγιναν προσλήψεις στον ΟΣΕ ενώ το ζητά εναγωνίως η Διοίκηση του;
Και υπάρχει και ένα ερώτημα που καίει και θα τεθεί το προσεχές διάστημα από όσους ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΝΕ.
Είναι πρωτοφανές «συνδικάτο» να βγάζει ανακοίνωση για «παθολογικά αίτια θανάτου» σε εργατικό ατύχημα, θάνατο εν ώρα εργασίας δηλαδή , χωρίς να έχει βγάλει ανακοίνωση ούτε ο εργοδότης και χωρίς να έχει εκδοθεί πόρισμα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε ο συνάδελφος μας την ζωή του. Ντροπή τους.
Είναι εργοδοτικοί , προκαλούν την κοινή νοημοσύνη.
Και παίζουν με το συναίσθημα λέγοντας «πως δεν πρέπει να μιλάμε για αυτά» γιατί προσβάλουμε την μνήμη του χαμένου, ενώ έχουν ενδεχομένως στερήσει στην οικογένεια του με την ανακοίνωση τους , ακόμα και ουσιαστικά δικαιώματα διερεύνησης των συνθηκών εργασίας, που ενδεχομένως έχουν συμβάλει στο μοιραίο.
Σε αυτό το σύστημα των «ξεπουλημένων» σωματείων η δική μας απάντηση ήταν , είναι και θα είναι μια. Μέχρι τέλους απέναντι τους.
Δεν βγάλανε ούτε μια ανακοίνωση, αυτοί που κατήγγειλαν δημόσια το Σωματείο των μηχανοδηγών επειδή έκανε συμφωνίες που οδήγησαν σε 170 νέες προσλήψεις.
Αλήθεια η Π.Ο.Σ. γιατί δεν μίλησε ; (Έχουν εκλογές από Δευτέρα οι εργατοπατέρες , που να ασχολούνται…).
Ντροπή τους.
Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών
ΥΓ το άρθρο για τον Κιουτσούκη κατέβηκε για 48 ώρες και επανήλθε στην δημοσιότητα και αφού ενημερωθήκαμε για τον θάνατο συγγενικού του προσώπου από αναγνώστη. Όχι γιατί υπήρξαν αντιδράσεις(καμία δεν υπήρξε) ,αλλά γιατί οι διαφορές μας είναι πολιτικές και συνδικαλιστικές , όχι προσωπικές και σεβαστήκαμε τον άνθρωπο. Φυσικά για την ουσία του, καμία απάντηση δεν μπορεί να δοθεί παρά γνωστές γενικολογίες - φανφάρες και επίκληση του συναισθήματος.
ΥΓ 2 : Για τα προβλήματα των εργαζομένων στην τεχνική βάση, «υποτίθεται» ότι δημιουργήθηκε το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αν 2 χρόνια μετά την δημιουργία του, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για αυτά οι συνδικαλιστές του, δεν φταίει κανείς άλλος εκτός από αυτούς. Άλλωστε απολαύσαμε την διαπραγματευτική τους δεινότητα στην τελευταία συνάντηση για το Οργανόγραμμα της τεχνικής βάσης. Φοβήθηκε το κτίριο της Συγγρού τους ογκόλιθους του συνδικάτου.
ΥΓ3 Η ανακοίνωση του ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φτάσει σε κάθε γωνιά της χώρας. Αποτελεί ΝΤΡΟΠΗ αυτό που έκαναν και είναι το Σωματείο από το οποίο εκλέγεται ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ. Αντί να ζητάνε τα ρέστα, θα έπρεπε να τους έχει συμβουλέψει να παραδεχτούν το τεράστιο ατόπημα τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου