Ολοκληρώθηκαν οι ετήσιες Γενικές Συνελεύσεις του Σωματείου μας.
Κατά την διάρκεια των συνελεύσεων συζητήθηκαν όλα τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο μας, με τα κύρια να αφορούν την έλλειψη προσωπικού και την κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής.
Αύριο Παρασκευή 8 Οκτωβρίου εντάσσονται στον κλάδο μας 75 νέοι μηχανοδηγοί και ξεκινά η εκπαίδευση τους στην Σιδηροδρομική Ακαδημία για λογαριασμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Με τις προσλήψεις αυτές, δίνεται ουσιώδης λύση σε ένα απο τα ζητήματα που μας απασχολούν, ενώ συνολικά 190 -και πλέον- νέοι μηχανοδηγοί έχουν προσληφθεί στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο τα τελευταία χρόνια. Οι προσλήψεις των νέων μηχανοδηγών έγιναν με ταχύτατες διαδικασίες μετά και την υπογραφή της συμφωνίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Ιούλιο, όπου στο 1ο άρθρο όριζε ρητά την υποχρέωση της αυτή, συμφωνίας που ανανεώθηκε και θα ισχύσει για τους επόμενους μήνες. Για τους επιπλέον όρους θα ενημερωθείτε το επόμενο διάστημα, ωστόσο είμαστε σήμερα στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ένα απο τα ζητήματα που συζητήθηκαν βρίσκεται προς υλοποίηση και πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δέχτηκε την πρόταση μας και θα επιδοτεί με επιπλέον 200 Ευρώ/μηνιαώς τους νέους μηχανοδηγούς που θα φοιτήσουν στην Σιδηροδρομική Ακαδημία και έχουν μόνιμο τόπο κατοικίας εκτός Αθήνων.
Για τα ζητήματα της σιδηροδρομικής υποδομής, το Σωματείο μας θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με την Διοίκηση του ΟΣΕ, αλλά και σε συνεργασία και επιδιώκοντας συναντήσεις με την Τοπική Αυτοδιοίκηση θα επιδιώξει να επεκτείνει ή να επανακυκλοφορήσουν τα δρομολόγια σε όσες περιοχές σήμερα αυτά δεν εκτελούνται. (Χαρακτηριστικό παράδειγμα η περιοχή της Θράκης – Έβρου).
Συνάδελφοι συναδέλφισες
Σε μια δύσκολη περίοδο για την Ελληνική Κοινωνία και Οικονομία , με τους εργαζόμενους να έχουν να αντιμετωπίσουν και πλήθος αντεργατικών διατάξεων που ψηφίστηκαν εν μέσω της πανδημίας αλλά και σε μια περίοδο όπου κατά κοινή παραδοχή οι σιδηροδρομικές μεταφορές δεν αποτελούν πλέον προτεραιότητα, το Σωματείο μας συνεχίζει την προσπάθεια του για την προστασία των συμφερόντων των μηχανοδηγών και του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.
Απούσα απο αυτήν την προσπάθεια και με την εκκωφαντική σιωπή της να επιβεβαιώνει την απουσία της, είναι η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, την οποία με επιστολή μας τον περασμένο Ιούλιο καλέσαμε να συντονίσει τα Σωματεία προκειμένου να αντιμετωπιστεί η απαράδεκτη κατάσταση στην σιδηροδρομική υποδομή, καθώς ελοχεύει κίνδυνος σοβαρού ατυχήματος.
Δυστυχώς το Δευτεροβάθμιο Όργανο εκπροσώπησης των σιδηροδρομικών δεν απάντησε ποτέ, επιβεβαίωνοντας δια της σιωπής, ότι είναι τουλάχιστο προβληματική η εκπροσώπηση μας σε αυτό το επίπεδο.
Το Σωματείο μας, θα αναλάβει πλέον όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες που απαιτούνται για να αναδείξει τα προβλήματα στην σιδηροδρομική υποδομή και να δοθούν λύσεις όσο πιο σύντομα γίνεται αλλά και για την αναδιοργάνωση του συνδικαλιστικού κινήματος σε όλα τα επίπεδα.
Συνεχίζουμε ΟΛΟΙ μαζί την προσπάθεια μας για ένα καλύτερο μέλλον για τον σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς.
Ο Πρόεδρος Ο Γ.Γραμματέας
Κ. Γενιδούνιας Α. Ποργιάζης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου