Της Βάσως Βεγιάζη - www.metaforespress.gr
Το τρένο ελέγχεται μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας και είναι πλήρως αυτοματοποιημένο, ενώ ο οδηγός συνεχίζει να βρίσκεται στη θέση του για να επιβλέπει την επιβίβαση των επιβατών.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, εταίροι του έργου είναι οι DB, Siemens Mobility και City of Hamburg έχοντας επενδύσει συνολικά 60 εκατ. ευρώ στην ψηφιοποίηση του S-Bahn Hamburg, το οποίο αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας “Digital Rail Germany”.
Σε δηλώσεις του ο δρ Richard Lutz, διευθύνων σύμβουλος της DB, τόνισε: «Σήμερα βιώνουμε την πραγματική στροφή μιας εποχής: Ο σιδηρόδρομος έφτασε στο ψηφιακό μέλλον και το “Digital Rail Germany” έγινε πραγματικότητα.
Με τις αυτοματοποιημένες σιδηροδρομικές λειτουργίες, μπορούμε να προσφέρουμε στους επιβάτες μας μια σημαντικά διευρυμένη, πιο αξιόπιστη και συνεπώς βελτιωμένη εξυπηρέτηση – χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε ούτε ένα χιλιόμετρο νέας διαδρομής.
Στόχος μας είναι να κάνουμε τις σιδηροδρομικές μεταφορές ελκυστικές για μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων, που είναι ο μόνος τρόπος για να επιτύχουμε τη μετάβαση στην κινητικότητα».
Να σημειωθεί ότι, ο ψηφιακός S-Bahn έκανε την πρώτη του εμφάνιση στα εγκαίνια του Παγκόσμιου Συνεδρίου Intelligent Transport Systems (ITS) στο Αμβούργο. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, τέσσερα ψηφιακά τρένα του S-Bahn κινούνταν αυτόματα κατά μήκος της 23 χλμ. γραμμής 21 του S-Bahn μεταξύ των σταθμών Berliner Tor και Bergedorf/Aumühle.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου