- Το λιμενικό Βούλας, κακώς έδωσε άδεια απόπλου στο σκάφος, καθώς οι καιρικές συνθήκες ήταν εμφανώς δυσμενείς, και υπερεκτίμησε την αξιοπλοΐα του.
- Η εταιρεία δεν είχε φροντίσει να υπάρχουν σωστικές λέμβοι, ούτε καν ατομικά σωσίβια για τους επιβαίνοντες, ενώ δεν είχε αξιολογήσει επί μακρόν τον οδηγό, όπως ορίζουν οι αναγνωρισμένοι νηογνώμονες.
- Η ωκεανογραφική υπηρεσία, παρά την βοήθεια που έχει τα τελευταία χρόνια από τους γείτονες μέσω του Oruc Reis, δεν είχε χαρτογραφήσει τον ύφαλο πάνω στον οποίο προσάραξε το λεωφορείο.
- Ο οδηγός δεν εκτόξευσε, ως ώφειλε, φωτοβολίδες, με αποτέλεσμα τα δύο ελικόπτερα που σήκωσε η περιφέρεια, να δυσκολευτούν να εντοπίσουν το ναυάγιο.
- Σημειωτέον, ότι δεν λειτουργούσε και το σύστημα GPS του σκάφους που είναι ενσωματωμένο πάνω στην τηλεματική του.
Τονίζεται ότι οι φιλότιμες προσπάθειες της Εταιρείας να αποκολληθεί το λεωφορείο,δεν απέδωσαν διότι το εκτόπισμα του κύτους ήταν αρκετά μεγάλο και παρά τις προσπάθειες του ρυμουλκού, χρειάστηκαν 30 ώρες για την ρυμούλκηση του και την απόδοση του διαύλου στην ναυσιπλοΐα.
Το πόρισμα το συνέταξαν οι <<γνωστοί>> εμπειρογνώμονες και θα αποσταλεί άμεσα στην δικαιοσύνη, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες του δικαστικού ρεπορτάζ, θα ερευνήσει και τυχόν ευθύνες ιερέα παρακείμενου ναού, ο οποίος την προηγούμενη μέρα πραγματοποίησε λιτανεία με τους πιστούς για την παρατεταμένη ανομβρία που πλήττει την Αττική λόγω της κλιματικής αλλαγής, χωρίς ωστόσο να ενημερώσει την ΕΜΥ….
ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΙΟΥΜΟΡ……….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου