Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021

Τα ντοκουμέντα που “καίνε” τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ για το δυστύχημα

 
Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ που κόστισε τη ζωή στον 41χρονο εργοδηγό, Πέτρο Γιάμαλη. Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν παραλείψεις και “δείχνουν” τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ, Νίκο Χαιρέτα.

Τα ντοκουμέντα από τη σύμβαση με την ιδιωτική αυστριακή εταιρεία για την εκτέλεση εργασιών στις γραμμές, αποκαλύπτουν ότι την αποκλειστική ευθύνη για τη διασφάλιση ασφαλών συνθηκών έχει η ΣΤΑΣΥ.

Όπως αναφέρεται στην εν λόγω παράγραφο, που δημοσιεύει το enikos.gr, “όλα τα συνεργεία μας θα συνοδεύονται υποχρεωτικά από αρμόδιο προσωπικό της αρμόδιας υπηρεσίας, το οποίο θα εξασφαλίζει ασφαλείς συνθήκες, σύμφωνα με τις διατάξεις και τους κανονισμούς της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, για την εκτέλεση των εργασιών μας”.

Η Realnews, που κυκλοφορεί σήμερα, φέρνει στο φως τις καταγγελίες των εργαζομένων, που κάνουν λόγο για ευθύνες τις διοίκησης του οργανισμού και του κ. Χαιρέτα, και ζητούν την παρέμβαση του Εισαγγελέα.


Αναπάντητα ερωτήματα από τη ΣΤΑΣΥ για τις σοβαρές καταγγελίες των εργαζομένων

Σημειώνεται πως οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι υπάρχουν στοιχεία για προβλήματα στα συγκεκριμένα λειαντικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρείας που πραγματοποιούσε τις εργασίες συντήρησης και μάλιστα να κάνουν λόγο για εκτροχιασμό που είχε σημειωθεί στις 22 Αυγούστου, για τον ίδιο λόγο, στον σταθμό “Βικτώρια”.



Ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ Σπύρος Ρεβύθης προχώρησε σε σοβαρές καταγγελίες, μιλώντας την Παρασκευή στον Realfm 97,8 και την εκπομπή των Μάνου Νιφλή και Άκη Παυλόπουλου. Περιέγραψε τι συνέβη τον περασμένο Αύγουστο με το συγκεκριμένο μηχάνημα, ενώ μίλησε για μεθόδους της διοίκησης που αγγίζουν τα όρια του εκβιασμού, καθώς, όπως είπε, ζητούν από στελέχη και εργαζόμενους εχεμύθεια, αποκρύπτοντας όσα συμβαίνουν στον οργανισμό.


“Μετά το τραγικό δυστύχημα, άνοιξαν στόματα. Μου έστειλαν φωτογραφίες συνάδελφοι που ήταν στον εκτροχιασμό της ίδιας λοκομοτίβας, της ίδιας λειαντικής μηχανής, που βρισκόταν στον σταθμό “Βικτώρια”, στις 22 Αυγούστου στις 06.19 π.μ. Είχε εκτροχιαστεί, απ’ ότι κατήγγειλαν οι εργαζόμενοι. Μας κατήγγειλαν ότι είχε εκτροχιαστεί γιατί είχε το ίδιο πρόβλημα, από φρένα εκτροχιάστηκε κι έπεσε ο συρμός μέσα στο χαλίκι. Μετά η ΣΤΑΣΥ κάλεσε γερανό, το σήκωσε και άγνωστο πού το πήγε” είπε ο κ. Ρεβύθης στον Realfm.


Στην εκπομπή μίλησε στη συνέχεια και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Νίκος Χαιρέτας, χωρίς ωστόσο να δώσει πειστικές απαντήσεις για το γεγονός ότι η διοίκηση είχε αποκρύψει τη βλάβη που είχε υποστεί ξανά το μηχάνημα τον Αύγουστο.

www.enikos.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου