Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 12 Μαρτίου 2022

Ιστορικό ΦΙΑΣΚΟ στον σιδηρόδρομο - Θα παραιτηθεί κανείς ;


 Για χρόνια θα θυμούνται και θα διηγούνται οι σιδηροδρομικοί την σημερινή ημέρα, όπου με 3 πόντους χιόνι (και σε 2-3 σημεία του δικτύου) έκλεισε ο σιδηρόδρομος με εντολή της Κυβέρνησης Μητσοτάκη. Αναγκάζοντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προβαίνει σε διαδοχικές καταργήσεις τρένων, ακόμα και αυτών που βρίσκονταν στην κυκλοφορία παρά τις εκκλήσεις των μηχανοδηγών που έδιναν report για καθαρό ουρανό (λιακάδα!!) μέχρι την Θήβα και ελάχιστη-ελαφριά  χιονόπτωση στην περιοχή της Μαλακάσας.

Τα διορισμένα απο την Κυβέρνηση στελέχη απο τα γραφεία τους μάλλον ήξεραν κάτι παραπάνω και έδιναν εντολές για να απαξιώσουν τον σιδηρόδρομο, κλείνοντας τον για "προληπτικούς λόγους".

Τι και αν υπήρχαν μηχανές εκχιονισμού σε Λιανοκλάδι, Λάρισα, Οινόη πλήρως επανδρωμένες, τι και αν χιόνι δεν υπήρχε, η εντολή ήταν συγκεκριμένη. Κλείστε τον σιδηρόδρομο. 

Διαδοχικά και με απόσταση λίγης ώρας με ανακοινώσεις  καταργήθηκαν 54-55, 56-57, 58-59 και  η αμαξοστοιχία 885. Επίσης καταργήθηκαν δρομολόγια εν κινήσει, με επιβάτες να μην πιστεύουν ότι σε μια κανονική  μέρα θα έπρεπε να γυρίσουν πίσω και να ψάξουν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης, για "προληπτικούς λόγους"!!! 

Μα δεν χιονίζει έλεγαν στους συναδέλφους, οι οποίοι δεν είχαν τι να απαντήσουν. 

Το σημερινό φιάσκο δεν έχει προηγούμενο στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. 

Αποδεικνύει ότι όλα βρίσκονται υπό διάλυση. Ρουσφετολογικές τοποθετήσεις χωρίς το σθένος για πρωτοβουλίες έναντι σε παράλογες αποφάσεις. 

Εξαγγελίες αντί για έργα.

Ανίκανοι αντί για "άριστους"  διοικούν τον υπηρεσιακό μηχανισμό. 

Οι δήθεν  "Άριστοι" πνίγηκαν κυριολεκτικά σε 5 πόντους χιόνι καθώς  φοβήθηκαν  τα αποτελέσματα των αποφάσεων και της της πολιτικής που εφαρμόζουν 3 χρόνια τώρα, ότι  θα τους εκθέσουν αν ρίξει λίγο χιόνι. 

Συνάδελφοι περήφανοι με 35 χρόνια εμπειρίας στην γραμμή, έτοιμοι να ριχτούν στην μάχη αν χρειαζόταν,  απορούσαν για αυτά που ζούν στο τέλος της καριέρας τους και το πόσο εξευτελίστηκε σήμερα ο σιδηρόδρομος. Όλοι σιγοψιθύριζαν την διάλυση των 3 τελευταίων χρόνων. ΝΤΡΟΠΗ μονολογούσαν.

Αυτό δεν έχει ξαναγίνει έλεγαν. 

ΝΤΡΟΠΗ σε όσους είχαν την ευθύνη για όσα έγιναν σήμερα και αυτή η ευθύνη  είναι πολιτική.

Θέλουμε να δούμε αν από ευθιξία θα παραιτηθεί έστω ένας. 

Αν και ξέρουμε ότι ζητάμε πολλά απο "Άριστους". 

Σιωπή και απο την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών. Εξαφανίστηκε και πάλι σήμερα. Μόνο το 2017 ήξεραν να βγάζουν ανακοινώσεις. Συνδικαλιστές κομματικοί ταγοί, συνδικάτα χωρίς προοπτική.

Και ο σιδηρόδρομος καταρρέει. 

Στην ηγεσία της Ομοσπονδίας μας αφιερώνουμε την εικόνα απο την Οινόη στις 7 το απόγευμα και ενώ όλα τα τρένα έχουν καταργηθεί απο τις 12 το μεσημέρι.  Μπας και συγκινηθούν και βγάλουν έστω μια ανακοίνωση.  (Λεζάντα : που είναι το χιόνι;) 



Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών 


Y.Γ. Η δικαίωση για όσους έλεγαν ότι για το φιάσκο με τον χιονιά τον Γενάρη οι ευθύνες ήταν πολιτικές. Σήμερα ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ. 

Υ.Γ. Αυτοί (Τα Σωματεία) που έβγαζαν ανακοινώσεις με τίτλο "Καταργήσεις δρομολογίων λόγω έλλειψης μηχανοδηγών - δελτίων ασθενείας" , που είναι σήμερα. Εξαφανισμένοι. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ. ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΑΝ στα μάτια ΟΛΩΝ.



1 σχόλιο:

  1. "Αφού προβλέπονταν χιονοπτώσεις γιατί δεν καταργήθηκαν τα τραίνα;"
    Ερώτηση του τομεάρχη μεταφορών Κώστα Καραμανλή στη συνέντευξη τύπου στην Καρόλου το 2017 όταν έμεινε το 53 στις (αλήστου μνήμης) Θέρμες για 17 ώρες, από αλλεπάλληλες βλάβες των μηχανών. Η γραμμή ουδέποτε έκλεισε, τα υπόλοιπα τραίνα και τα εμπορικά, κυκλοφορούσαν παρά τη χιονόπτωση. Είναι αλήθεια ότι μερικές φορές στο παρελθόν, αποκλείστηκε η γραμμή από τα χιόνια, αλλά αυτό οφειλόταν σε υπερβολική συσσώρευση όπως στο Δομοκό που κάποτε το χιόνι έφτασε τα 7 μέτρα, σε συνδυασμό με βλάβες και αδυναμία προσέγγισης ομάδων βοηθείας και εκχιονισμού. Κατά κανόνα, έστω και με καθυστερήσεις, τα τραίνα κυκλοφορούσαν.
    Μετά το πρόσφατο φιάσκο της "Ελπίδας" η προτροπή του τότε τομεάρχη και νυν Υπουργού, έγινε πραγματικότητα. Τα ίδια έκανε και ο αξέχαστος Χρυσοχοΐδης που έκλεισε την Εθνική Οδό με 5 πόντους χιόνι, τα οποία διέσχισε με κίνδυνο της ζωής του ο Ν. Υποφάντης με το συνεργείο του ΣΚΑΙ!!!
    Από εδώ και πέρα ο σιδηρόδρομος θα κυκλοφορεί υπό "Κανονικές Συνθήκες" πιέσεως και θερμπκρασίας!!!
    Απορία μωρού 1: Το καλοκαίρι που εξ αιτίας της θερμοκρασίας καμιά φορά στρεβλώνονται οι γραμμές, θα καθιερωθεί προληπτικά ανώτατο όριο ταχύτητας στο δίκτυο τα 40 χ/ω;
    Απορία μωρού 2: Το Χειμώνα στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, τα τραίνα σταματούν να κυκλοφορούν προληπτικά;
    Απορία μωρού 3: Μετά από όλες αυτές τις ...επιτυχίες των Α(χ)ρί(ή)στων, υπάρχουν ακόμα συνάδελφοι που θεωρούν ότι αυτοί οι άνθρωποι εργάζονται και θυσιάζονται για το καλό της κοινωνίας, της Χώρας και για το μέλλον των παιδιών μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή