Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Το τρένο από την εποχή που ήρθε στη ζωή μας μέχρι σήμερα, αποτελεί το βασικό μοχλό ανάπτυξης της χώρας μας. Στον ενάμιση αιώνα λειτουργίας του πέρα από το ότι συνέβαλε καταλυτικά
Σήμερα, αποτελεί μια σκιά του ένδοξου παρελθόντος του. Ο τεμαχισμός του και η ιδιωτικοποίησή του, η ελλιπής χρηματοδότηση, η έλλειψη προσωπικού που έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της τεχνογνωσίας και η άνιση αντιμετώπιση των Κυβερνήσεων διαχρονικά έναντι των οδικών μέσων, αποτελούν τα βασικά αίτια της ζοφερής εικόνας που παρουσιάζει ο απαξιωμένος και εγκαταλελειμμένος Σιδηρόδρομος.
Στον αντίποδα σε όλες τις αναπτυγμένες και τις αναπτυσσόμενες χώρες του πλανήτη είναι το βασικό μέσο μεταφοράς.
Στον ενάμιση αιώνα λειτουργίας του δεν σταμάτησε ποτέ αψηφώντας καιρικά φαινόμενα. Αποτελούσε τη σίγουρη λύση. Το χειμώνα του 2018 μόλις λίγο διάστημα μετά την ιδιωτικοποίησή του, «κόλλησε» σε λίγους πόντους χιόνι και πριν λίγες ημέρες επαναλήφθηκε το ίδιο σκηνικό με όλα τα γνωστά τραγικά επακόλουθα.
Μόλις προχθές με την αναγγελία των καιρικών φαινομένων αποφασίσθηκε η διακοπή της κυκλοφορίας του. Δηλαδή, σταμάτησε να λειτουργεί πριν ακόμα χιονίσει.
Αποτέλεσμα αυτής της ενέργειας ήταν οι επιβάτες να απευθυνθούν στα ΚΤΕΛ τα οποία λειτουργούσαν κανονικά. Τελικά, η πρόβλεψη για χιονόπτωση δεν επαληθεύτηκε.
Αυτά είναι τα αποτελέσματα των ιδιωτικοποιήσεων.
Με αγανάκτηση εμείς εργαζόμενοι, συνταξιούχοι και φίλοι του τρένου, που δηλώναμε περήφανα ότι το τρένο που αγαπάμε δεν σταματά κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, βλέπουμε Διοικήσεις και Κυβερνώντες να πειραματίζονται πάνω στο Σιδηρόδρομο απαξιώνοντάς τον.
Αναζητώντας μια επικεφαλίδα στην ανακοίνωσή μας, καταλήξαμε στο βραβευμένο έργο του Αντώνη Σαμαράκη:
«ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΛΠΙΣ»
ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου