Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022

Nέα Έλξη : Σε ένα παράλληλο σύμπαν και σε ένα άλλο σιδηρόδρομο


 Vertigo  έχουν πάθει το τελευταίο διάστημα   οι συνδικαλιστές της Νέας Έλξης. Όχι λόγω των υψηλών πτήσεων της παράταξης τους (μιας και πλέον βρισκόμαστε και σε προεκλογική περίοδο για το Σωματείο των μηχανοδηγών) αλλά γιατί
μάλλον έχουν μπερδευτεί & νομίζουν ότι πετάνε στον ουρανό την ίδια ώρα που ο σιδηρόδρομος βουλιάζει και το απόνερα του ναυαγίου παρασύρουν όλους μας, εργαζόμενους και επιβάτες.

Αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί μαζί μας, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα, σκέφτονται στην Νέα Έλξη και κατά την προσφιλή τους τακτική (αλλά και όσων έχουν αποτύχει πολιτικά) χρεώνουν τα πάντα στους προηγούμενους. 

Για τα χάλια με τα χόρτα  στο Ρέντη για παράδειγμα φταίει η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρουν με στόμφο στην χτεσινή τους ανακοίνωση, στοχοποιώντας και το blog μας γιατί ανέδειξε το θέμα. 

Το στέκι του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρουν για εμάς, λησμονώντας όμως ότι είμαστε το μοναδικό blog στον σιδηρόδρομο που διακινεί -δημοσιεύει ΟΛΕΣ τις ανακοινώσεις των παρατάξεων και των πολιτικών κομμάτων, χρόνια τώρα. 

Αλήθεια γιατί τόση ευαισθησία για το στέκι της έλξης; Γιατί προφανώς θεωρούν ότι ως πρώτο και κορυφαίο ενημερωτικό μέσο στον σιδηρόδρομο, δημοσιεύουμε  ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Και οι αλήθειες ενοχλούν όσους στηρίζουν Κυβερνήσεις, είτε σήμερα, είτε χτες. 

Γιατί όμως δεν έβγαλαν ανακοίνωση για τις φωτογραφίες με τα τρακαρισμένα Desiro στο μηχανοστάσιο του ΜΑΙ, για τα ανυπόγραφα δημοσιεύματα για τις "ανασφάλιστες" μηχανές, για το ΜΑΝ που "τσούλησε"  στον Βόλο , για   τις εικόνες δηλαδή που διακινούσαν φίλα προσκείμενα στις  Κυβερνητικές παρατάξεις μέσα. 

Γιατί δεν μίλησαν για τα προβλήματα στην υποδομή τις ημέρες του χιονιά. 2 χρόνια τώρα όποτε χιονίζει ο σιδηρόδρομος κλείνει, ενώ φέτος έκλεισε μέχρι και ο Προαστιακός στην Αθήνα. Το 2017 στον χιόνια όμως, οι ανακοινώσεις για την ανικανότητα των Διοικήσεων και των υπηρεσιακών στελεχών ήταν τουλάχιστο σκληρές, αν όχι εμπαθείς.  

Γιατί δεν μιλούν για αυτό που ζούν ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί καθημερινά, Κάθε χτες και καλύτερα αναφέρουμε ΟΛΟΙ όσοι εργαζόμαστε στα τρένα. 

 Δεν μιλούν για αυτά , γιατί είτε τα διακινούν τα ίδια τους τα στελέχη (ανυπόγραφο δημοσίευμα για ανασφάλιστες μηχανές) είτε γιατί  συγκεκριμένες δημοσιεύσεις θέλουν να πλήξουν τους μηχανοδηγούς. Ακόμα και μέλη τους, στα πλαίσια εσωτερικών εκκαθαρίσεων και ερείδων. 


Η πραγματικότητα 

  • Στον ΟΣΕ την τετραετία 2015-2019 έγιναν προσλήψεις τόσο στην καθαριότητα όσο και στην φύλαξη διαβάσεων ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. Οι συνάδελφοι απολύθηκαν απο την Κυβέρνηση Μητσοτάκη γιατί "έληξαν" οι συμβάσεις τους. 

Την ίδια περίοδο προσλήψεις έγιναν και σε σταθμάρχες και κλειδούχους. Άρα δεν είναι ισχύει ότι 4 χρόνια δεν έγιναν προσλήψεις. Δεν έγιναν όσες απαιτούνταν, αυτή είναι η πραγματικότητα. Αλλά έγιναν και μέσω ΑΣΕΠ. Όχι με αδιαφανείς διαδικασίες. 

  • Το "βέλος". Διακρίνουμε μια τάση επιθετικότητας για το νέο τροχαίο υλικό. Τι σημαίνει "χειροκροτούσαν" το βέλος ; Οι συνάδελφοι της Νέας Έλξης θέλουν κάτι να πουν για την κατάσταση του και δεν το καταλαβαίνουμε;  ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι τον Σεπτέμβρη του 2018 είχε έρθει στην Ελλάδα το ETR 485, σήμερα έρχεται το ETR 470. Διαφορές φυσικά υπάρχουν, καθώς το ETR 485 ήταν νεότερης γενιάς τροχαίο υλικό. Αλλά όταν ήρθε στην Ελλάδα, το 2018,ο σιδηρόδρομος αναπτυσσόταν και υπήρχε προοπτική και δυναμική η οποία ήταν εμφανής ακόμα και στον πλέον κακοπροαίρετο.  Σήμερα που να γίνουν μεγαλύτερες επενδύσεις. Στην Ελλάδα που η Κυβέρνηση αδιαφορεί και απαξιώνει τον σιδηρόδρομο, υποχρηματοδωτόντας τον; Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι ανταγωνιστικά στον σιδηρόδρομο μέσα (ΚΤΕΛ-Αεροπορικές- Οδικές οδοί)  έλαβαν επιδοτήσεις εκατομμυρίων Ευρώ την ώρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λάμβανε 4 εκ Ευρώ (και αν τα έχει πάρει ακόμα είναι άγνωστο) και ο ΟΣΕ το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ. Πως θα αναπτυχθεί ο σιδηρόδρομος χωρίς Κρατική ενίσχυση. Με ευχολόγια ή με εξαγγελίες που διακινεί η λίστα Πέτσα για έργα που ΘΑ γίνουν. 
  • Τα έργα. Εδώ πραγματικά γελάνε όλοι οι μηχανοδηγοί. Τι έγινε το 2015-2019 (ενδεικτικά). Νέα σήραγγα σε Καλλίδρομο, Όθρυ, ηλεκτροκίνηση Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ηλεκτροκίνηση στον Πειραιά, νέος σταθμός Αθηνών, νέος σταθμός Λιανοκλαδίου, Δομοκού, Παλαιοφαρσάλου, νέα γραμμή προς Αίγιο, νέα γραμμή Πάτρα - Κάτω Αχαιά. Αλήθεια τώρα, ποιος μιλάει για έργα. Εδώ ταιριάζει το "Αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί μαζί μας, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα".
Επιλογές προσώπων και καρέκλες.

3 χρόνια τώρα ο μόνος καημός των συνδικαλιστών της Νέας Έλξης, είναι οι καρέκλες. Της εξουσίας. Θεωρούν μονίμως ότι αδικούνται, αλλά ξεχνούν ότι αποτελούν μειοψηφία και μάλιστα ελλάσον μειοψηφία. Μόνο αυτοί είναι "άξιοι"; Πως είναι δυνατόν να απαιτούν να τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης  μηχανοδηγοί που είναι φίλα προσκομμένοι στην Κυβέρνηση;  Κανείς άλλος, δεν είναι άξιος ή οποιος δεν ψηφίζει Νέα Δημοκρατία δεν έχει δικαίωμα στην εξέλιξη; Και  τέλος , αλήθεια στον ΟΣΕ όπου κυριαρχεί το ρουσφέτι σε όλες τις τοποθετήσεις ημετέρων, βλέπουν τα αποτελέσματα των επιλογών που έγιναν; Γιατί οι μηχανοδηγοί τα ζούν κάθε μέρα στην υποδομή. 

Κλείνοντας. 15 μέρες πριν συνεδρίασε το ΣτΑ του Σωματείου μας στην Θεσσαλονίκη.
Εκεί παρουσία 50 μηχανοδηγών, οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης ήταν σιωπηλοί. Τι να πουν άραγε σε όσους ζουν την Κυβερνητική απαξίωση στο πετσί τους, 3 χρόνια τώρα. 
Αντιλαμβανόμαστε ότι προσπαθούν να ξεγελάσουν όσους δεν γνωρίζουν το σιδηροδρομικό γίγνεσθαι, προσπαθώντας να προβάλουν τον κομματικό τους μανδύα. Είμαστε Νέα Δημοκρατία λένε και δεν το κρύβουν και καλά κάνουν. 
Μόνο που άλλο είναι η πολιτική και άλλο ο συνδικαλισμός.
Και όταν προσπαθείς  να υπηρετήσεις την κομματική σου ταυτότητα μέσα απο τα συνδικάτα, τότε βρίσκεσαι σε θέση ελάσσον μειοψηφίας.

Τα παθήματα δεν έγιναν μαθήματα λοιπόν στην συνδικαλιστική ηγεσία της Νέας Έλξης.
Σύντομα θα πάρουν άλλη μια απάντηση, άλλη μια φορά, απο τους μηχανοδηγούς. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου