Το ανεπανάληπτο φιάσκο που έζησαν χτες οι σιδηροδρομικοί με την "προληπτική" κατάργηση δρομολογίων λόγω της κακοκαιρίας "Φίλιππος" μας υπενθύμισε τις ανακοινώσεις των Σωματείων και της Ομοσπονδίας το 2017, όταν δηλαδή ακόμα τα τρένα κινούνταν στην παλιά χάραξη απο τον Ορεινό Όγκο και είχαν καταργηθεί μετά την σφοδρή χιονόπτωση στην περιοχή της Θεσσαλίας.
Ας θυμίσουμε και πάλι στους σιδηροδρομικούς τι έγραφαν τότε Σωματεία και παρατάξεις και ας συγκρίνουμε (εξηγούμε παρακάτω).
- Στις 13 Ιανουαρίου 2017 ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδας (Σωματείο που η ΔΑΚΕ είχε απόλυτη πλειοψηφία) έγραφε σε ανακοίνωση του για την κατάργηση 2 τρένων τότε : " Οι εικόνες ντροπής των τελευταίων ημερών και η κατάσταση που επικρατεί στον Σιδηρόδρομο, επιβεβαίωσε τους φόβους και τις ανησυχίες μας, για το μέλλον του. Το προχθεσινό συμβάν, είναι απόρροια της διαχρονικής απαξίωσης του Σιδηροδρόμου, από τις πολιτικές όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων ετών, πολιτικές που οδήγησαν στον κατακερματισμό του, με απώτερο σκοπό την ιδιωτικοποίησή του…!!!
Η πρωτοφανής απόφαση, για την κατάργηση δρομολογίων επιβατικών αμαξοστοιχιών λόγω καιρικών συνθηκών, αποτελεί για μας τους εργαζόμενους σιδηροδρομικούς μαύρη στιγμή!!!
Την ευθύνη, την φέρουν αποκλειστικά και μόνο, οι Διοικήσεις των εταιρειών που δεν συνεννοήθηκαν ως όφειλαν, με αποτέλεσμα την μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών με τις πολύωρες καθυστερήσεις των αμαξοστοιχιών. "
ΕΚΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2019, 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΙΩΠΗΣ !!!
- Στις 12 Ιανουαρίου 2017 ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Λαρισαικός (Πλειοψηφία ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ) έγραφε για τον ίδιο λόγο : "Νιώθουμε την ίδια αγανάκτηση με τον απλό φορολογούμενο πολίτη γιατί συνάδελφοι μας κατέβαλαν υπεράνθρωπη προσπάθεια για να κρατήσουν ανοιχτό το δίκτυο και τους συρμούς στην κυκλοφορία. Το ελάχιστο όμως χιόνι ήταν αρκετό για να καταδείξει την ανεπάρκεια των διοικήσεων των εταιρειών καθώς και της ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών. Κύριο και βασικό αίτιο είναι η ασκούμενη πολιτική των τελευταίων ετών η οποία συνεχίζεται και από την σημερινή κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ), πολιτική που επιβάλλει μείωση των δαπανών συντήρησης και τελικά οικονομική ασφυξία σε όλες τις εταιρείες του ομίλου..... Φίλε επιβάτη ξέρεις ότι ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα δεν έκλεισε ποτέ από τα καιρικά φαινόμενα και λειτουργούσε ακόμα με δύο και τρία μέτρα χιόνι.
ΕΚΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2019, 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΙΩΠΗΣ !!!!
- H Oμοσπονδία Σιδηροδρομικών έγραφε στις 12.1.2017 : "Είναι η πρώτη φορά στη μακρά ιστορία του Σιδηροδρόμου που ουσιαστικά παύει η λειτουργία του, καθώς σε πιο δύσκολους και βαρείς χειμώνες στο παρελθόν, αποτελούσε την πλέον αξιόπιστη πολλές φορές και μοναδική λύση, για το επιβατικό κοινό. Η σημερινή απόφαση είναι η μεγαλύτερη παραδοχή μας αποτυχίας τόσο της Διοίκησης όσο και της πολιτικής ηγεσίας που δεν κατανόησαν ποτέ ότι ο Σιδηρόδρομος δεν λειτουργεί ούτε από τα αναπαυτικά γραφεία ούτε διοικείται με αποφάσεις που λαμβάνονται παρακολουθώντας εκ του μακρόθεν.
ΕΚΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2019, 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΙΩΠΗΣ !!!!
- H ΠΑΣΚ Σιδηροδρομικών έγραφε τότε : ....φτάσαμε στη χθεσινή ημέρα που με απόφασή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάργησε τα επιβατικά δρομολόγια που θα γραφτεί με μαύρα γράμμα στην ιστορία του σιδηροδρόμου. Με τη σφραγίδα της Διοίκησης υπό την καθοδήγηση του Υπουργείου και με συμβουλάτορες τους κομματικούς εγκάθετους του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ, έκλεισε ο Σιδηρόδρομος με το πρόσχημα των καιρικών συνθηκών, υποκρύπτοντας την ανικανότητά τους. Ο Σιδηρόδρομος ουδέποτε σταμάτησε τη λειτουργία του ακόμα και στις πιο ακραίες καιρικές συνθήκες τις οποίες βιώσαμε στο παρελθόν και οι Σιδηροδρομικοί περηφανεύονταν γι΄αυτό. Ποιος ευθύνεται κύριοι γι΄αυτό; Ποιος ευθύνεται για την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες; Εμείς τους σεβόμαστε γιατί είναι οι πελάτες μας και από αυτούς πληρωνόμαστε. Ποίος θα επανορθώσεις την τεραστίων διαστάσεων ζημία, η οποία έγινε εις βάρος του Σιδηροδρόμου αλλά και των Σιδηροδρομικών; Οι άλλοι; Αλήθεια αυτός ο πολυπράγμονας Διευθύνων Σύμβουλος που είναι αυτές τις δύσκολες ώρες; Διοικεί δίνοντας εντολές, παρακολουθώντας τα γεγονότα από μακριά; .... Εάν διέθεταν ένα μικρό μέρος του χρόνου που διέθεσαν για το Οργανόγραμμα και τις Προαγωγές προκειμένου να ενισχύσουν τον κομματικό τους στρατό, όλα αυτά θα είχαν αποφευχθεί.
ΕΚΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2019, 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΙΩΠΗΣ !!!! (Σύντροφοι πόσο ακόμα θα στηρίζετε την Κυβέρνηση Μητσοτάκη)
- Η ΔΑΚΕ έγραφε τότε : "Έγινε τελικά αυτό που, πολλοί απευχόμασταν, αλλά οι πιο ρεαλιστές έβλεπαν πως έρχεται.Το γενικό μπλάκ άουτ της εταιρίας ήταν ντροπή και μαύρη σελίδα για το σιδηρόδρομο, και θα μπορούσαμε να κλαίμε με κροκοδείλια δάκρυα για το "κακό που μας βρήκε", εάν δεν ήταν οφθαλμοφανές πως οι προτεραιότητες αυτών που ανέλαβαν τις τύχες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε όλες τις θέσεις, ήταν οτιδήποτε άλλο εκτός από το Σιδηρόδρομο. ....Γιατί η Διοίκηση κωλυσιέργησε τραγικά στη λήψη είτε προληπτικών είτε κατασταλτικών μέτρων, για την επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που ανέκυψαν, όταν αυτά της είχαν υποδειχθεί από μέρους μας και μπορούσαν να ληφθούν με σχετική ευκολία;
ΕΚΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2019, 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΙΩΠΗΣ !!!!
Διαβάζοντας τις ανακοινώσεις εκείνης της περιόδου και ενθυμούμενοι και τους συνδικαλιστές που ψάχνανε την ....σκόνη στο Καλλίδρομο, σκεφτόμαστε (γελώντας είναι η αλήθεια) πως τελικά για όλους αυτούς , που σήμερα ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ απο ΝΤΡΟΠΗ, ήταν ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ να κλείσει ο σιδηρόδρομος ΧΩΡΙΣ ΧΙΟΝΙ και για "προληπτικούς λόγους" απο μια κακοκαιρία με την ονομασία "Φίλιππος".
Είμαστε και βέβαιοι ότι αν στην Κυβέρνηση δεν ήταν η Νέα Δημοκρατία, θα είχαμε ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων για τους "ανίκανους" και πόσα ακόμα. Τώρα ΣΙΩΠΗ.
Συνάδελφοι της Π.Ο.Σ. σώστε τουλάχιστο τα προσχήματα, πείτε κάτι επιτέλους, σας κοροϊδεύουν ΟΛΟΙ που δεν μιλάτε.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ .....
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ 2017 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ. Το 2017 είχε εκδόσει ανακοίνωση με τίτλο "Μαύρη Σελίδα για τον σιδηρόδρομο" .... Scripta Manent
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου